tion.ro Web analytics

Probleme mici pe șantierul Timișoara-Moșnița. Alin Nica: Lucrarea merge, sper s-o finalizăm în termenul contractual

De Roxana Deaconescu
Reactualizat la:

Probleme mici pe șantierul Timișoara-Moșnița. Alin Nica: Lucrarea merge, sper s-o finalizăm în termenul contractual

Reactualizat la:
Sunt aproape cinci luni de când se lucrează pe șoseaua ce leagă Timișoara de Moșnița și au apărut și problemele. Președintele CJ Timiș spune că acestea nu sunt grave și că se va lucra atât cât vremea va permite până la instalarea înghețului.
Scris de Roxana Deaconescu - Sunt aproape cinci luni de când se lucrează pe șoseaua ce leagă Timișoara de Moșnița și au apărut și problemele. Președintele CJ Timiș spune că acestea nu sunt grave și că se va lucra atât cât vremea va permite până la instalarea înghețului.

Lucrările de lărgire la patru benzi a drumului care leagă Timișoara de Moșnița Nouă au început în 10 august. Sunt executate de societatea Strabag, care a câștigat licitația Consiliului Județean Timiș cu o ofertă de aproape 31 de milioane de lei. Banii vin din bugetul CJ Timiș, dar și prin Programul Național de Dezvoltare Locală, iar lucrările se întind pe 4,1 km.

Încă se lucrează pe șantier și se va mai lucra atât cât permite vremea, susține liderul CJ Timiș. Dar s-au descoperit și probleme.

„Eu zic că șantierul de la drumul spre Moșnița Nouă merge bine. Sunt câteva mici probleme care se rezolvă la intersecția cu centura și încă un pod care trebuie consolidat, dar în rest nu sunt probleme deosebite. Mai sunt câteva chestiuni legate de accesele la proprietăți, pe care sper să le rezolve proiectantul, printr-o soluție tehnică. Lucrarea merge, sper s-o finalizăm în termenul contractual. Se va face o pauză peste iarnă, dar se va lucra atât de mult cât ne permite vremea”, ne-a declarat Alin Nica.

Vă reamintim, decizia constructorului de a decoperta drumul pe toată lungimea nu a fost privită cu ochi buni de șoferi. Pe la mijlocul lunii noiembrie s-a trecut la asfaltare, dar pe anul 2021 rămân destule de făcut, la trotuare, podețe, iluminat public.

Conform contractului, lucrările ar trebui să fie gata în zece luni de la semnarea ordinului de începere, ceea ce înseamnă că șantierul ar trebui închis în vara lui 2021. Lucrările au început în 10 august.

[relatedArticles]

video: forum stpt

Articole pe aceeași temă:

Se pune asfalt pe drumul Timișoara-Moșnița Nouă. Șantierul pentru 4 benzi ar trebui închis în vara lui 2021

16 Comentarii

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. Andrei pavel says:

    Ba Aline ba, sa speram avem voie noi, cetatenii, cei care v-au votat. Noi speram ca nu ne inselati dupa ce ne-am pus increderea in voi. Tu nu ai voie sa speri ciumpalacule!! Tu esti pus acolo sa faci, nu sa speri! Sa va fie rusine, politicieni de carton ce sunteti toti. Distrugeti tara asta din cauza orgoliilor personale si sunteti prea orbi ca sa vedeti asta! Vor vedea copiii vostri, iar copiii mei vor fi educati sa stie cine sunt cei care au distrus tara. Numai incompententi! Auzi la el, spera…

    • tiberius says:

      Ce inseamna “mici probleme la intersectia cu centura”? E ceva similar cu intersectia drumul boilor cu centura? Adica o frumusete de giratoriu sau pasaj lipsa? Ca ma astept la “mici” probleme peste tot. Bubuie competenta in voi, se pare. Ca la pasajul Jiul, ala ce trebuia sa aiba 4,20m inaltime (sa nu aiba camioanele probleme) dar a ajuns tot la 3,70m, ca cel dinainte. Cum ati putut receptiona asta, cand proiectul n-a fost respectat?

  2. manu says:

    poate reusesc sa termine si centura TM dupa ce psd a tegiversat ani de zile lucrarile, inclusiv inelul utvin-aradului ar trebui facut, altfel nu-i centura, macar pana la 40 de ani de la revolutie sa avem si noi centura gata, adica ce au facut fratii bulgari in 4 ani! vai si amar de tara asta, inapoiem banii gratuiti europeni si ne furam singuri caciula 🙁

  3. Vlad* says:

    Problema foarte mare este SIGURANTA RUTIERA pe zona santierelor respective, mai ales seara/noaptea, datorita lipsei marcaejlor si semnalizarilor necesare.

    • Rahan says:

      Mare dreptate ai, nu stiu de ce nu se sesizeaza polutia rutiera sa amendeze constructorul, doar cu noroc maxim nu se vor intampla accidente acolo.

  4. Sorin says:

    Psd, pnl, usr o mare mizerie…Alin Nica este mult sub Robu si Dominic Fritz este cam de calibrul lui Orza adica mult sub Ciuhandu. Avem niste politicieni foarte slabi si incompetenti la nivel de oras si judet asa ca hai sa nu ne mai facem sperante desarte cu hotii astia…poate ca e cqzul ca noi cetatenii din Timisoara si Timis sa facem istorie si sa demaram referendumuri de demitere a celor doi maimutoi, fortand partidele politice sa vina cu oameni capabili. Poate asa vom da un exemplu si altor judete si in felul asta declansam o …revolutie.

    • Euy says:

      Cine e capabil nu se baga in rahatul asta care se cheama politica la noi si nici nu au interes sa fie oameni capabili! Eu vreau autonomie cel putin economica.

  5. Timisorean says:

    Eu consider ca acest santier este un exemplu. Un exemplu de cum trebuie sa se miste administratia si un constructor.
    Prin 2018 s-au auzit ceva zvonuri de largire, in 2019 spre mijloc era lansata licitatia, in 2020 era contestata, s-a terminat si procesul repede si in iulie se semna contractul. Iar acum la 5 luni deja se circula pe 4 benzi. Bineinteles ca pana la final mai e ceva de lucru, dar deja efectul e 80% realizat.
    Sa comparam cu centura, cu autostrazi, cu tunelul ursilor?? Unde ani de zile se vorbeste despre lucrare, ani de zile cica “se cauta solutii”, 1 an se liciteaza, 2 ani se contesta si inca 3 se lucreaza. Si dupa se consta probleme!
    Acuma sa vedem rezultate si pe largirea de la dumbravita-giarmata! Nica sa te vad, ca dobra a demonstrat ca poate!

    • Catalin says:

      Bai Dobra bai, lasa-ne cu aburerile astea cu care te adoarme femeia aia ce era cu tine pe banner inainte de alegeri. Sunt povesti!! Esti si limitat putin.. tu compari o amarata de lucrare de cativa kilometri unde un drum EXISTENT cu 2 benzi este largit la 4 benzi cu niste proiecte de anvergura mai mare, construite DE LA ZERO, cu bugete necesare nelimitat mai mari. Asa ca draga Dobra, adormi tu cu povestile astea, noi restul, cei capabili, am inceput sa ne trezim! Se vede de altfel si din rezultatele de la alegeri din Timis. Hai, nanic usor!

      • Ion says:

        Nu sunt adeptul ca vestul trebuie copiat in orice dar mergeti in vest si vedeti cum trebuie sa arate si sa decurga lucrarile de genul. Vai mama voastra de “constructori”. Tu, Aline… nu esti pus acolo sa speri. Lasa strategiile de comunicare si da drumu la fapte. Chiar crezi ca oamenii mai voteaza pentru vorbe?

    • cornel says:

      Esti pe dinafara. Zvonurile de largire erau si in 2001, ba chiar4 se stia sigur ca va merge tramvaiul 4 pana la Mosnita.

  6. Cipiripi says:

    Lucrările de lărgire la patru benzi a drumului care leagă Timișoara de Moșnița Nouă

    Dar iesirea propriu zisa din timisoara, frumoasa parte cu trecerea de cale ferata, o larges si pe ea la 4 benzi? Sau ramane haosul de 2 benzi/1 banda/2 benzi pe sens?

  7. Cata says:

    Pa asta l-am votat. Pe Fritz nu. Dar ii sfatuiesc pe amandoi sa taca si sa faca. Ca daca nu, mumu peste 4 ani ca nu mai mere cu vrajeala. S-au prins si aia a lui Fritz ca plange ca o fata mare. Faceti ma ca timpul trece!

  8. un cetatean says:

    Sper…sper…sper…de ce nu respecta termenele…tot speram….de aia se pun termene ….exista un interval de terminare a lucrarilor….i-auzi…mici probleme…pai nu se iau in calcul la stabilirea termenelor…???….

  9. pion says:

    NimeNica e slab ca paiul, depasit total in toate problemele nu putine ale judetului Timis.

  10. Cele mai noi știri

    Ştiri din Timiș

    „Poetica tăcerii și distanței”, expoziție de pictură la Muzeul Național al Banatului

    România

    Poșta Română permite accesul în oficiile poștale chiar și fără certificat verde

    Eveniment

    FOTO. Peste 40 de polițiști au donat sânge la Timișoara

    Ştiri din Timiș

    UPDATE. Timișoara e la mila E.ON. Colterm încă primește gaz, nu se știe până când. Și tot n-a găsit furnizor

    Eveniment

    Polițiștii din Timișoara, Lugoj și Sânnicolau Mare au ieșit pe teren pentru a promova siguranța rutieră

    Ştiri din Timiș

    Licitații organizate de CCIAT

    Ştiri din Timiș

    Se așterne asfalt în straturi subțiri între Victor Vlad Delamarina și Lugoj. Restricții și trafic pe o bandă

    Eveniment

    Șase ore de razie în traficul din Timișoara, în care au fost aplicate aproape 100 de amenzi

    Ştiri din Timiș

    Se oprește apa caldă pe mai multe străzi din Timișoara

    Ştiri din Timiș

    Anunțul AUTOGLOBUS 2000 S.R.L. privind finalizarea proiectului „Grant AUTO CARDO” – în cadrul Măsurii „Granturi pentru capital de lucru”

    Tion.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.

    Pentru detalii apasati aici