Restaurantul din Timișoara va fi la parterul clădirii de birouri United Business Center 1 din ansamblul mixt Iulius Town, iar inaugurarea sa este programată la începutul primăverii. Restaurantul BURGER KING® din ansamblul urbanistic Palas, situat în centrul Iaşului, a fost inaugurat pe 18 ianuarie 2024 şi este prima locație pe care retailerul a deschis-o în rețeaua naţională dezvoltată de compania IULIUS.
„Segmentul de food & beverage reprezintă o ancoră valoroasă în reţeaua IULIUS. Astfel, urăm bun venit și noului partener BURGER KING®, al doilea cel mai mare lanț de restaurante cu servire rapidă din lume şi unul dintre retailerii cei mai solicitaţi de clienţii noştri, care a ales proiectele mixed-use din Iaşi şi Timişoara pentru continuarea planurilor de expansiune pe care le are în România. Anul 2024 va aduce şi alte noutăţi puternice, care vor reconfirma statutul mall-urilor noastre de lidere de piaţă la nivel regional”, a spus Oana Diaconescu, Head of Leasing IULIUS.
„Parteneriatul cu IULIUS reprezintă un pas important în strategia noastră de expansiune și consolidare a prezenței BURGER KING® în România. Deschiderea restaurantului din Palas Iași, dar și următoarea inaugurare în Iulius Town Timișoara, sunt dovada angajamentului nostru de a aduce experiența BURGER KING® mai aproape de clienții noștri în centre urbane importante. Aceste noi locații subliniază dorința noastră de a oferi mâncare de calitate și experiențe memorabile. Privim cu entuziasm spre viitor şi avem încredere în potențialul de creștere în aceste zone dinamice”, a declarat Alin Nenciu, Marketing Manager la Burger King România.
Despre BURGER KING®
Zilnic, peste 11 milioane de clienți vizitează restaurantele BURGER KING® din întreaga lume și sunt întâmpinați cu servicii de înaltă calitate, produse cu un gust desăvârșit și prețuri accesibile. Înființat în 1954, BURGER KING® este al doilea cel mai mare lanț de restaurante cu servire rapidă din lume. De peste 50 de ani, originala HOME OF THE WHOPPER® și-a luat angajamentul de a folosi ingrediente premium și de a oferi clienților rețete originale și experiențe de familie.
(2296)
Trimite articolul
XNu are decat logo in comun cu ce e de la ungaria in vest, o mizerie la suprapret in romania bk
-
Nu îți place, nu mănânci. Simplu
-
Nu s eu
Numai carnea are acelasi gust ca si in alte tari, in rest total pe langa…
Am mâncat din shoping . Carnea nare nici 1 gust în rest OK dar nu as frecventa des Burger King-u spre deosebire de MC sau KFC
-
Ai putea “frecventa”, mult mai des, gramatica limbii romane