Începută chiar pe 1 iunie 2015, de Ziua Copilului, campania a fost inițiată de BRD Groupe Societe Generale și este sprijinită şi de organizația non-profit “West HR Association”. Clienţii şi partenerii băncii au contribuit la campania de strângere de fonduri pentru dotarea cu aparatură a Secției de Anestezie și Terapie Intensivă (ATI) Pediatrică a Spitalului de Urgență pentru Copii Louis Țurcanu din Timișoara.
Din cei 465.000 de lei au fost achizitionate 35 de injectomate, un termostat, 15 infuzomate, 10 paturi speciale de terapie intensivă. Au fost implicaţi în campanie toți angajații agențiilor băncii din Timiș, Arad și Caraș-Severin.
„Acest proiect este unul de suflet, pentru Timişoara şi pentru copiii noştri. Le mulţumesc tuturor membrilor echipei care s-au implicat în proiect şi tuturor clienţilor şi partenerilor fără a căror generozitate nu l-am fi putut duce la capăt”, a spus Nicola Carabenciov, directorul executiv al băncii din Timișoara.
Citiți principiile noastre de moderare aici!