Showroom-ul, deschis în 2018, s-a aliniat la trendul ascendent înregistrat de Miele la nivel național și a avut anual o creștere de 15%.
În primul an după deschidere acesta a crescut cu peste 100%, iar în 2021 vânzările au fost cu 18% mai mari decât în 2020. În primele luni ale acestui an, vânzările înregistrate de Miele Timișoara au fost mai mari cu peste zece procente față de 2021.
„Prin fiecare deschidere de showroom ne propunem să fim cât mai aproape de consumatorii noștri, tocmai de aceea, lansarea Miele Timișoara a fost un punct strategic din planurile noastre de dezvoltare. În cei patru ani de activitate în oraș, ne-am bucurat să punem la dispoziția timișorenilor toată gama noastră de produse, alături de servicii premium și am observat un interes crescut pentru echipamentele de calitate superioară și tehnologia Miele”, a spus Dragoș Grigore, Head of Own Retail Miele România.
Acesta a mai precizat că, în Timișoara, Miele are clienți fideli, care doresc produse premium.
„Sunt în primul rând dorite produsele de curățenie. Mașina de spălat este foarte apreciată, uscătorul, aspiratoarele și am văzut, în ultima perioadă, și această creștere a apetenței către espressoare, către aparate de cafea. Chiar ne surprinde plăcut că, după Capitală, Timișoara este următorul oraș în topul vânzărilor noastre. Publicul de aici este unul bine educat în ceea ce privește electrocasnicele premium. Poate fiind și mai aproape de Occident, timișorenii cunosc mai bine aceste branduri și atunci au încredere în ele și sunt dispuși către achiziționarea produselor de calitate. Mai mult, noi considerăm că toți clienții noștri sunt parte din familia Miele, de aceea, nu doar le vindem un produs, ci le oferim o întreagă experiență, de la partea de vânzare, la cea de post-vânzare, care se ridică la nivelul produsului, adică una de calitate”, a declarat Dragoș Grigore, Head of Own Retail Miele România.
În egală măsură, timișorenii au fost interesați și de electrocasnicele performante din punct de vedere tehnologic, astfel că a fost în creștere cererea pentru aparatele care pot fi conectate la aplicația Miele App – Smart Home. În același top se află și echipamentele încorporabile pentru bucătărie.
În showroom-ul din Timișoara, clienții pot descoperi întreaga gamă de aparatură electrocasnică și accesorii Miele, de la detergenți pentru mașini de spălat rufe și vase, aspiratoare clasice și de tip robot, cuptoare, plite, hote, espressoare, inclusiv cafeaua marcă proprie.
„În pandemie am fost surprinși la început că vânzările nu scad, iar apoi am văzut că avem o creștere foarte bună. Oamenii apreciază calitatea, inovația și serviciile pe care le primesc. Noi suntem un brand care vinde foarte mult prin magazine proprii, și mai puțin prin distribuitori. Showroom-urile Miele, cu site-ul propriu miele.com, împreună cu partenerii exclusivi, de tipul franciză, acoperă aproximativ 65% din totalul de vânzări Miele”, a afirmat Dragoș Grigore, Head of Own Retail Miele România.
În curând, Miele va deschide la Timișoara un punct de service propriu.
„În mod normal, garanția este standard de doi ani de zile, dar oferim extindere de garanție până la zece ani pentru produsele noastre”, a mai adăugat Dragoș Grigore, Head of Own Retail Miele România.
Miele este cel mai mare producător mondial de echipamente electrocasnice premium, precum aparatură de gătit, de coacere și de gătit cu aburi, produse de refrigerare, aparate de cafea, mașini de spălat vase și produse de îngrijire pentru haine și pardoseli.
Acestei linii de produse i se adaugă mașinile de spălat vase, mașinile de spălat rufe și uscătoarele pentru uz comercial, precum și aparatura de spălare-dezinfectare și sterilizare a instrumentelor destinate utilizării în activitățile medicale și de laborator (Miele Professional).
Compania Miele, fondată în 1899, are opt filiale de producție în Germania și câte o filială în fiecare dintre țările următoare: Austria, Cehia, China și România. Cifra de afaceri a companiei în anul 2020 a crescut la aproximativ 4,5 miliarde de euro, cu 70,5% vânzări în afara Germaniei.
Miele este reprezentată prin filiale proprii și de importatori în aproape 100 de țări. Compania Miele se află în proprietatea celei de-a patra generații a familiei fondatoare, are o forță de muncă de aproximativ 20.900 de persoane, cu 11.050 de angajați în Germania.
Sediul companiei se află în Gütersloh/Westphalia, Germania.
foto: Miele
(1794)
Citiți principiile noastre de moderare aici!