tion.ro Web analytics

Buget de 25 milioane de dolari la YouTube pentru lupta impotriva fake news

Buget de 25 milioane de dolari la YouTube pentru lupta impotriva fake news

<p>foto: Pixabay</p>
Reactualizat la:
YouTube și-a luat, la începutul săptămânii, angajamentul să cheltuie 25 milioane de dolari pentru a lupta cu știrile false pe platforma sa. Măsura este parte a inițiativei Google News cu un buget de 300 milioane de dolari, proiect lansat în martie.
Scris de Raoul Jurchela - YouTube și-a luat, la începutul săptămânii, angajamentul să cheltuie 25 milioane de dolari pentru a lupta cu știrile false pe platforma sa. Măsura este parte a inițiativei Google News cu un buget de 300 milioane de dolari, proiect lansat în martie.

YouTube va afișa în continuare preview-uri și link-uri către articole de știri și sursele lor în rezultatele căutării, împreună cu un reminder potrivit căruia faptele și detaliile se pot schimba pentru dezvoltarea articolelor. Începând de luni, unele clipuri video vor include și text din surse externe, cum ar fi Wikipedia și Encyclopaedia Britannica, pentru a ajuta cititorii să ajungă la propriile concluzii.

„Știm că sunt multe de făcut, însă suntem dornici să oferim o experiență mai bună utilizatorilor care vin în fiecare zi pe YouTube pentru a afla mai multe despre ceea ce se întâmplă în lume dintr-o varietate de surse”, au anunțat cei de la YouTube pe blog-ul oficial. YouTube va atrage ajutorul câtorva creatori populari de pe platformă pentru a educa consumatorii – în special copiii – cu privire la știrile false. John Green, Ingrid Nielsen și Mark Watson vor colabora cu MediaWise pentru a educa adolescenții cu privire la abilitățile digitale.

YouTube se confruntă de mai mult de un an cu critici privind videoclipurile neadecvate și știrile false. În noiembrie, compania a șters 150.000 de clipuri video care au atras comentarii nepotrivite din punct de vedere sexual, adresate copiilor. Atunci când aplicația YouTube Kids a afișat videoclipuri cu conținut violent, compania a creat noi linii directoare pentru a proteja copiii de conținutul perturbator. YouTube a interzis, de asemenea, în martie, videoclipurile care prezentau modalitatea de construire a armelor. Compania va ajuta oamenii sa găsească știri cu funcțiile Top News și Breaking News, care evidențiază videoclipurile de la organizații de știri. Aceste funcții există deja în 17 țări, între care SUA, Marea Britanie, Franța, Nigeria și Italia. Compania susține că în curând va dubla numărul țărilor care pot accesa aceste funcții.

Sursa: smartnews.ro

0 Comentarii

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

    Cele mai noi știri

    Ştiri din Timiș

    Fără apă, duminică, în zona bd. Dâmbovița

    Ştiri din Timiș

    Mărțișoare dezinfectate, în pandemie. „Le facem cu elevii la școală, să păstrăm tradiția”

    Sănătate

    Cea mai mare rată de infectare cu Covid-19 este la Dumbrăvița, localitate în carantină

    Sănătate

    Covid-19, Timiș: opt pacienți au murit în ultimele 24 de ore. Noile cazuri pe localități

    Sănătate

    România, 27 februarie: 3432 de noi infectări cu coronavirus. Aproape 10% sunt din Timiș

    Sănătate

    Se fac programări pentru vaccinul Pfizer în Timiș. Șapte fluxuri noi, de luni

    Ştiri din Timiș

    Primăria Timișoara a anulat licitația pentru centrul oncologic de terapie de la Babeș. Din lipsă de oferte admisibile

    România

    FOTO. Călător în pandemie. Traseul spre Ineleț, pregătit pentru turiști

    Eveniment

    Bărbat la spital din cauza unui șofer neatent care nu a oprit la STOP, într-o localitate din Timiș

    Ştiri din Timiș

    FOTO. Ziua bolilor rare, la Timișoara: proiecții inedite în semn de solidaritate, pe fațada UMFT

    Tion.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.

    Pentru detalii apasati aici