Lucrările vizează întreținerea și reparația liniei de cale ferată între localitățile Dudeștii Noi-Biled-Satu Nou pe o lungime de 4,6 kilometri. Se schimbă traverse, linii și macaze în perioadele în care nu circulă trenuri pe acel tronson.
Potrivit CFR Infrastructură Timișoara, pe aceste segmente de cale ferată, constructorul SC Europan Prod SA, conform contractului, va executa următoarele lucrări de bază: defrișare vegetație pe curbe, demontare panouri CF scoase din cale de pe curbele aflate pe distanța Dudeștii Noi-Biled, săpătură pe toata lungimea curbelor, săpatură pe lungimea pe care au fost scoase din cale panourile și aparate de cale, precum și pregătire platformă pentru așternerea stratului de piatră spartă.
De asemenea, lucrările vizează introducere panouri realizate din șină tip 60 SB și traverse beton TW – 60 noi, reparație treceri la nivel aflate pe curbe, descărcare piatră spartă și buraje tehnologice.
Banii provin de la bugetul de stat, iar durata de execuție este de 200 de zile.
Valoarea lucrării se ridică la 21.045.000 milioane de lei cu TVA inclus.
Foto: CFR Infrastructură Timișoara
Trimite articolul
XDin Timisoara pana la Tomnatic faci 2.30 ore cu trenul in anul 2025, aceasta linie de cale ferata este o rusine pentru Timis si pentru Romania.
Si in evul mediu ajungeai mai repede pana la Cenad.
Insa stiim ca nu sunt bani pentru ca isi dau salarii, pensii si sporuri nesimtite (auzi tu spor de antena) si isi angajeaza toate stoaferle si toate pilele si amanti/amantele in institutii.