Firma care a câștigat licitația pentru a asigura mâncarea pentru Spitalul Județean Timișoara a făcut acest lucru aproape două săptămâni, din 1 august. Contractul a fost suspendat deoarece firma nu avea capacitatea necesară pentru a asigura cele aproximativ 1.000 de porții pe zi, ci numai 200-300. Firma a solicitat extinderea spațiului unde gătește mâncarea, iar Direcția Sanitar-Veterinară i-a suspendat activitatea pe perioada extinderii, până în 15 septembrie. Prin urmare și contractul cu spitalul a fost suspendat, după numai câteva zile, deși managerul unității sanitare, Marius Craina, spune că într-o primă fază DSV a spus că totul este în regulă, iar după aceea i-a suspendat activitatea firmei.
Reprezentanții DSV spun că cei de la spital trebuiau să verifice capacitatea firmei de a livra aproximativ 1.000 de porții de mâncare înainte de a semna contractul. O situație destul de complicată care a dus, până la urmă, la deznodământul final: s-a semnat un nou contract, prin negociere directă, cu o altă firmă, pe o perioadă de șase luni. După această perioadă se va relua contractul cu firma aflată în modernizare (acesta fiind suspendat) sau se va face o nouă licitație.
De sâmbătă o nouă firmă se va ocupa de aducerea mâncării la spitalul județean.
„S-a semnat contractul pe o perioadă de șase luni cu firma Marcus SRL. Porția de mâncare este în valoare de 13 lei/zi/pacient, un meniu comun – trei mese pe zi: mic dejun, prânz și cină”, spune managerul Spitalului Județean Timișoara Marius Craina.
Cu firma care a asigurat mâncarea aproape două săptămâni contractul era semnat pe o sumă de aproximativ 11 lei pe zi pe meniul zilnic al unui bolnav.
Articole pe aceeași temă:
Citiți principiile noastre de moderare aici!