Încasările totale, până acum, sunt de 80,1 milioane de lei: 55,7 de la persoane fizice și 24,4 de la persoane juridice. Ca număr de plăți, 119.216 au fost efectuate de persoane fizice și 4.805 de persoane juridice.
„Municipalitatea reamintește că a pus la dispoziție un sistem simplificat de plată a taxelor și impozitelor locale cu ROeID – identitatea electronică națională. Utilizatorii care își creează un cont pe portalul Municipiului Timișoara și folosesc ROeID pot accesa direct serviciile fiscale, fără formulare suplimentare și parole multiple. În plus, își pot asocia contului, prin împuternicire, persoane juridice pe care le reprezintă.
Astfel, dintr-un singur cont pot plăti impozitele atât pentru persoane fizice, cât și pentru juridice. În portal, utilizatorul are acces facil la date despre impozitele de plătit pentru fiecare bun sau imobil și poate vizualiza toate plățile făcute către Direcția Fiscală”, precizează reprezentanții primăriei.
Plata impozitelor pe clădiri, terenuri sau mijloacele de transport poate fi efectuată atât online, cât și fizic, la casieriile DFMT din incinta Iulius Town sau la oficiile poștale din oraș. Programul de lucru cu publicul al Direcției Fiscale a Municipiului Timișoara este luni – joi, între orele 08:30 – 16:00 și vineri, între orele 08:30 – 14:00.
Trimite articolul
XUnde poti vedea cat ai de plata sau cat ai platit pentru fiecare bun? Pe atlasweb nu poti vedea decat ce ai ca si bunuri
-
Buna dl Florin,
Tot pe atlasweb dar site-ul vechi. Iti arata si istoricul la “Stingerea Obligațiilor” si la “Bunuri Deținute” poti vedea cat ai de plată pentru fiecare in parte.
Spor!