tion.ro Web analytics

Limitare la 30 km/h pe Eneas, după montarea stâlpișorilor pe pista de biciclete. Vor apărea și în zona centrală

De Roxana Deaconescu

Limitare la 30 km/h pe Eneas, după montarea stâlpișorilor pe pista de biciclete. Vor apărea și în zona centrală

Bicicliștii care circulă pe str. Eneas nu mai trebuie să se ferească de mașini, care intrau destul de des pe pista dublă de biciclete, în special pentru a ocoli limitatoarele de viteză. Reprezentanții Primăriei Timișoara au decis să monteze stâlpișori pentru a delimita traseul de banda de circulație. Se va întâmpla la fel și pe o altă stradă cu pistă dublă de biciclete, iar pe Eneas se pregătește și limitarea vitezei de circulație.
Scris de Roxana Deaconescu - Bicicliștii care circulă pe str. Eneas nu mai trebuie să se ferească de mașini, care intrau destul de des pe pista dublă de biciclete, în special pentru a ocoli limitatoarele de viteză. Reprezentanții Primăriei Timișoara au decis să monteze stâlpișori pentru a delimita traseul de banda de circulație. Se va întâmpla la fel și pe o altă stradă cu pistă dublă de biciclete, iar pe Eneas se pregătește și limitarea vitezei de circulație.

Primii stâlpișori au fost montați în urmă cu câteva zile la marginea pistei de biciclete de pe str. Eneas. Vor fi puși pe toată lungimea traseului special de bicicliști care leagă Calea Martirilor de Calea Șagului. Ei vor apărea și pe str. Carol Telbisz din centrul Timișoarei, unde se află tot o pistă dublă de biciclete.

Reprezentanții primăriei spun că decizia de montare a astfel de stâlpișori a fost luată de specialiști, mai exact de un grup de lucru înființat special la nivelul municipalității. Din acest grup fac parte reprezentanți ai Universității Politehnica, de la Facultatea de Transporturi, reprezentanți ai Poliției Rutiere, ai OPTAR (Organizația pentru Promovarea Transportului Alternativ), dar și reprezentanți ai bicicliștilor din oraș.

„Am înființat un grup de lucru pentru bicicliști, care a lucrat peste vară și a studiat multe dintre pistele de biciclete din Timișoara, cum se circulă, unde au fost accidente. (…) Am vrut să găsim soluții rapide, care să sporească siguranța, asta a fost una dintre soluțiile pe care le-am găsit. Delimitatoarele vor fi puse în zonele în care șoferii au tendința de a urca pe pistele de biciclete. Au fost propuse strada Eneas și strada Carol Telbisz. Această soluție nu impactează nici carosabilul, nici geometria stradală. Se lucrează exact peste ceea ce există”, susține viceprimarul Ruben Lațcău.

Edilul spune că delimitatoarele sunt montate doar în zona în care pista este liberă de intrări. Tot pe Eneas se pregătește și o limitare a vitezei la 30 km/h. Reprezentanții PMT spun că propunerea a venit de la Poliția Rutieră, iar aceasta va mări siguranța pentru toată lumea, și pentru șoferi, și pentru bicicliști.

editor Dan Oancia

77 Comentarii

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. Sofer si biciclist says:

    Daca erau rezolvate diferentele dintre carosabil si gurile de canal, n-ar fi ajuns atat de multe masini pe pista de biciclete. Sunt de ambele tabere, biciclist si sofer, iar pe Eneas, 30 km/h este mult, la cat de mare este diferenta la gurile de canal.

    • Marcel Anton says:

      Bine punctat, gurile de canal nu sunt la nivel cu carosabilul.
      Probabil comisia nou infintata de speciakisti nu este specializata si pentru gurile de canal!
      sI LA 30 KM/H CE ROST MAI AU CALMATOARELE MONTATE?
      Poate sa imi spuna cineva rostul acestor calmatoare?

      • Adi Pârvu says:

        Să se asigure că nu depășești 30?

      • Anti_vir says:

        Toate aceste lucruri au rostul de a arata ca se face ceva prin primarie in ultimul an de zile in afara de a gasi modalitati pentru cresterea taxelor. In practica nu se schimba nimic, totul e doar de fatada.

      • adina says:

        Un lucru foarte bun montarea stalpisorilor ( sistem anti melteni).
        Mulți șoferi nesimtiti sau cu probleme psihice intra pe pista de bicicleta sau parchează .
        Din păcate noi romani suntem un neam extrem de jegos si infect .Pe buna dreptate cei din Europa ne compara cu tigani.

        • Werner says:

          Un lucru bun a fost îmbunătățit și mai bine… Dar eu sunt de părere ca ar trebui sa fie construite noi trotuare/piste de biciclete sa poți merge în siguranță pe Stan vidrighin, sa poți ajunge decent pe bicicleta la decathlon, conectat cu pista de biciclete chisoda, Sag…

  2. sicman says:

    Lux, sau cum sa continuam ce a inceput robu: sa incetinim si mai mult traficul din tm. Apoi te miri ca trece lumea pe rosu si plina de nervi. nu va suparati dar 80 la suta din semafoare sunt tot pe rosu. Mai bine la aia ati lucra, la sincronizarea lor si galben intermitent noaptea.

    • afilon says:

      Nu se continua nimic inceput de Robu; limitarea la 30 la ora si stilpisorii sint consecinta directa a nesimtirii soferilor care intra cu o roata sau doua pe pista de biciclisti, care o ocupa ilegal pentru a-si ridica copiii de la fosta Generala 9 sau pentru a depozita masini, vezi Auto Cif, si care nu se asigura si nu acorda prioritate biciclistilor la intersectii.

      Daca soferii ar fi respectat regulile de circulatie nu s-ar fi ajuns la limitari de viteza si stilpisori.

      • X1X2 says:

        Si biciclistii or fi sfinti?
        Cei care fac slalom printre pietoni; cei care te claxoneaza de zor sa te dai din calea lor, ce care vorbesc la telefon cu o mana, cu cealalta se scarpina, si cu mana ramasa sunt pe ghidon; cei care se uita uimiti la culoarea rosie a semaforului si, daca nu se vede vreo masina, o tulesc, pe zebra, cei care…

    • Daniel says:

      mergi pe jos, e mai rapid

    • Sss says:

      Ce zici ca in tot parisul au pus limita 30? Pietonii, biciclistii si transportul in comun au prioritate. Vrei sa te plimbi cu masina, suporti traficul, eu nu wtiu oras pe planeta asta fara aglomeratie la ora de varf pt masini.

    • Cristian says:

      @sicman, vezi ca ti-au scapat niste stiri din capitalele europene sau chiar alte tari dezvoltate unde limita in TOT orasul e de 30km/h. Ce nu intelegi tu si multi altii ca tine e ca oricate sosele ai largi, traficul va deveni la fel.

      Eu am masina si circul zilnic cu ea. Multi dintre actualii soferi vor sa mearga pe bicicleta dar nu cu infrastructura actuala. Chiar si in Olanda, 90% dintre ei NU SUNT biciclisti din pasiune, ci doar au gasit in bicicleta cel mai bun mijloc de transport. Dar pentru asta ai nevoie de infrasctutura. Nimeni nu va lasa masina atata timp cat nu se simte in siguranta pe bicicleta.

      • larsen says:

        @cristian mergi tu la Paris sa vedem daca pe TOATE strazile s-a impus limita de 30 km/h. Da, se incurajeaza transportul public si cel alternativ in special in zonle centrale, in rest raman strazi/bulevarde de tranzit pe care viteza este de 50-60 km/h. Asta in conditiile cand acele orase detin minim 2 inele de centura si autostrazi cu minim 3 benzi pe sens!

    • ion says:

      sa inteleg ca esti unul dintre smecherii care mergeau pe eneas sa scape de semafoarele de pe rebreanu, nu? si daca tot e liber si ne circulat sigur avea vreo 60-70 + ca ocoleai si calmatoarele pe pistele de bicicleta.

  3. Paul - Timisoara says:

    Stati putin, sa nu uitam de unde a pornit intreaga discutie. … vrem piste de bicicleta, ca transport alternativ, pentru reducerea nr de masini in oras, adica reducerea poluarii. Bun, cu asta toti, sau aproape toti, suntem de acord.
    Dar daca acest lucru implica reducerea vitezei de deplasare a masinilor nu mai ajungem la acelasi rezultat. Scaderea vitezei de deplasare duce la cresterea timpului cat sta in trafic acel autovehicol, adica cat timp acel motor functioneaza in oras. => creste poluarea.
    Nu cred ca vom avea atat de multi biciclisti incat sa faca diferenta si sa ramana atat de putine masini incat sa merite. Da, daca se pastreaza viteza de 50/ora e alta discutie.
    Oare acel asa zis “grup de lucru”, chiar a lucrat ceva sau doar l-au creat pentru a-l baga in fata.?

    • Alex says:

      Poluarea este generată de mulți factori, nu doar viteza de deplasare transformată în timp.

      Ia exemplul cu 30 km/h (adică 40, că doar peste te amendează poliția): poți merge cu treapta a doua supraturat, sau poți merge cu treapta a treia puțin subturat. Aceeași viteză, rezultat diferit. Și sunt mult mai mulți factori.

      • Paul - Timisoara says:

        De acord Alex, dar cei care merg cu motorul turat sau subturat tot asa merg si la 50Km/ora si la 30. Asa au invatat in scoala si depinde si de masina dar 95% este datorata timpului din trafic.

    • Anti_vir says:

      Crezi ca cei care au hotarat astfel de masuri se pricep? Nu se pricepea un anumit profesor doctor inginer dar unul fara diploma…

    • Sss says:

      Sunt curios ce medie acoti tu in oras la ora de varf. Si cu 30 la ora daca e liber ajungi repede la destinatie. Si limita e necesara la cum se conduce in oras plus trada e in zona rezidentiala.

      • Paul - Timisoara says:

        Sss, vad ca nu vrei sa ne dai alte indicii despre tine,
        Nu stiu “ce medie scot” si nici nu calculez ca sa nu ma enervez, dar sa mergi doar cu 30 in urma unei decizii este aberant discutand de poluare. Daca e zona rezidentiala, e altceva, dar articolul o prezinta stirea legata de pistele de bicicleta si am zis ca probabil este pentru a incuraja mersul pe bicileta. Nu este nevoie de reducerea vitezei masinilor pentru a incuraja mersul pe bicicleta ci doar de o separare mai “solida” a pistelor de carosabil. Si cu 30/ora te ia pe capota cu stalpisori cu tot…

  4. Jon Jurca says:

    Niste im be cili.
    REGRET ca am decis sa-l votez pe Fritz.
    Pana la urma EU SUNT IMBECILUL.Cand votezi un biciclist este firesc sa apara piste de bicicleta.
    Decizia de a monta aceste delimitatoare este IMBECILA.
    Care DECIZIE A FOST MAI BUNA PENTRU LATCAU?ACEASTA SAU CEA DE A SE URCA LA VOLAN FARA PERMIS?
    ORICUM PENTRU NICI UNA NU VA PATI NIMIC.

    Deci, montam limitatoare.
    E oare normal ca intr-un oras cu mii de masini pentru care sa platesc taxe, sa dedici bicicletelor o parte din spatiul masinilor?Poate ca da, dar proportional.
    Stai ca vine zapada…cum vor curata strada????

    AM INTRAT IN DICTATURA BICICLISTILOR SI TROTINERISTILOR.
    Ex..Parcul Rozelor, aleea de pe mal.NU POTI MERGE CU COPILUL DE MANA DEOARECE SPATIUL ESTE INSUFICIENT,In plus, biciclistii si trotineristii circula mai mult pe zona dedicata pietonilor deoarece rugozitatea asfaltului este mai mica.Nici pe banca nu poti sta.SE CIRCULA CU O VITEZA F MARE.DACA-TI LOVESTE COPILUL VINE SMURD-UL.
    EU VOI VOTA LA PRIMARIE UN GOSPODAR CARE SA-I RESPECTE PE TOTI CONTRIBUABILII.
    SI CARE SA RESPECTE FARA PENALI IN FUNCTII PUBLICE

  5. ioDA says:

    ai trotuat pe care nu circula nimeni, de ce a mai trebuit ingustata soseaua?..nu se putea face loc si pentru biciclete pe trotuar?

    • afilon says:

      De unde stii matale ca pe trotuar nu circula nimeni?

      Pe trotuar nu circuli tu si de aia propui sa muti bicicletele pe trotuar.

      Las’ sa se injure intre ei pietonii si biciclistii, cita vreme nu ma afecteaza pe mine, soferul, nu-mi pasa, cam asta e gindirea ta.

    • krs says:

      Sunt iesirile din curtile oamenilor ce dau direct in trotuar. Nu prea cred ca se poate da drumul acolo la biciclete/trotinete.

    • Adi Pârvu says:

      Biciclete pe trotuar e cea mai mare prostie. Peste tot unde bicicliștii sunt aproape de pietoni, aceștia din urmă sunt speriați.
      Până la urmă, bicicleta este vehicul și trebuie să circule pe carosabil. Mașinile și bicicletele sunt vehicule. Pietonii nu sunt, ei trebuie separați de vehicule.

      • Timis says:

        parvu @ nu avem nevoie de judecata ta incalcita! In toate tarile civilizate bicicleta trebuie sa aiba pista separata fata de carosabil tocmai din motive de siguranta. Sunt multi tampiti cu permis care ajung inclusiv pe trotuar si omoara pietonii. Inca nici un pieton nu a murit calcat de o bicicleta

    • Moise says:

      Trotuarul este f mic pentru a adauga si pista de bicicleta pe strada Eneas. Si cu piste de biciclete EXACT pe trotuar ne-am convins cat de proaste sunt dupa ce administratia de inainte a scos vopseaua de la dulap si au “creat” km intregi. Ca sa fie o solutie viabila de transport, nu poti sa te feresti tot timpul de pietoni, si viceversa.

    • Cineva says:

      Suntem in 2021, nu in 1990 “ioDA”. Te invit sa merg cu bicicleta pe trotuar…. Deci daca nu stii nimic mai bine sa te abstin la comentat, frumos….

  6. Victoria says:

    Copiii mei mi-au spus ca se simt in siguranta acum pe pista de biciclete. Multumim primariei!

  7. shagun says:

    jon rurca ii Robu, ca e acelasi stil…Tipa la taste 🙂

  8. mike says:

    Chiar si in poze se vede ca e plin de biciclisti! foarte bine!

  9. Reos says:

    Nimeni nu se bucură de restricții dar toate au o sursă care este nesimțirea unora ,toate străzile limitrofe între case ar trebui reduse la 30 și bineînțeles controlate ,pe strada Oedip se circulă cu 100 de unii care și-au uitat creierul acasă cînd au urcat în mașină.

  10. Realism says:

    Cum adica se mareste siguranta cand pe Eneas nici un biciclist nu a fost accidentat de cand exista pista de bici? Nou pretext de sifonare bani, cred eu.

    • hshshsns says:

      stii tu asta? nu a fost accidentat ca a avut noroc, la toate bumperele idiotii o luau pe pista

    • leana says:

      Eu am văzut văzut 2 bicicliști accidentați ușor pe Eneas. Nu toate accidentele ajung la știri sau la spital. Eu mă întreb însă… toți cei deranjați de stâlpișori … Cu ce vă afectează? Nu este ca și când n-ar fi fost exact aceeași pistă și până acum… Care-i problema? Că nu mai puteți intra ilegal pe pistă? Da, limitarea vitezei pot înțelege cum afectează – dar stâlpii nu ar trebui să inflențeze absolut nimic, nu aduc nimic nou, Practic aici sunt oameni supărați că sunt forțați să respecte legea? Sau îmi scapă ceva?

  11. Ar trebui impus 30 la ora ÎN TOT ORASUL, exceptind bulevardele. says:

    La fel cum e prin restul Europei. Mai ales cu trotuare ocupate de mașini parcate ce ai obliga pe pietoni sa iasă pe carosabil. Iar la bulevarde impus maxim 50 la ora, NU 70 cum a ordonat INCOMPETENTUL de Robu și gașca lui din PMT

  12. Nelu says:

    O mișcare total inutilă. Folosește doar celor ce vând și instalează asemenea separatoare.
    Deși puțini, bicicliștii sunt mari scandalagii și au ajuns să fie ascultați pentru că cine strigă mai tare are dreptate.
    Am ajuns sub o dictatură a celor care “ne vor binele”, vor să avem chestia X pe care au văzut-o ei în Olanda când au mers în citi break de 2 zile, (cu wizz de 69 lei și sat la hostel de 40 euro) ca să tragă niște legale. Și săraci și cu minte puțină.

  13. cetatean says:

    citesc o stire aberanta cu comentarii p masura..
    Oameni buni..in tarile cu 30km/h exista super infrastructura! ex: metrouri cu care in max 5 min esti in capataul celallat al orasului, indiferent de ora sau trafic rutier ! acolo sa tot fii pieton sau biciclust !! nu toti poate putem pedala sau sofa, dar se dau alternative incat cetateanu sa poata ajunge in caz de urgenta si nevoie , in timp util, in orice colt al acelui oras.
    La noi, neavand o asemenea infrastructura, Da, depindem mai mult de masini..
    Nu inseamna ca daca avem un picior ciung, suntem soferi sau biciclisti prosti.dr hai s anu ne tot discriminam aiurea.

  14. hshshsns says:

    pt toti cei ce au de comenatat va zic sincer ca cel putin in capat la girocului s-a rezolvat cu aceasta ocazia si parcarea pe trotuar pista….

  15. Timisorean says:

    Bravo, foarte bine, foarte bine! Trebuie protejate gloatele imense de biciclisti, mari platitori de taxe si reducatori de poluare.
    Se vede clar in poza cati biciclisti se inghesuie pe pista. Trec ZILNIC pe eneas si anul asta nu stiu daca am vazut 5 biciclisti acolo!
    Da poluarea cat a scazut de cand a crescut numarul biciclistilor??? Aaaaa, nu a scazut???

    • Cineva says:

      Cand eu trec acolo ori cu bicileta sau trotineta, eu vad zeci de biciclistii chiar daca pana acum pista era cam periculoasa. Poate mergi la oftalmologie pentru un control sau nu mai folosi telefonul cand esti in masina…

      Apropo de taxe, daca tu folosesti o masina in oras, atunci nu ai platit aproape nimic comparat cu poluare ai produs mai ales la aer si impactul asupra oameni din jur (fiecare an in Romania zeci de mii de oameni mor prematur din cauza poluare de aer)….. si sa nu vorbim de poluare care nu se vede (pentru extractie de petrol, productie de benzina, transport, etc….). Daca costul unui litru de benzina ar fi taxat corespunzator cu poluare, ar fi 2-3x mai mare decat acum…

      Hai lasa masina ta si hai cu bicicleta (ca in tariile dezvoltate), e bun pentru mediu, bun pentru aer, bun pentru corpul tau (reduce riscul de boala la inima si mai departe)…. si cum ai spus, nu platesti taxe!!! Deci ai totae motivele pentru a nu mai fi toate ziua cu fundul tau lenes in masina in orasul! 🙂

    • Pong says:

      Nu are cum sa scada poluarea cu shaormisti ca tine.

    • Florin says:

      Nu mai comenta. Voi ocupați tot orașul cu mașinile și tot voi vă enervați că “vă grăbiți” și nu aveți loc de restul mașinilor. Ce treabă tot ai cu bicicliștii? V-ați cumpărat mașini suferiți, aroganți ce sunteți. Zilnic e aglomerat orașul, ți se pare că e aglomerat de biciclete? Tot mașini sunt, peste tot numa mașini, nu mai știți să mergeți pe jos. In ziua de azi dacă mergi pe jos ești catalogat sărac. De ar dispărea jumate din mașini peste noapte ce bine ar fi.

  16. Petre M says:

    Părerea mea este că mai mult se urmărește să se facă niște lucruri pentru a încasa niște bani cineva 🤔. Poate mai bine era dacă se montau camere de supraveghere și cei care încalcă regulile să fie sancționați. În Parcul Copiilor de câteva luni bune abia se mai văd liniile care marchează pista de biciclete pe lângă Bega. Acolo doar o dungă albă trebuie trasă dar probabil este prea ieftină lucrarea și din cauza aceasta nu se face.

  17. leana says:

    Reprezentanții bicicliștilor din oraș nu au avut nimic de spus despre pistele deja existente de pe care s-a șters vopseaua? Pe Martirilor, între Rebreanu și Lidia deja nu se mai vede pe unde este pista de pe carosabil. Dar sunt multe zonele în care pistele anunțate cu surle și trâmbțe fie au dispărut pentru că s-a reasfaltat, fie au dispărut pentru că nu a împrospătat nimeni vopseaua de mult. Nu avem nevoie doar de piste noi sau stâlpișori ci și de refacerea pistelor șterse.

  18. Cineva says:

    In sfarsit au facut ceva pentru siguranta biciclistilor in trafic…… era timp….

  19. Ciprian says:

    Au montat stalpisorii pentru ca nu sunt in stare sa repare becurile incastrate in linia continua care delimiteaza pista de biciclete de sosea. Nu erau deloc necesari. Clar cineva avea nevoie de un tun la primarie dat pe baza stalpisorilor. Ii incurca atat pe biciclisti cat si pe conducatorii auto.

  20. Solitaire says:

    Bumperele alea înalte de ce nu le schimbați cu unele mai mici că ne rupem mașinile când trecem peste ele chiar și în treapta I ??

  21. Eu says:

    Referitor normei tehnice din 30 August 2017 privind construirea și modernizare drumurilor, lățimea benzii de circulație a autovehiculelor trebuie sa fie de minim 2,75 m, sincer pe strada Eneas nu s-au respectat aceasta normă europeană.

  22. adevarul says:

    vai si amar pt soferachii de cotete diesel care merg pe pista, vor trebui cica sa mearga pe carosabil. Cata frustrare sa nu te mai lafai pe 10m de drum.. vai vai

  23. shagun says:

    Am trecut azi pe acolo, in calitate de biciclist eu zic ca este mai rau, daca trec doi unul pe langa altul si nu sunt foarte atenti, biciclistul dinspre stalpisori are toate sansele sa se accidenteze.

    • eo55 says:

      Exact asta e problema cu stalpisorii. Te dezechilibrezi putin, in mod normal te redresezi daca ai loc. Daca dai in suportul stalpisorului in urmatoarea secunda ai toate sansele sa ajungi sub rotile masinii.

      Limitarea de 30Km/h de ce nu era suficienta?

    • Idiocracy says:

      Am trecut si eu si sotia cu bita. Stalpii iti dau impresia de siguranta până întâlnești alți participanți la trafic – vorbesc aici in principal de biciclisti. Ca sa nu mai zic de canale si salcii netunse. Dacă măi parchează si cineva aiurea in zona mașinilor e negociere.

  24. ionut says:

    Se merge cu 80 de km/h!
    pentru toti care comenteaza, “ca gurlie de canal ca bla bla bla”, o sa ii rog sa vina dimineata si seara, sa vada cate masini merg cu 70 sau 80 de km/h!
    este traseul preferat al vitezomaniilor!
    Nu stiu de ce, dar acesti vitezomani nu se plang de gurile de canal!

  25. Pav says:

    Nu mai aiurati cu limita de viteza, ca ar fi prea mica …
    Indicatoare cu limitarea vitezei la 30km/h exista deja montate de ani buni pe Coresi/Eneas …

    • Dragoslav Petrov says:

      Comentacii de aici sunt habarnisti, toti. Viteza de 30 km/h este de cel putin 30 de ani acolo, pe vremuri statea radarul ca prindea mai multi fraieri. De cand pulitia sta in birouri orice strada a devenit circuit de curse.

  26. Dana says:

    Propun sa transformam str. Eneas in banda doar pentru biciclisti. In felul acesta nu mai sunt nevoiti sa inspire gazele lasate de cazanele incinse pe 4 roti.

  27. timisorean1 says:

    Dar este 30 pe eneas de mult ! 🙂

  28. Cele mai noi știri

    Eveniment

    Cinci tiruri pline cu gunoi din Italia, descărcate la Lugoj. Polițiștii au întocmit dosar penal

    Ştiri din Timiș

    Impozite mai mari la Timișoara, din 2022. Cu votul lui Raul Ambruș, renegat de PNL și „adoptat” de USR

    Eveniment

    Un câine flămând și înghețat, blocat în nămol pe malul Timișului, a fost salvat de pompieri

    Ştiri din Timiș

    Scumpirea gigacaloriei, în aer. Dominic Fritz a retras proiectul de hotărâre care stabilea noul preț, s-a cerut dezbatere publică

    Sănătate

    CJ Timiș dă bani pentru o centrală proprie la Spitalul Județean, după oprirea gazului. Pături și aer condiționat, soluții de moment

    Ştiri din Timiș

    Primăria Timișoara laudă un autobuz electric turcesc, altul decât cel pe care îl cumpără Ministerul Dezvoltării

    Ştiri din Timiș

    Deputatul Alfred Simonis: Dominic Fritz şi viceprimarul Lațcău s-au jucat cu termoficarea Timişoarei până au stricat-o de tot

    Ştiri din Timiș

    Zona Moșnița - Buziaș, fără contract de deszăpezire. Cum se pregătesc autoritățile de iarnă în județ

    Ştiri din Timiș

    Soluția pe care E.ON o propune spitalelor din Timișoara rămase fără căldură și apă caldă

    Sănătate

    VIDEO. Valeriu Gheorghiță: Dacă se menține actualul ritm de vaccinare, până la finalul anului ajungem la peste 70%

    Tion.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.

    Pentru detalii apasati aici