tion.ro Web analytics

Tion

Tion

  • Ştiri
    • Ştiri Timiș
    • Lugoj
    • Știri naționale
    • Stiri internaţionale
    • Eveniment
    • Sănătate
    • Dialoguri Sănătoase
    • Sport
    • Târg imobiliar
  • Timp liber
    • Cultură
    • Cinema
    • Horoscop
  • ANGAJĂRI
  • MICA PUBLICITATE
    • IMOBILIARE
      • Imobiliare Vanzari – Garsoniere
      • Imobiliare Vanzari – o camera
      • Imobiliare Vanzari – 2 camere
      • Imobiliare Vanzari – 3 camere
      • Imobiliare Vanzari – 4 camere
      • Imobiliare Vanzari – Case
      • Imobiliare Vanzari – Terenuri
      • Imobiliare Vanzari – Spatii comerciale
      • Imobiliare Inchirieri – Garsoniere
      • Imobiliare Inchirieri – o camera
      • Imobiliare Inchirieri – 2 camere
      • Imobiliare Inchirieri – 3 camere
      • Imobiliare Inchirieri – Case
      • Imobiliare Inchirieri – Spatii comerciale
    • PRESTĂRI SERVICII
    • CONSTRUCȚII
    • AUTO
    • DIVERSE
  • UTILE
  • VIDEO
  • Azi în Timișoara
  • Cariere de Poveste
  • Agenda
  • Lugoj
Select Page


Tion
Ştiri din Timiș
Se reia licitația pentru SF-ul ultimului lot din drumul de mare viteză Filiași – Lugoj

Se reia licitația pentru SF-ul ultimului lot din drumul de mare viteză Filiași – Lugoj

De Cristian Mîrț
la 31 January 2024 17:27 Reactualizat la: 31 January 2024 18:07
11 Comentarii

Se reia licitația pentru SF-ul ultimului lot din drumul de mare viteză Filiași – Lugoj

Foto: Facebook/Cristian Pistol
31 January 2024 17:27 Reactualizat la: 31 January 2024 18:07
Drumul de mare viteză Filiași – Lugoj a fost împărțit în patru loturi, fiecare cu licitația lui pentru realizarea studiului de fezabilitate. Au fost probleme cu contestațiile, iar la ultimul lot, Caransebeș – Lugoj, s-a ajuns și la anularea procedurii. Acum, urmează reluarea acesteia, anunță Cristian Pistol, directorul CNAIR.
Scris de Cristian Mîrț - Drumul de mare viteză Filiași – Lugoj a fost împărțit în patru loturi, fiecare cu licitația lui pentru realizarea studiului de fezabilitate. Au fost probleme cu contestațiile, iar la ultimul lot, Caransebeș – Lugoj, s-a ajuns și la anularea procedurii. Acum, urmează reluarea acesteia, anunță Cristian Pistol, directorul CNAIR.

Trimite articolul

X

Cristian Pistol, directorul Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), a anunțat marți, 30 ianuarie, că licitația pentru studiul de fezabilitate al drumului de mare viteză Caransebeș – Lugoj urmează să fie lansată. De fapt, este vorba de al patrulea și ultimul lot al mai marelui drum de mare viteză Filiași-Lugoj, la rândul său parte a culoarului care leagă Craiova de Lugoj.

„Două obiective importante pentru infrastructura rutieră din Banat și Transilvania, mai aproape de realizare! Am transmis astăzi la ANAP documentația necesară atribuirii contractelor pentru:

  • Elaborarea Studiului de Fezabilitate necesar construirii Drumului de mare viteză Caransebeș-Lugoj;
  • Elaborarea Studiului de fezabilitate necesar construirii Drumului Expres Cluj-Dej.

Durata fiecărui contract este de 21 de luni, din care 18 luni pentru elaborarea Studiilor de fezabilitate. (…) După validarea celor două documentații de atribuire vom publica Anunțurile de Participare la licitație și datele limită pentru depunerea ofertelor”, a anunțat Cristian Pistol.

Contractele pentru cele două sectoare de mare viteză vor fi finanțate prin Programul Transport (PT) 2021-2027.

Prima licitație, anulată

Vă reamintim, licitația pentru studiul de fezabilitate al drumul de mare viteză Filiași – Lugoj, parte a „Autostrăzii Sudului” Craiova – Lugoj, a fost lansată prima dată în 2021, într-o singură procedură, pe când ministru era Cătălin Drulă. După venirea lui Sorin Grindeanu, procedura a fost anulată, fiind ulterior lansate patru licitații, câte una pentru fiecare sector în parte. Lotul 1: Filiași – Drobeta Turnu Severin (70 km); Lotul 2: Drobeta Turnu Severin – Domașnea (65 km); Lotul 3: Domașnea – Caransebeș (45 km); Lotul 4: Caransebeș – Lugoj (50 km).

Noile licitații au fost lansate în aprilie 2022, cu dată limită de depunere a ofertelor pe 15 iunie 2022. După ce fuseseră anunțați primii câștigători, au fost depuse mai multe cereri către Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor, care a decis ca ofertele să fie reevaluate spre finalul aceluiași an. Până la urmă, primul contract, pentru primul lot, a fost semnat abia pe 9 iunie 2023. A urmat, în iulie, și semnarea celui pentru lotul 2. În septembrie același lucru s-a întâmplat și pentru lotul 3.

Licitația pentru lotul 4, însă, a ajuns să fie anulată pe 4 ianuarie. „Ofertantul sau ofertanții cel mai bine clasați au refuzat să semneze contractul, Ofertantul declarat castigator nu a raspuns invitatiei Autoritatii Contractante de transmitere a documentelor in vederea semnarii contractului si nici de prezentare la sediul Autoritatii in vederea semnarii contractului, fapt pentru care au devenit incidente prevederile art. 212 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare”, se arată pe SEAP, într-un anunț publicat câteva zile mai târziu.

Achiziția avea o valoare estimată între 18,8 și 22,2 milioane de lei, fără TVA.

Pe aceeași temă:

Primul contract semnat de CNAIR pentru documentațiile necesare drumului de mare viteză Filiași-Lugoj

Un nou segment al drumului de mare viteză Filiași – Lugoj are proiectant

Al treilea lot al drumului de mare viteză Filiași – Lugoj are proiectant

Trimite articolul

X
Taguri:
autostrada sudului ,
caransebes lugoj ,
licitatie cnair
11 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. marius says:
    January 31, 2024 at 9:30 pm

    Normal, pentru ca nu e fezabil. De venit vin ei oricum, iar de plecat inapoi oricum nu mai pleaca. Asa ca: de ce?

    Reply
    • Olteanu' cu prazu' says:
      February 1, 2024 at 7:52 am

      Dar ce fac daca nu mai pleaca? Stau si te pandesc pe tine, sau ce? Cineva trebuie sa lucreze si in corporatii fie la banda fie la birou, si in invatamant, si in sanatate, si in transporturi si in constructii si in telecomunicatii si… peste tot.

      Reply
      • marius says:
        February 1, 2024 at 10:35 am

        Auzi, ia-ti corporatia, bagati-o, si du-te de unde ai venit. Ca de cand ne-ati invadat, singurul lucru pe care l-am invatat a fost sa ne incuiem portile la drum. Va place munca precum lantul la caine.

        Reply
        • Olteanu' cu prazu' says:
          February 1, 2024 at 11:22 am

          N-am stiut ca ai acte pe banat si e proprietatea ta. Alte dorinte mai are “stapanu la tat banatu” cine unde sa mearga? Cat despre incuiatul usii, stai tu linistit, hoti au fost si vor fi pe toata planeta, numarul lor e dat de cu totul altceva decat originea cuiva. Plus ca aia trimisi din Viena incoace nu erau chiar doctori in filozofie, dar probabil nu ti s-a spus la istorie treaba asta si ai crescut asa, cu o oarecare tendinta nazistoida. Insa daca ai probleme emotionale(xenofobie) nu te pot ajuta, nu ma pricep.

          Reply
    • Marean says:
      February 1, 2024 at 9:00 am

      Păi cine să lucreze? Moldovenii?

      Reply
  2. costi says:
    February 1, 2024 at 9:30 am

    Parca ministrul nu e banateana. Atata au lungito ca daca era lasat ca la inceput era gata deja.

    Reply
    • Cetatean says:
      February 1, 2024 at 11:25 am

      Acest lot a fost deja licitat o data si dat spre execuție pe vremea cand era ministru transportului Drula. Dar a venit desteptul de Grindeanu si a anulat contractul, ca nu era contract facut cu prietenii si firma de casa a statului, parlamentarii nu isi luasera coltu de paine din acesti bani asa ca a trebuit refăcută licitatia sa fie bine pentru toti, mai putin pentru cetateni.

      Reply
  3. antigrindi says:
    February 1, 2024 at 12:08 pm

    daca incompetentul de grindeanu nu anula licitatia din 2021 anul acesta se putea trece la licitatia pentru proiectare si constructia autostrazi.
    a venit caratorul asta de stiucii, a anulat licitatia (prietenii stiu de ce), a impartit lotul si uite asa am pierdut trei ani.
    apoi tot grindi a spus ca nu e nevoie de autostrada, facem studiu pentru drum expres (asa a facut si cu centura de sud, din pix a taiat din dubla banda pe sens intr-o singura banda pe sens)
    apoi ne miram ca nu avem autostrazi, pai cum sa avem cu asa politruci, vai mama vostra

    Reply
  4. gicataxy says:
    February 2, 2024 at 3:39 am

    GRANITZ LA ORSOOOVAAAAA !!!!

    Reply
    • jiof@yahoo.com says:
      February 2, 2024 at 9:04 am

      Ai avut note mici la scoala…

      Reply
  5. xxx says:
    February 2, 2024 at 4:42 pm

    Ati uitat sa il injurati pe Fritz, ca na asa e romanul … “nici cand e bine nu e bine “

    Reply
  6. Cele mai citite știri

    1
    FOTO. Primarul Dobra a semnat contractul pentru înființarea parcului din cartierul Herendești-Bocșei. Va avea amfiteatru
    2
    Tânăr prins la aproape două săptămâni după ce a spart geamul unei mașini în Lugoj
    3
    Accident pe Calea Dorobanților din Timișoara. O femeie a ajuns la spital
    4
    Ilie Vlaicu, directorul Aquatim: „Timișoara este ferită de o criză a apei precum cea din Prahova, datorită investițiilor și prevenirii"
    5
    Între structură și haos: 20 de ani din arta lui Cristian Sida, în Palatul Baroc
    6
    FOTO. Timișorenii pot vedea „Mantas”, un spectacol despre ultimele zile din viața unui regizor ucis la Mariupol
    7
    Timișoara, gazdă a Competiției Naționale de Înot Special Olympics
    8
    Sănătatea sânilor la orice vârstă. Dr. Simona Cerbu explică prevenția, autoexaminarea și rolul controalelor imagistice
    9
    Ministerul Educației schimbă regulile olimpiadelor școlare după 13 ani
    10
    Timișorenii, invitați la turul tematic „Evreii din Cetate”. O incursiune în istoria unei comunități definitorii pentru oraș

    Cele mai noi știri

    Ştiri din Timiș

    Ilie Vlaicu, directorul Aquatim: „Timișoara este ferită de o criză a apei precum cea din Prahova, datorită investițiilor și prevenirii"

    Ştiri din Timiș

    Transparență decizională la Consiliul Județean Timiș. Cetățenii pot trimite propuneri pentru reorganizarea DGASPC

    Ştiri din Timiș

    Digitalizarea Municipiul Timișoara cu ajutorul tehnologie 5G de la Orange

    Ştiri din Timiș

    FOTO. Crăciunul, un timp al comunității: bucurie dăruită copiilor din Pesac și Berliște

    Ştiri din Timiș

    De Sărbători, MedLife acordă 20% reducere la toate analizele medicale

    Ştiri din Timiș

    UPDATE. Dominic Fritz depune jurământul de credință pentru cetățenia română: „Trăiască România, trăiască Europa!”

    Ştiri din Timiș

    Investiții de aproape 11 milioane de lei în Giroc și Chișoda. Mai multe străzi vor fi modernizate

    Ştiri din Timiș

    FOTO. Brazi de Crăciun la prețuri pentru toate buzunarele, în Piața 700

    Eveniment

    Descoperire spectaculoasă în Timișoara. Peste 300 de colete cu materiale pirotehnice confiscate în urma unui control

    Mapamond

    Ce țară va taxa prezervativele pentru a stimula natalitatea. Îngrijorări în rândul femeilor vulnerabile
    • Servicii
      • Redactia
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Politica de confidentialitate
      • Regulament postare și moderare comentarii

    Timiș Online

    ISSN 3008-2323

    ISSN-L 3008-2323

    Tion.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.

    Pentru detalii apasati aici