tion.ro Web analytics

Tion

Tion

  • Ştiri
    • Ştiri Timiș
    • Lugoj
    • Știri naționale
    • Stiri internaţionale
    • Eveniment
    • Sănătate
    • Dialoguri Sănătoase
    • Sport
    • Târg imobiliar
  • Timp liber
    • Cultură
    • Cinema
    • Horoscop
  • ANGAJĂRI
  • MICA PUBLICITATE
    • IMOBILIARE
      • Imobiliare Vanzari – Garsoniere
      • Imobiliare Vanzari – o camera
      • Imobiliare Vanzari – 2 camere
      • Imobiliare Vanzari – 3 camere
      • Imobiliare Vanzari – 4 camere
      • Imobiliare Vanzari – Case
      • Imobiliare Vanzari – Terenuri
      • Imobiliare Vanzari – Spatii comerciale
      • Imobiliare Inchirieri – Garsoniere
      • Imobiliare Inchirieri – o camera
      • Imobiliare Inchirieri – 2 camere
      • Imobiliare Inchirieri – 3 camere
      • Imobiliare Inchirieri – Case
      • Imobiliare Inchirieri – Spatii comerciale
    • PRESTĂRI SERVICII
    • CONSTRUCȚII
    • AUTO
    • DIVERSE
  • UTILE
  • VIDEO
  • Azi în Timișoara
  • Cariere de Poveste
  • Agenda
  • Lugoj
Select Page


Tion
România
Ce fac băncile pentru a-şi păstra clienţii

Ce fac băncile pentru a-şi păstra clienţii

la 6 November 2007 12:00 Reactualizat la: 10 February 2011 19:59
6 November 2007 12:00 Reactualizat la: 10 February 2011 19:59
<STRONG>Instituţiile de credit</STRONG> oferă produse personalizate <STRONG>clienţilor</STRONG> fideli, cu un istoric de plată bun şi <STRONG>venituri</STRONG> peste medie.
Scris de IM:ADEVARUL - <STRONG>Instituţiile de credit</STRONG> oferă produse personalizate <STRONG>clienţilor</STRONG> fideli, cu un istoric de plată bun şi <STRONG>venituri</STRONG> peste medie.

Trimite articolul

X

Tendinţa de plafonare a cererii şi fluctuaţia ridicată a clienţilor, persoane fizice, de la o instituţie financiară la alta determină băncile să pună la punct strategii bine conturate pentru fidelizarea clienţilor deja existenţi.

Băncile încep să-şi trateze preferenţial clienţii „ideali”, respectiv pe cei cu un istoric bun în timp, un volum al operaţiunilor efectuate de peste un anumit nivel şi venituri bunicele. Astfel, clienţii pe care Raiffeisen Bank nu vrea să-i piardă, ci să şi-i câştige pe termen lung sunt invitaţi de către bancă, prin oferte preaprobate, pentru a contracta noi produse, prin “cecuri de fidelitate”.

Practic, în urma analizei proprii, banca stabileşte suma, termenul, valuta, costul şi trimite clientului „curtat” cecul împreună cu toate informaţiile despre creditul preaprobat. Tot ceea ce trebuie să facă clientul este să se prezinte cu cecul şi buletinul la bancă şi în maximum 24 de ore beneficiază de suma preaprobată.

„Avem o bază solidă, de peste două milioane de clienţi persoane fizice şi a sosit timpul să-i recompensăm pe cei mai buni şi fideli. Ei vor putea obţine credite mai mari, mai rapid şi mai uşor”, spune Răzvan Munteanu, vicepreşedinte Divizia Retail, Raiffeisen Bank. Acesta a declarat pentru „Adevărul” că principalul criteriu luat în calcul este „intensitatea relaţiei cu banca”, mai exact fluxurile de bani derulate între părţi.

Raiffeisen mizează pe faptul că un număr de câteva sute de mii de clienţi pe care-i are deja în portofoliu vor da curs invitaţiei de a mai contracta un împrumut şi promite că „în maximum 24 de ore aceştia vor beneficia de suma preaprobată”.

Pentru viitor, potrivit lui Răzvan Munteanu, programele de fidelizare ale băncii se vor axa pe pachete de produse conexe, tendinţă care deja a început să se manifeste în peisajul bancar autohton.

Fidelizarea clientelei are o miză extrem de importantă, cu atât mai mult cu cât, după cum s-au plâns de nenumărate ori bancherii, marea majoritate a românilor consumatori de produse bancare obişnuiesc să migreze des de la o instituţie la alta.

Cardurile de credit asigură stabilitatea portofoliului

Potrivit lui Munteanu, produsele la care se constată o stabilitate mare a clientelei unei bănci sunt cardurile de credit şi conturile curente. În schimb, „depozitele sau creditele au o relativă volabilitate”, mai spune oficialul Raiffeisen.

La rândul său, Banca Comercială Română încearcă să-şi lărgească portofoliul de clienţi pe segmentul credite prin atragerea celor care-şi primesc salariul sau pensia într-un cont curent deschis la BCR. Aceştia din urmă sunt consideraţi clienţi fideli, răsplata fiind acordarea unor dobânzi promoţionale la creditele promovate.

În cazul Maxicredit Super (în euro), dobânda scade în perioada de până la finele anului de la 7,4% pe an la 6,95% pentru clientul standard şi la 6,45% pentru clientul fidel. La creditul imobiliar Cămin Super, acordat tot în euro, nivelul standard al dobânzii este în prezent de 6,2%. În perioada campaniei, dobânda va fi de 5,8% pentru clientul standard, în timp ce clientul fidel va angaja împrumutul la o dobândă de 5,3%.

Trimite articolul

X
0 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

    Cele mai citite știri

    1
    CJT preia un drum de piatră de la Covaci. Îl va asfalta și va scurta drumul șoferilor de la autostradă la centură
    2
    Fără vaporetto pe Bega până la primăvară. STPT le retrage în depou
    3
    Dormim cu o oră în plus! România revine la Timpul Legal Român
    4
    Nu avea voie să se apropie de soție, dar a venit la locul ei de muncă. Bărbat din Timișoara, reținut de polițiști
    5
    Proiect: motocicliștii vor avea locuri dedicate, benzi speciale și clarificări în Codul Rutier
    6
    FOTO. „O palmă pentru nesimțiți”. O nouă victorie a Primăriei Timișoara împotriva firmei care a abandonat șantierul de la Gimnazială 30
    7
    Miss Timișoara by Denisa Tudoran – Angels Edition 2025: Ramona Prencea, marea câștigătoare
    8
    Informații utile despre psoriazis, la Ziua Porților Deschise la Clinica de Dermatologie a Spitalului Municipal Timișoara
    9
    Ilie Bolojan: „Nu crește TVA-ul în 2026”
    10
    UPDATE. Accident în lanț pe un drum județean din Timiș. Un șofer a ajuns la spital

    Cele mai noi știri

    Ştiri din Timiș

    Crăciunul, cea mai iubită dintre sărbători. Tradiții și obiceiuri din întreaga țară

    Sănătate

    Din ce în ce mai multe cazuri de gripă în România. Recomandările Ministerului Sănătății

    Eveniment

    Nu avea voie să se apropie de soție, dar a venit la locul ei de muncă. Bărbat din Timișoara, reținut de polițiști

    Capitală Culturală

    Explorează obiceiurile de iarnă din Banat într-un tur pietonal de Crăciun prin Timișoara

    Eveniment

    UPDATE. Accident în Lugoj, în Ajunul Crăciunului. Două persoane rănite, o locuință avariată

    Ştiri din Timiș

    Aproape 500.000 de euro pentru terenul de lângă Piața Iosefin. Primăria va face o parcare

    Ştiri din Timiș

    LISTĂ. Impozite mai mari pentru aproape 50 de clădiri degradate din Timișoara, de anul viitor

    Lugoj

    Conflict periculos în miez de noapte la Lugoj. Un neamț a amenințat cu cuțitul pe stradă

    Agenda

    FOTO. Cum era sărbătorit Crăciunul în Evul Mediu

    Eveniment

    Acțiuni ale poliției în Timiș: aproape 12.000 de țigarete ilegale scoase din circuit
    • Servicii
      • Redactia
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Politica de confidentialitate
      • Regulament postare și moderare comentarii

    Timiș Online

    ISSN 3008-2323

    ISSN-L 3008-2323

    Tion.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.

    Pentru detalii apasati aici