tion.ro Web analytics

Tion

Tion

  • Ştiri
    • Ştiri Timiș
    • Lugoj
    • Știri naționale
    • Stiri internaţionale
    • Eveniment
    • Sănătate
    • Dialoguri Sănătoase
    • Sport
    • Târg imobiliar
  • Timp liber
    • Cultură
    • Cinema
    • Horoscop
  • ANGAJĂRI
  • MICA PUBLICITATE
    • IMOBILIARE
      • Imobiliare Vanzari – Garsoniere
      • Imobiliare Vanzari – o camera
      • Imobiliare Vanzari – 2 camere
      • Imobiliare Vanzari – 3 camere
      • Imobiliare Vanzari – 4 camere
      • Imobiliare Vanzari – Case
      • Imobiliare Vanzari – Terenuri
      • Imobiliare Vanzari – Spatii comerciale
      • Imobiliare Inchirieri – Garsoniere
      • Imobiliare Inchirieri – o camera
      • Imobiliare Inchirieri – 2 camere
      • Imobiliare Inchirieri – 3 camere
      • Imobiliare Inchirieri – Case
      • Imobiliare Inchirieri – Spatii comerciale
    • PRESTĂRI SERVICII
    • CONSTRUCȚII
    • AUTO
    • DIVERSE
  • UTILE
  • VIDEO
  • Azi în Timișoara
  • Cariere de Poveste
  • Agenda
  • Lugoj
Select Page


Tion
Ştiri din Timiș
Ministrul Transporturilor după anularea licitației pentru lotul 2 din A1: Ar putea fi pierdută finanțarea prin PNRR

Ministrul Transporturilor după anularea licitației pentru lotul 2 din A1: Ar putea fi pierdută finanțarea prin PNRR

De Oana Bocanici
la 11 March 2022 15:15 Reactualizat la: 11 March 2022 15:18
11 Comentarii

Ministrul Transporturilor după anularea licitației pentru lotul 2 din A1: Ar putea fi pierdută finanțarea prin PNRR

foto: arhivă
11 March 2022 15:15 Reactualizat la: 11 March 2022 15:18
Ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu se arată sceptic vizavi de realizarea segmentului lipsă din A1 Timișoara - Lugoj. S-ar putea să existe posibilitatea pierderii finanțării prin PNRR.
Scris de Oana Bocanici - Ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu se arată sceptic vizavi de realizarea segmentului lipsă din A1 Timișoara - Lugoj. S-ar putea să existe posibilitatea pierderii finanțării prin PNRR.

Trimite articolul

X

„Finanțarea prin PNRR ar putea fi salvată pe un calendar scurt. Dacă nu vom schimba acest cadru, sunt sceptic. Voi insista și voi face presiuni ca aceste lucruri să se întâmple cât mai repede. Nu este primul caz că se pierd licitații pe proiecte nerealiste, pe neseriozitatea unor constructori. Parcă este un proiect blestemat. (…) Aseară m-au anunțat cei de la CNAIR că s-a ajuns la această concluzie, eu nu pot să încalc legea, au transmis că oferta depusă nu e conformă. Am cerut CNAIR să vadă dacă ce au scos ei că suma mai este actuală. E vorba de o suma scoasă în urmă cu ani buni, este evident că prețurile s-au modificat între timp. Cel care s-a calificat a venit cu o ofertă aproape dublă față de suma oferită, asta era neconformitatea”, a explicat Sorin Grindeanu, aflat vineri în vizită la Timișoara.

El a precizat că s-a lucrat în Ministerul Transporturilor la legea achizițiilor publice, iar un aspect important ar fi reducerea timpului de la rezilierea contractelor la atribuirea unor noi contracte.

Vă reamintim, CNAIR anunță că va relua licitația pentru segmentul lipsă de 9 km din autostrada A1, de la Margina la Holdea, care cuprinde și două tuneluri pentru urși. Oferta tehnică depusă de ASOCIEREA MAPA INSAAT VE TICARET A.S. – CENGIZ INSAAT SANAYI VE TICARET A.S. (Turcia) este neconformă.

Licitația pentru realizarea tronsonului care face parte din lotul 2 al Autostrăzii Lugoj-Deva a fost deblocată la începutul anului 2022. CNAIR a așteptat oferte din partea a șase firme, însă nu a primit decât una.

Finanțarea pentru această bucată lipsă este asigurata prin Planul Național de Redresare și Reziliență. Valoarea contractului este de 1,62 miliarde de lei, cu TVA, adică aproape 330 de milioane de euro. Sunt 9,13 km de realizat, dintre care 2,13 reprezintă porțiune de tunel. Termenul de finalizare prevăzut este de 10 luni pentru proiectare și 28 de luni pentru execuție.

Pe aceeași temă:

Se reia licitația pentru lotul 2 din Autostrada Lugoj-Deva. Singura ofertă, neconformă

Lotul 2 din A1 Lugoj-Deva: „cu banii luați și fără autostradă”, atrage atenția Asociația Pro Infrastructură



Trimite articolul

X
Taguri:
Autostrada A1 ,
lot 2 a1
11 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. fotbal1 says:
    March 11, 2022 at 3:29 pm

    Deci intr-un cuvant, si cu el la conducere, tot incompetentii sunt (nu ca putea fii altfel…).

    Reply
  2. Un conducator auto says:
    March 11, 2022 at 4:34 pm

    Sa o facă CNAIR, in regie proprie, din tonele de bani pe care le plătim prin taxe, impozite, vignete și accize. SIMPLU ! Ne auzi, Grindene ?

    Reply
  3. teo4ro says:
    March 11, 2022 at 5:44 pm

    Din nou vine pesedeu… din nou ingroapa autostrada asta. Sa fie clar pentru toata lumea. Astia ingroapa Romania si o tin in stadiul de subdezvoltare in care se afla.

    Reply
    • antiVrajeala says:
      March 11, 2022 at 7:41 pm

      Vezi ca gasesti pe wikipedia ce guvernari cati km de autostrada au facut. O sa ai o surpriza cand o sa vezi cine a facut mai multi km/an de guvernare. Apoi, dupa ce iti revii din soc, sa nu cumva sa uiti sa completezi Declaratia 230 pentru a dona 3,5% din impozit pentru ceva Oengeu; Speram sa alegi unul care nu are cifre financiare publice deso ia bani si de la guvern, care chiar incearca sa ne tina subdezvoltati; unul care vede lilieci inexistenti si ursi invizibili, care vrea sa salveze gandacelul croitor- (referitor la autostrazi) ori care vrea sa ramana apa pentru vipera de valea jiului(hidrocentrala aproape gata dar nefunctionala), ceva oengeu care se zbate sa inchida toate minele de orice fel, generarea de energie pe carbune etc. Gasesti tu, sunt destule. Si dupa ce directionezi din impozit cei 3.5%, te duci si donezi si din banii tai. Apoi, cu constiinta impacata ca te-ai implicat social pana peste poate, mai vezi si cine ce interese are sa ne tina subdezvoltati(de ex portul Constanta,extractie de gaz care doar sa tranziteze Romania etc) Sa te uiti pe cifrele economice de la sfarsitul fiecarei guvernari, vezi care a fost mai buna, cand am facut ceva cu convergenta aia catre UE si cand nu. Cat despre partide, toate au si nemernici si hoti, si competenti si de tot felul. Si nu doar in Romania. Alegi din ce ai la dispozitie(dintre toate partidele dar si independenti), de preferinta nu pe baze emotionale / ura. Alegi binele cel mai mare, indiferent cat de mic este.

      #VremCaiFerateDeMareViteza

      Reply
      • Soros…acel Soros says:
        March 12, 2022 at 1:28 am

        Deci boss pesede/fesene aceeasi palarie! Fara oenege uri rupeau muntii de la Rosia este? Mai nou rupeai si plaja salbatica din delta? Acu’ drept e ca aveai probabil lotul doi dar cu ce pret? Un deal ras de pe fata pamantului?

        Reply
        • antiVrajeala says:
          March 12, 2022 at 11:24 am

          “deci, boss”, pesede penele usere udemere au diversi “conducatori” in diverse per(i)oade, si fiecare conducere vine cu alta asa zisa viziune(de doctrine nu mai poate fi vorba). Citeste programele fiecarui partid si alege ce-ti place, azi de la unii, maine de la altii. Nu uita independentii sau grupul minoritatilor. Rosia nu a fost “salvata” de oengeuri, si nu a fost salvata din motive de mediu. Cat despre delta, du-te si vorbeste cu oamenii simpli de pe acolo. Sunt pentru implicare, sunt pentru oengeuri, dar doar pentru alea cu surse de finantare si cu cheltuieli transparente. Deci… mai asteptam sa apara oengeuri pe bune, caci pana acum avem in general doar grupuri de presiune “ideologica” in interese private si de sifonat bani. Sau poate n-am aflat eu care “oengeu” a militat pentru legea aia cu transparentizarea. Nu de alta, dar sa se deosebeasca de mafiotii din asa zisele “oengeuri” de utilitate publica care au fost impotriva. Imi dai tu cateva exemple, in care sa se vada macar lista de salariati/salarii la oengeuri, “boss”? merçi mult.

          Reply
        • abacus says:
          March 12, 2022 at 1:00 pm

          Omu’ are ceva dreptate cand se refera la ong-uri. Nu va redirectionati cei 3.5% catre tot felul de ONG-uri no-name care fac mai mult rau. Si da, Soros si ONG-urile lui au depus un efort foarte mare pentru a deschide societatile si a inlatura regimuri dictatoriale. De aceea nu ma mira ca sunt o gramada de ‘medievali’ impotriva lui Soros.

          Reply
          • antiVrajeala says:
            March 12, 2022 at 3:43 pm

            nici un oenge care nu are sursele de finantare si cheltuielile transparente nu lucra in beneficiul societatii. Democratia nu se face cu oengeuri, ci deturnarea ei in interese private se face asa. Democratia e cu voturi si alegeri si partide. Oengizarea civilizatiei cu diverse ideologii umaniste e mai rea decat orice dictatura,deoarece un rau diseminat in societate e mai greu de extirpat decat unul localizat. Asteptam oengeuri care sunt intai ele transparente, apoi sa militeze pentru ce vor ele.

      • Dede says:
        March 13, 2022 at 6:00 pm

        De acord cu căile ferate. Încă nu au debutat lucrările la magistralele Arad Timișoara Caransebeș

        Reply
  4. Norocel says:
    March 12, 2022 at 12:39 pm

    Incompetenta crasa la domnu’ Grindeanu, un personaj slab si slugarnic al politicii romanesti. cum ii spunea CTP-ul: limba de pantofi a lu’ Dragnea. Scuzele astea penibile sunt ceva obisnuit ptr politicienii slabi. Am vazut ca pe hartie umple si Grindeanu, tara asta de autostrazi, ca doar atat stie si el sa faca.
    Macar sa fi dat OUG ptr finalizarea celor 10 km…

    Reply
  5. Dudulescu says:
    March 12, 2022 at 9:15 pm

    Propun sa o facă Vladimir Putin! Sigur el reușește!

    Reply
  6. Cele mai citite știri

    1
    Focar de Pestă Porcină Africană confirmat în comuna Gottlob
    2
    Curtea de Apel București anulează rezultatul licitației pentru noul stadion „Dan Păltinișanu” și obligă CNI la reevaluarea ofertelor
    3
    17 vârstnici din căminele Lenauheim și Cenad, internați la Spitalul Municipal Timișoara
    4
    Horoscop săptămâna 24-30 noiembrie
    5
    Accident în lanț pe Calea Aradului din Timișoara, provocat de un șofer beat. O tânără a ajuns la spital
    6
    Ministerul Sănătății propune modificări ale regulamentului pentru secțiile ATI, în urma analizelor realizate în ultimele luni
    7
    Programul „Burse pentru Viitor” sprijină elevii din mediul rural din Timiș și Arad. Cum puteți ajuta
    8
    Concert caritabil de colinde susținut de Corul Avocaților din Timiș, în sprijinul copiilor instituționalizați
    9
    PROGRAM. Timișoara sărbătorește Ziua Națională a României cu ceremonii militare, religioase și retragere cu torțe
    10
    CJ Timiș încurajează timișenii să semnaleze incidente de integritate

    Cele mai noi știri

    Azi în Timișoara

    Ce facem astăzi, 20 decembrie 2025, în Timișoara?

    Eveniment

    FOTO. Mașină scăpată de sub control la intrarea în Remetea Mare. O femeie a fost rănită

    Sănătate

    17 vârstnici din căminele Lenauheim și Cenad, internați la Spitalul Municipal Timișoara

    Capitală Culturală

    Festivalul Lights of the Village de la Muzeul Satului Bănățean ajunge la final. Cine urcă pe scenă în weekend

    Ştiri din Timiș

    Enigma Plant - peste 20 de ani de tradiție, natură și inovație în suplimente!

    Cinema

    Filmul săptămânii: „Avatar: Fire and Ash”, un nou capitol din saga lui James Cameron

    Ştiri din Timiș

    VIDEO. Pentru al 32-lea an la rând, Alaiul Colindătorilor a animat zona centrală a Timișoarei

    Ştiri din Timiș

    Cum alegi soluția ideală pentru încălzirea locuinței

    Lugoj

    FOTO. Noul internat al Centrului pentru Educație Incluzivă „Alexandru Roșca” din Lugoj, aproape de deschidere

    Lugoj

    FOTO. Aquatim începe spălarea rețelei de apă din Lugoj. Primele teste, realizate cu succes
    • Servicii
      • Redactia
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Politica de confidentialitate
      • Regulament postare și moderare comentarii

    Timiș Online

    ISSN 3008-2323

    ISSN-L 3008-2323

    Tion.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.

    Pentru detalii apasati aici