Circulația feroviară dintre Timișoara și Arad se desfășoară dificil din cauza unei probleme pe șantierul lotului 4 Ronaț Triaj – Arad al căii ferate Caransebeș – Timișoara – Arad. Aici, în gabaritul liniei de cale ferată a căzut cofraju unui picior al pasajului pe care CFR îl construiește între Băile Calacea și Orțișoara.
Trenurile afectate sunt:
- trenul 1539, oprit în Băile Calacea
- trenul 2029017 SNTFC – Sânandrei, ora 13:50;
- trenul 2604017 SNTFC – Băile Calacea, ora 14:08;
- trenul 10513017 IR – Sânandrei, ora 14:17.
- trenurile 73 și 3115 așteaptă în Șag.
Termenul de remediere înaintat de CFR Infrastructură Timișoara, în jurul orei 13:30, este de două ore și jumătate.
foto: Miruna R.
Vă amintim, recent, tocmai din cauza lucrărilor de pe lotul 4 Ronaț Triaj – Arad au fost impuse restricții rutiere de trafic pe DN 7, între Arad și Vladimirescu, unde se construiesc două pasaje rutiere.
Lucrările de modernizare a căii ferate Caransebeș – Timișoara – Arad sunt împărțite în patru loturi: Caransebeș – Lugoj (39.56 km), Lugoj – Timișoara Est (53.91 km), Timișoara Est – Ronaț Triaj (13.86 km) și Ronat Triaj – Arad (54.86 km). În acest caz, este vorba despre ultimul. Cel mai avansat este al doilea, dar și pe acesta există un progres considerabil. În august, se trecea de pragul de 20% la gradul de finalizare.
Trimite articolul
XIncredibil ce construcție trainică.
Bine ca a văzut acum…. Poate o sa verifice cineva cum se fac lucrările la aceste poduri..
-
‘desteptule’ care pod? Poduri sunt doar in capul tau.Mai pune mana pe o carte si invata care e diferenta intre pod, pasaj si viaduct! In domeniul tehnic nu se lucreaza cu abureli spuse dupa ureche