tion.ro Web analytics

FOTO. Coadă de mașini pe A1, la ieșirea spre Margina. Polițiștii, trimiși pentru a dirija traficul

De Vlad Popa

FOTO. Coadă de mașini pe A1, la ieșirea spre Margina. Polițiștii, trimiși pentru a dirija traficul

Din cauza fluxului mare de mașini care se intersectează în nodul Margina, pe A1 s-a format o coadă de mașini. Timpii de așteptare sunt crescuți.
Scris de Vlad Popa - Din cauza fluxului mare de mașini care se intersectează în nodul Margina, pe A1 s-a format o coadă de mașini. Timpii de așteptare sunt crescuți.

Pe A1, în zona localității Margina, s-a format o coadă kilometrică de mașini. Cauza ar fi fluxul mare de mașini care se intersectează în nodul Margina.

Poliția se află la fața locului pentru a dirija circulația.

„Cauza aglomerației este fluxul mare de autovehicule care se intersectează în nodul Margina pentru urcare și coborâre pe și de autostrada. A fost anunțată poliția și au ajuns la fața locului pentru a dirija circulația”, transmit reprezentanții DRDP Timișoara.

editor Amalia Kui

Taguri:
18 Comentarii

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. Un sofer de TIR batrin says:

    “Cauza ar fi fluxul mare de mașini care se intersectează în nodul Margina.”Bun a fost trimisa politia,ce ar trebui sa faca daca ei sant acolo se reduce fluxul de masini?Dar terminati bucata aia de autostrada “AL URSULETILOR IMAGINARI”cum sa putut rezolva si problema “LILIECILOR FANTOMA”nu sa vina MAESTRUL CUC sa rupa coli A 4

    • Un TIR batran al unui sofer tanar. says:

      De fapt, e posibil sa fie relocati in zona ursi din Covasna, dar nu poti spune asa ceva public, ca iasa circ. Stai sa se faca tunelurile, si o sa vezi cum apar ursii si pe DN ul unde acum nu se arata.

  2. lacrimioaraarsene says:

    Acesti domni in uniforma statului roman nu trebuiau anuntati de nimeni,ei trebuiau sa fie acolo din oficiu,de aceasta incaseaza salariul,au acest lucru in atributiunile de serviciu,trebuie sa fie prezenti si in acest punct si in toate punctele critice pentru a dirija fluidiza circulatia rutiera pentru a nu se crea ambuteiaje si gituiri,exact atunci cind este nevoie.
    Bineinteles ca trebuie sa cunoasca aceste puncte dinainte si mai trebuie sa aiba si chef de munca,dotare cu auto au asa ca nu vad de ce nu ar face o.

    • antiVrajeala says:

      Nu ne faci tu niste planificari cati pilitisti unde si cand sa stea? vezi sa nu iasa mult mai multi decat sunt, caci tu desigur stii deficitul de angajati din politie, asa cum stii si cate masini au, si ce buget pentru benzina si cate si mai cate nu stii tu. Dar sa nu uitam, sunt prea multi bugetari care cheltuie, atat pe salarii cat si pe resurse. Eu zic sa le mai taiem din banii de benzina, sa-i trimitem cu bicicleta, si sa fie simultan in mai multe locuri, pe langa completarea birocratiei nesfarsite de la birou, ca doara ei isi fac singuri legi ca tre sa completeze jdemii de hartii. Acesti bugetari pe care ii uram din suflet… ce buni is in schimb sefii nostri din privat.

      • Timisorean says:

        De multi sunt multi, de facut cam nu prea fac. Eu as zice ca un angajat la stat lucreaza cam 2-4 ore pe zi. Sunt foooarte putini care poate ating o medie de 6 ore lucrate pe zi.
        Problema e ca nu sunt motivati sa lucreze. Salariile mici, bataie de cap mare daca vrei sa faca ceva si atunci mai bine stau.
        Pana nu se dau bonusuri, prime de merit, sporuri etc la stat se va…. sta.
        Concret in cazul de fata i-a sa le dea un spor pe orele state la dirijat politistilor separat, un 100% ca la orele suplimentare si atunci sa vezi cum se vor bate care sa iasa la dirijat.

      • iosifstali says:

        Ce nu ai inteles,nu intru in amanunte de ce,sint mai multe variante,dar nu acesta este subiectul,pe cetateanul de rind nu il intereseaza ca nu sint angajati,ca nu este benzina sau ca nu sint alte lucruri,pe cetatean il intereseaza ca institutiile statului sa il deserveasca promt si eficient,exact asa cum au obiectul de activitate acele structuri si pentru care respectivii angajati sint platiti.
        Si lesne se observa ca in foarte multe cazuri si foarte multe structuri tocmai acest lucru nu il fac,adica deservirea cetateanului,sau daca o fac o fac sa spunem doar ca putin deficitar.( ma refer la toate domeniile de activitate).
        Ca sint diverse lipsuri este foarte posibil dar este problema altora nu a cetateanului.
        In rest putina atentie,doar foarte putina la gramatica.

        • antiVrajeala says:

          Intelege ca nu poti avea rezultate ca in tari civilizate daca nu ai si conditiile de acolo. Asta tre’ sa priceapa cetateanul care vrea chestii de la stat, ca totul costa, iar o tara saraca nu are cum sa ofere servicii ca una bogata, altfel si bogatii si ar optimiza costurile, si ar rezolva cu mai putini bani si personal. Si las-o incolo de gramatica, e un comentariu pe tion, e vorba de ideea din spate, sa nu-si mai dea toti inchipuitii cu parerea fara sa aiba idee de problema. Ce usor e sa te dai cu fundul de pamant ca vrei ba aia ba ailalta de la un stat pe care incercam din rasputeri sa-l daramam in timp ce-l dispretuim, ca e vb. de “bugetarii grasi care stau in spatele privatilor slabi”. Nu- i problema cetateanului ca nu sunt resurse suficiente? pai cine sa le produca? Daca e vreunul asa destept, sa faca fara resurse, sa ne arate practic, ca din gura e simplu orice. Unu nu s-ar duce sa lucre’ la autostrazi din aia care is cu blabla #sieu. In politie deficitul de personal e de vreo 40% Hai sa lasam numa vreo 100 de politisti, cam 2 pe judet, sa nu le dam nimic, si sa zbieram ca “statul” nu se ocupa
          Cetateanul sa se maturizeze, nu sa se comporte ca un copil fara nici o responsabilitate, care doar “vrea” sa i se dea, sa i se faca. “Tati” n are bani, caci “copilul” voteaza sloganuri, cu “sa fie aia bine, alalta extraordinara, ailalti is aia din cauza carora nu ti-e tie bine, la puscarie ba aia, ba ailalti, facem noi, voi trebuie doar sa ne votati”. Cati au idee de top 10 indicatori economici care zic daca tara e condusa bine? Dar de niste indicatori sociali? dar culturali?Cati ii urmaresc cum evolueaza in functie de orientarea partidului de la guvernare? cati au atata cultura cat sa si aduca aminte de “Teoria formelor cara fond”- ca multi au BAC-ul luat care comenteaza pe aici? Ce fain ii sa ai pareri deapre orice fara sa ai idee de nimic, si sa te si revolti ca ideile tale “geniale” pe care le emiti doct la bere sau coafor nu-s implementate de “stat” Nu ne convine cum merge statul? Daca ii intrebi pe fiecare, vreo 16milioane iti vor zice ca ei fac tot ce tine de ei, numai “statul” abstract nu si face treaba. e bine atunci, dati-va cu fundul de pamant in continuare, expuneti-va ideile geniale pe net, la birt, la salonul de infrumusetare, ca sigur se rezolva. sau nu. GHINION!

  3. DedeTM says:

    Carambolul ala stupid de pe Autostrada Soarelui arata cat de bine se pricep la condus soferii romani, aia care conduc in slapi. Pe langa ca nu pastreaza distanta intre masini mai si calca pana la podea pedala de acceleratie! Bravo, mai vreti autostrazi, nu?

    • Radu says:

      De acord cu tine… Unu zice ca avea vreo 110 la ora pe ceata densa, chiar el zicand ca nu vedeai in fata masinii.. A mai si semnalizat.. 😂

  4. cetatean says:

    mai da ce rapizi au fost aia din Bucuresti cu elicopterul..cu opritul traficului… fara ordine..si fix la momentul cu pricina..mai sa fie..
    in rest , reactioneaza dupa ordine si sesizari… 🙂
    inca mai au privilegiul pensionarii p la ‘patrujde ani’?
    ce munca ostavitoare sa fi in slujba cetateanului..

  5. Timisorean says:

    De multi sunt multi, de facut cam nu prea fac. Eu as zice ca un angajat la stat lucreaza cam 2-4 ore pe zi. Sunt foooarte putini care poate ating o medie de 6 ore lucrate pe zi.
    Problema e ca nu sunt motivati sa lucreze. Salariile mici, bataie de cap mare daca vrei sa faca ceva si atunci mai bine stau.
    Pana nu se dau bonusuri, prime de merit, sporuri etc la stat se va…. sta.
    Concret in cazul de fata i-a sa le dea un spor pe orele state la dirijat politistilor separat, un 100% ca la orele suplimentare si atunci sa vezi cum se vor bate care sa iasa la dirijat.

    • Marco Polo says:

      Toata lumea stie ca salariile bugetarilor sunt mai mari decat in sectorul privat numai tu nu sti. De aia toti bugetarii vor sa plece la privati, ca au salarii mici?
      Toata lumea stie ca bugetarii primesc vouchere de vacanta in timp ce la privati nu vezi asa ceva, numai tu nu sti acest lucru.

      • Timisorean says:

        Nu stiu ce fel de bugetari stii tu si ce fel de privati. Eu stiu bugetari la pmt, isu, garda de mediu salar in jur de 4000 ron, la 2 primarii mai mici salar 2500-3000 ron, tineri 25-30 ani in alte institutii a statului tot pe la 3000 ron.
        In privat stiu itisti 7000 si 20.000 ron, ingineri constructori 8000 si 11.000 ron, vanzare pharma 8000 ron. Nu mai vorbim de profesiile liberale care au cate un pfa sau firma cu 1,2 angajati care castiga mii de euro pe luna.
        Chiar si cunoscut muncitor in constructii stiu cu 5500 ron.
        Acuma nu am intrebat niciodata cat castiga un gunoier, vanzatoare, paznic. Vorbim pe studii superioare pentru ca bugetarii sunt toti pe studii superioare.
        Iar la politisti uitate ca gasesti un vlog pe youtube cu exemplu de salarii si tot 3000-4000 se invart.
        Deci ce fel de bugetari si privati stii tu, de la tine e invers??

  6. MIHAI says:

    Câte benzi pe sens lipsesc de-acu’? Da’, de acces?

  7. MIHAI says:

    Câte benzi pe sens lipsesc, de-acu’? Da’, de acces? Stați, s-ajungă și ultima Capitală Europeană rămasă în afara sistemului autostradal European să se priponească și ea și să treacă pe la noi principalul flux autostradal Euro-Asiatic și se va circula și pe șușeaua asta cu aceeași viteză medie ca-n rest!

  8. atit s-a putut says:

    crudul adevar este ca dupa 30 de ani nu numai ca nu poti traversa rromanika pe autostrazi, ci dupa 150 km te opresti intr-o comuna

    • Sicman says:

      vorba aia: macar se face ceva:)). adica se putea sa fie gropi si acum. POate aia e si problema, ca acum poate lumea nu e obisuita sa mearga asa rapid pe zona aia:))

  9. Timișoreancă Mărgineancă says:

    Problema e că ieșirea din sensul giratoriu este după intrarea în sens a celor care coboară și trebuie să aștepți pe autostradă ca să treacă toate mașinile care vor să urce pe autostradă sau să continue drumul spre Făget. Cred că ar fi bun un semafor sau poliție mai des în acel punct.

  10. Cele mai noi știri

    Ştiri din Timiș

    6 sfaturi esențiale privind siguranța la volan pe timpul iernii

    Eveniment

    Proprietari de câini periculoși chemați la poliție după o acțiune a Protecției Animalelor

    Ştiri din Timiș

    15 asociații sportive primesc finanțare de la Centrul de Proiecte, pe Apelul 4

    Ştiri din Timiș

    Trafic închis pe unele străzi din Timișoara

    Ştiri din Timiș

    CJSU: Masca obligatorie până la 50 de metri de unitățile de învățământ. Carantină de noapte pentru localități din Timiș

    Sănătate

    Coronavirus, 17 septembrie: Peste 4.000 de infectări în România. 316 cazuri în Timiș, dintre care 53 de minori

    Eveniment

    Restricții de trafic, sâmbătă, în zona lacului Surduc, între Surducul Mic și Fârdea

    Ştiri din Timiș

    Sistemul de emitere a rovinietelor s-ar putea întrerupe. Alte modalități de plată

    Ştiri din Timiș

    Caravana medicală ATI și Caravana cinematografică ROD, din nou în Timișoara, pe strada Polonă

    Ştiri din Timiș

    Intervenții pe inimă la copii, din noiembrie, la Timișoara. Managerul IBC: „Îmi doresc ca în viitor să ajungem la 200 de operații pe an”

    Tion.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.

    Pentru detalii apasati aici