Potrivit DRDP Timișoara, procedura de atribuire a contractului de proiectare și execuție a lucrărilor la „«Drum de legătură Autostrada A1 Arad – Timișoara – DN 69» – Rest de Executat” a atras două oferte. Mai precis, au depus oferte:
- Asocierea DRUMURI și PODURI BANAT S.R.L. & MAXAGRO CENTER SRL & OPR ASFALT S.R.L. & OBRAS PUBLICAS Y REGADIOS S.A.;
- ANTREPRIZA DE REPARAȚII și LUCRĂRI A R L CLUJ S.A..
Vorbim de un contract estimat la o valoare de 246.413.300 lei, fără TVA, cu o perioadă de proiectare și execuție de 12 de luni și o perioadă de garanție a lucrărilor de maximum 84 de luni.
„Noul antreprenor va face și expertizarea lucrărilor care au fost realizate de constructorul precedent. La data rezilierii contractului anterior, în septembrie 2023, progresul fizic al lucrărilor era de aproximativ 25%. În perioada următoare, Comisia de Evaluare va analiza ofertele depuse”, precizează reprezentanții DRDP Timișoara.
Contractul precedent, reziliat în septembrie
Vă amintim, primul contract pentru realizarea drumului de aproximativ 10 kilometri a fost semnat cu firma italiană Todini Costruzioni S.p.A. Aceasta, însă, nu s-a ținut de treabă, nici după repetatele amenințări ale ministrului Sorin Grindeanu, astfel că a rămas fără contract, după ce executase doar puțin peste 20% din lucrările începute în toamna anului 2021, care ar fi trebuit să dureze un an și jumătate. Licitația pentru desemnarea unei firme care să continue treaba a fost lansată la finalul lunii octombrie.
„Contractul cu Todini a fost reziliat cu data de 7 septembrie 2023, iar în timp record, circa o lună, la D.R.D.P. Timișoara s-a pregătit documentația pentru lansarea unei noi proceduri pentru finalizarea lucrărilor. Dacă nu vor fi contestații, sperăm că la începutul anului viitor să avem un nou constructor pentru acest contract. Noul antreprenor va face și expertizarea lucrărilor care au fost realizate de constructorul precedent și își va asuma ca în 12 luni de la semnarea contractului să finalizeze eventualele remedieri rezultate a fi realizate și să finalizeze restul de lucrări din contract”, declarase Nicoleta Pordea, director regional al DRDP Timișoara, la momentul lansării noii licitații.
Trimite articolul
XLa Oradea (PNL) lucrează Strabag, cu progrese remarcabile, la TM (tot PNL….) două firme necunoscute, rezultatele probabil pe măsură , asta cam spune totul despre performanța actualei conduceri județene… (așteptăm ca după 2 ani să descopere (din nou…) ca mai bine face Strabag-ul și termină în 10 luni… (ca și legătura prin Dumbrăvița…) ) . Ne mai mirăm ca mai nou sunt toți în fața TM, Clujul, Oradea, Brașovul, Sibiul, mai nou și Iașul.
-
Sper să câștige licitația firma aia din Cluj. Am fost acum 2 săptămâni pe ceva drum național, prin jud. Bihor,pe care îl reabilita firma asta din Cluj. Am văzut mobilizare bună chiar dacă făceau totul de la fundație, practic un nou drum. Pe panou citisem că e o firma din grupul Strabag. În sfârșit, oricare ar fi le urez spor la treabă.
-
aia de la Cluj e proprietatea Strabag 99%