tion.ro Web analytics

Tion

Tion

  • Ştiri
    • Ştiri Timiș
    • Lugoj
    • Știri naționale
    • Stiri internaţionale
    • Eveniment
    • Sănătate
    • Dialoguri Sănătoase
    • Sport
    • Târg imobiliar
  • Timp liber
    • Cultură
    • Cinema
    • Horoscop
  • ANGAJĂRI
  • MICA PUBLICITATE
    • IMOBILIARE
      • Imobiliare Vanzari – Garsoniere
      • Imobiliare Vanzari – o camera
      • Imobiliare Vanzari – 2 camere
      • Imobiliare Vanzari – 3 camere
      • Imobiliare Vanzari – 4 camere
      • Imobiliare Vanzari – Case
      • Imobiliare Vanzari – Terenuri
      • Imobiliare Vanzari – Spatii comerciale
      • Imobiliare Inchirieri – Garsoniere
      • Imobiliare Inchirieri – o camera
      • Imobiliare Inchirieri – 2 camere
      • Imobiliare Inchirieri – 3 camere
      • Imobiliare Inchirieri – Case
      • Imobiliare Inchirieri – Spatii comerciale
    • PRESTĂRI SERVICII
    • CONSTRUCȚII
    • AUTO
    • DIVERSE
  • UTILE
  • VIDEO
  • Azi în Timișoara
  • Cariere de Poveste
  • Agenda
  • Lugoj
Select Page


Tion
Ştiri din Timiș
Imagini de pe șantierul Drumul Boilor: se pun bordurile. S-ar putea circula pe noua șosea prin decembrie

Imagini de pe șantierul Drumul Boilor: se pun bordurile. S-ar putea circula pe noua șosea prin decembrie

De Roxana Deaconescu
la 2 October 2020 16:48
11 Comentarii

Imagini de pe șantierul Drumul Boilor: se pun bordurile. S-ar putea circula pe noua șosea prin decembrie

2 October 2020 16:48
Se pun în sfârșit bordurile pe Drumul Boilor, un șantier în lucru de un an și aproape trei luni, care ar fi trebuit finalizat cam în... jumătate de timp. Reprezentanții primăriei estimează că, într-o lună și jumătate, pe acolo vor putea circula primele mașini.
Scris de Roxana Deaconescu - Se pun în sfârșit bordurile pe Drumul Boilor, un șantier în lucru de un an și aproape trei luni, care ar fi trebuit finalizat cam în... jumătate de timp. Reprezentanții primăriei estimează că, într-o lună și jumătate, pe acolo vor putea circula primele mașini.

Trimite articolul

X

Teoretic, la Drumul Boilor se lucrează din 9 iulie 2019, când primăria a predat amplasamentul firmei constructoare, adică de un an și aproape trei luni. Șantierul ar fi trebuit închis în opt luni, însă nu e gata nici acum.

Lucrările au avansat totuși, a fost făcută fundația drumului, s-a trecut la montarea bordurilor și în două sau trei săptămâni, spun specialiștii din primărie, s-ar putea așterne primul strat de asfalt. Pe o bucată din noua șosea s-a pus deja ceva asfalt, încă din mai.

La legătura dintre Timișoara și Moșnița, care începe de pe strada Albăstrelelor, s-a și stagnat destul de mult. A durat până să se facă exproprierile, apoi au fost probleme cu o linie de înaltă tensiune, care ar fi trebuit mutată.

Imagini de pe șantierul Drumul Boilor: se pun bordurile

În iulie 2020, primarul Timișoarei spunea că „s-a ieșit din impas, se știe ce trebuie făcut și acum trecem la treabă”. În august ni se spunea că mai este nevoie de o expropriere pentru ca lucrările să poată continua.

Reprezentanții primăriei speră acum că în aproximativ o lună și jumătate se va putea circula pe noua șosea ce leagă Timișoara de Moșnița. Șoferii l-ar putea folosi prin decembrie, dar, la câte amânări au fost, Drumul Boilor ar putea fi disponibil abia la primăvară.

Pe Drumul Boilor lucrează Super Construct, o societate cu care primăria a mai colaborat în trecut, în baza unui contract în valoare de 16,38 milioane de lei cu TVA, echivalentul a aproape 3,5 milioane de euro. Noul drum ar trebui să aibă aproximativ 2 kilometri, două benzi, trotuare și piste de biciclete decente, dar și iluminat public. Termen de execuție: opt luni.

În zonă ar trebui construit și un sens giratoriu, la intersecția cu viitoarea centură de sud a orașului.

sursă video: forum stpt

Articole pe aceeași temă:

Drumul Boilor va fi gata cândva la toamnă. Se mai face o expropriere

Trimite articolul

X
Taguri:
drumul boilor ,
santier drumul boilor
11 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. pieton says:
    October 2, 2020 at 5:24 pm

    Poate cu saniuta,trasa de vreun magar ! Boii s-au cam dus…

    Reply
  2. George says:
    October 2, 2020 at 7:08 pm

    Păi cum putem ști unde punem asfalt dacă nu avem borduri?

    Reply
  3. idiocracy says:
    October 2, 2020 at 8:00 pm

    Platfus total, putea fi realizat demult dacă se dorea. Pe aia cu mutatul stâlpului de înaltă tensiune nu am inteles-o, e loc destul sa-i ocolești din proiect. Asa e când lucrezi cu aceleași firme de casa la toate proiectele, își muta muncitorii de pe un șantier pe altul……

    Reply
    • MNU says:
      October 4, 2020 at 6:14 pm

      Curba drumului are o portiune unde linia de inalta tensiune se suprapune cu drumul. Conform normativelor, nu se permite un unghi mai mare de X grade. Asta e motivul pentru care se face relocarea liniei.

      Reply
      • Cetateanul says:
        October 4, 2020 at 9:15 pm

        Pentru ca traseul a fost “desenat” gresit. Sau poate a trebuit sa treaca pe acolo, pentru a expropria pe cine trebuie. Orice proiectant care merge pe teren, ar fi observat linia si nu ar fi propus traseul pe acolo.

        Reply
  4. Gb says:
    October 2, 2020 at 8:19 pm

    De circulat se poate circula si acum. Dacă nu ai milă de masina poti sa mergi chiar si cu 40km la ora.
    Am fost de mai multe ori în ultimele 2 luni pe acolo. Ambrozia are 2m pe lângă borduri, materiale de constructii peste tot si un progres în ritm de melc. Nici daca nu mai ploua deloc nu sunt sanse termine anul asta.
    Sa nu mai vb ca sensul giratoriu cu centura inca nu are solutie finală.

    Reply
  5. 'geaba says:
    October 2, 2020 at 8:45 pm

    Lucrările au avansat totuși, a fost făcută fundația drumului, s-a trecut la montarea bordurilor și în două sau trei săptămâni, …. ce fundatie???? niste moloz batatorit aruncat peste fostu drum …. pin se va turna cei 3-6 cm de asfalt, vor fi niste gropi pe acolo … plus ca vine vremea rece si se vor gasi “virgule” sa se amane asfaltarea si etc etc prin 202+ poate o fi gata … lucrarii ieftine platite cu bani multi!!!

    Reply
  6. Mirela says:
    October 2, 2020 at 11:10 pm

    Drumul si pista de bicicleta sunt necesare. Partea cu canalizare ajuta proiectele viitoare ale dezvoltatorilor din zona sau macar sa le creasca valoarea terenurilor. Dar trotuare in camp cand sunt destule strazi in Timisoara ce nu au asa ceva… risipa pura

    Reply
  7. Adi says:
    October 3, 2020 at 9:05 am

    Oare cine se lauda ca a realizat proiectul?

    Reply
  8. Dinu D. says:
    October 4, 2020 at 1:27 pm

    Cu cine sa lucrezi oamenii sunt an comunitate……

    Reply
  9. Dinu D. says:
    October 4, 2020 at 1:56 pm

    De unde muncitori doar sunt plecati an comunitate.

    Reply
  10. Cele mai citite știri

    1
    Filmul săptămânii: „Now You See Me: Now You Don’t”, unde cei Patru Călăreți se întorc pentru un jaf care pare imposibil
    2
    Bărbat reținut la Recaș după ce a încălcat ordinul de protecție. Conducea beat și era ajutat de femeia pentru care avea ordinul emis
    3
    „Recviem IN MEMORIAM”. Concert vocal-simfonic extraordinar în memoria victimelor comunismului, la Filarmonica Banatul
    4
    Activitate educativă la Muzeul Apei din Timișoara. „Apă cu Model” la cea de a VIII-a ediție
    5
    Restricții de circulație pe mai multe străzi din Timișoara, în perioada următoare
    6
    UPDATE. Concurs! REGAL VIENEZ – 200 de ani de la nașterea lui Johann Strauss. Tion oferă o invitație dublă
    7
    Centrul de legume-fructe din Tomnatic, tot cu lacătul pe ușă. Investiția, vizată de o anchetă DNA
    8
    Defecțiunile unui monitor de glucoză pentru diabet au dus la 7 decese și la mai mult de 700 de răniți grav
    9
    Expoziția „Și noi locuim aici”: Timișoara, privită prin ochii plantelor și ai oamenilor
    10
    Ionuț Moșteanu demisionează din funcția de ministru al Apărării

    Cele mai noi știri

    Ştiri din Timiș

    FOTO. Gala Excelenței Bănățene îl recompensează pe prof.univ.dr. Mihnea Munteanu

    Ştiri din Timiș

    Cum te protejezi mai bine în 2026? Vezi ce legi poți folosi în avantajul tău când cumperi o locuință sau accesezi un împrumut

    Capitală Culturală

    „Recviem IN MEMORIAM”. Concert vocal-simfonic extraordinar în memoria victimelor comunismului, la Filarmonica Banatul

    Ştiri din Timiș

    Consiliul Județean Timiș susține „Electroruga de Buzad”, un festival care aduce cultura contemporană în mediul rural

    Ştiri din Timiș

    TimPark dă startul campaniei de eliberare a abonamentelor de parcare pentru anul 2026

    Ştiri din Timiș

    FOTO. Lucrările la noul liceu „Școală Verde” din Moșnița Nouă avansează rapid, la două luni de la debut

    Capitală Culturală

    Jazz și colinde în Mansarda Bastionului Maria Theresia. Concert de iarnă cu studenții UVT

    Lugoj

    Ciorile, ținute la distanță. Tehnologie de ultimă generație pentru un Lugoj mai curat

    Ştiri din Timiș

    Noi parcări pentru cartierul Calea Șagului. Garajele vechi vor fi demolate

    Ştiri din Timiș

    PROGRAM. Eroii Revoluției din Decembrie 1989, comemorați la Timișoara
    • Servicii
      • Redactia
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Politica de confidentialitate
      • Regulament postare și moderare comentarii

    Timiș Online

    ISSN 3008-2323

    ISSN-L 3008-2323

    Tion.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.

    Pentru detalii apasati aici