Mai exact, câștigătoare a licitației pentru a fost desemnată asocierea VENTRA PROJECT MANAGEMENT S.R.L. & UTIBER Közúti Beruházó Kft. Oferta acestora este de 3,5 milioane de lei, fără TVA. Adică 4,2 milioane de lei sau aproximativ 835.000 de euro, cu TVA.
Semnarea se va putea face doar după zece zile calendaristice, perioadă în care încă pot fi depuse contestații. Ulterior, termenul de realizare a SF-ului este de un an de la emiterea ordinului de începere.
„Dezvoltarea din ultima perioadă a altor obiective rutiere care sunt în legătură cu VO Timișoara Nord a determinat creșterea semnificativă a volumului de trafic pe întreaga centură. Pentru a asigura condiții de circulație corespunzătoare și un trafic fluent atât pe VO Timișoara Nord, cât și pe relațiile de circulație importante care converg la aceasta, este nevoie de extinderea la patru benzi de circulație, cu reconfigurarea intersecțiilor la nivel din soluția existentă”, precizează reprezentanții Direcției Regionale de Drumuri și Poduri (DRDP) Timișoara.
Vă amintim, licitația pentru desemnarea firmei care să elaboreze studiul de fezabilitate a fost lansată în noiembrie 2024. Până la termenul de depunere din 23 ianuarie, s-au înscris 10 ofertanți (7 unici și 3 asocieri).
Varianta de Ocolire Timișoara Nord, cu lungime de 12,6 kilometri, a fost deschisă circulației în 2010, fiind primul sector al centurii dat în folosință. Proiectarea obiectivului începuse în anul 1997, drumul fiind dimensionat pentru a asigura cerințele bazate pe informații și date de trafic învechite.
Între timp, al doilea sector al variantei de ocolire, Sud, a fost deschis în toamna anului trecut. Acesta trebuia să fie gata din decembrie 2021, însă primul constructor – italienii de la Tirrena Scavi – nu s-a ținut de treabă, astfel că a fost nevoie de o nouă licitație. Până la urmă, șantierul a fost închis de SA & PE CONSTRUCT SRL (lider) – SPEDITION UMB – TEHNOSTRADE SRL.
Există și în prezent o bucată „lipsă”: Centura Timișoara Vest. La începutul acestui an, după o licitație cu mai multe contestații, contractul pentru proiectare și execuție a ajuns la turcii de la Nurol Insaat Ve Ticaret AS. În martie, aceștia începuseră studiile de teren.
Trimite articolul
XDe ce nu se face de la inceput la 4 benzi? Sa mai stoarca si ei ceva, apoi vor sa ne stoarca si pe noi cu taxe crescute. Plina Romania de capuse si lipitori si va mai mirati de ce voteaza lumea cum voteaza.
-
Pentru ca nu exista viziune, nu se gandeste in perspectiva, pentru ca anumiti decidenti sunt degeaba in pozitii cheie.
-
Poate ca era mai simplu sa citesti in articol…
”Varianta de Ocolire Timișoara Nord, cu lungime de 12,6 kilometri, a fost deschisă circulației în 2010, fiind primul sector al centurii dat în folosință. Proiectarea obiectivului începuse în anul 1997, drumul fiind dimensionat pentru a asigura cerințele bazate pe informații și date de trafic învechite.”
-
Inca mai scrii scrisori lui Mos Craciun si Iepurasului de Paste?
-
-
Am auzit ca vor sa faca si VTM Sud la doua benzi pe sens…
Mai mare rusinea pentru Timis.
Cred ca de aia dl. Grindeanu n-a venit la inaugurare!!!
La altii VTM = piste de biciclete…
Lasa ca sunt bani, are balta pește!! -
Dacă se începea pe 4 benzi, nu aveam centură nici acum.
Dacă nu fac un pasaj la intersectia cu dj691, nu se va fluidiza foarte mult
-
se va face pasaj acolo
Cu banii astia chinezii construiesc o autostrada nu doar un studiu, doar la noi se fura ca in codru si pretul este 100 ori mai mare ca avem tradatori peste tot.
-
Altul cu chinezii. Mergeti ma in china si nu mai comentati aiurea. Nu va tine nimic aici. Drum bun
-
In China daca ti se ordona stai drept si nu comenta nimic, ai face bine sa executi ordinele, altfel esti mazilit. In schimb aici ai dreptul sa comentezi toate prostiile pe net.
-
Eu vorbesc de buna organizare a lucrurilor si despre corectitudine si voi aberati, ca atat va duce capul, de aia s-a ajuns aici. Se pare ca la unii le place coruptia, furtul si toate asemenea, le-au intrat in sange, este parte din ei toata rautatea care o revarsa cand cineva le spune adevarul si cum este mai bine.Dar cine sunteti voi plecati voi daca vrei, eu vreau o tara cu oameni corecti si cinstiti, care muncesc pt banul lor nu fura.
-
Ma lesi cu chinezii? La centura Zalaului o companie chineza are deja cativa ani intarziere si inca nu sunt gata aia 5.5 km de centura cu o banda pe sens.
-
dap, au si chinezii tot felul de firme, si mai serioase si mai neserioase. dar nu despre firme chinezesti e vorba in comentariul lui edy, ci despre pret si cum se fac lucrarile de infrastructura in China. vrei sa-ti dau nume de firme italiene, spaniole, austriece care si-au batut joc de lucrari la noi? si asta inseamna ca taripe alea is “nu stiu cum’? oricum majoritatea firmelor straine subcontracteaza mare parte din lucrari… si cand mai intervin ba intarzieri la plata, ba cate o plandemie, ba cate cine atie ce vonflict din cauza caruia explodeaza preturile la materiale, ba schimbari de sefi pe la CNAIR sau prin minister, ba cate un ONG “de mediu”… cred ca vina e foarte impartita. daca ceva e foarte in neregula, e cu sistemul din Romania, nu cu firmele. iti dau un singur exemplu: Bechtel. firma e serioasa, dar la noi a facut… doar multi bani pentru nimic.
-
-
Pot sa te intreb ce lucrii? doar sa-mi fac o idee ce background ai
-
Inca o data, mergi in China linistit sa ai parte de lucruri bune. Spor la lucru la Temu pe 1 dolar pe zi.
-
-
Asadar 320 lei/m pe un traseu deja stabilit si cu toate datele tehnice cunoscute?
ce generos e statul rtoman aflat in faliment!
80.000 euro si restu mita, usr ati votat usr aveti
-
Mestere… esti confuz…ce treaba are sula cu prefectura? Ce legatura ar fi intre usr si centura Nord care apartine de cjt si unde conduce simonis psd?
Minim 2.000.000 de €..traverseaza munti, vai ! Vai de capul vostru, a ajuns Romania o vaca slaba inca de muls.
Nu va mai certați, propun sa nu mai investim mai nimic în infrastructura terestră.. suntem în 2025 trecut, viitorul se va desfășura aerian!!! Cu alte cuvinte, terminați și resemnări a că nu ai făcut mai nimic înafara de cârpeli 35 de ani! Aceste discuții își aveau locul și timpul anii 90″
” Voi grăbiți a să măriți taxa pe rovinieta, de ce nu se calculează taxa în funcție de gropi, ” cratere”
O zi faină!
Ha, ha, ha! Un studiu de prefezabilitate nu ar fi bun înainte?