tion.ro Web analytics

Tion

Tion

  • Ştiri
    • Ştiri Timiș
    • Lugoj
    • Știri naționale
    • Stiri internaţionale
    • Eveniment
    • Sănătate
    • Dialoguri Sănătoase
    • Sport
    • Târg imobiliar
  • Timp liber
    • Cultură
    • Cinema
    • Horoscop
  • ANGAJĂRI
  • MICA PUBLICITATE
    • IMOBILIARE
      • Imobiliare Vanzari – Garsoniere
      • Imobiliare Vanzari – o camera
      • Imobiliare Vanzari – 2 camere
      • Imobiliare Vanzari – 3 camere
      • Imobiliare Vanzari – 4 camere
      • Imobiliare Vanzari – Case
      • Imobiliare Vanzari – Terenuri
      • Imobiliare Vanzari – Spatii comerciale
      • Imobiliare Inchirieri – Garsoniere
      • Imobiliare Inchirieri – o camera
      • Imobiliare Inchirieri – 2 camere
      • Imobiliare Inchirieri – 3 camere
      • Imobiliare Inchirieri – Case
      • Imobiliare Inchirieri – Spatii comerciale
    • PRESTĂRI SERVICII
    • CONSTRUCȚII
    • AUTO
    • DIVERSE
  • UTILE
  • VIDEO
  • Azi în Timișoara
  • Cariere de Poveste
  • Agenda
  • Lugoj
Select Page


Tion
Eveniment
Tânără de 21 de ani, aflată pe bicicletă, lovită de mașină, în fața Spitalului Județean din Timișoara

Tânără de 21 de ani, aflată pe bicicletă, lovită de mașină, în fața Spitalului Județean din Timișoara

De Raoul Jurchela
la 12 May 2021 16:05
109 Comentarii

Tânără de 21 de ani, aflată pe bicicletă, lovită de mașină, în fața Spitalului Județean din Timișoara

12 May 2021 16:05
Accident de circulație, miercuri, în fața Spitalului Județean din Timișoara. O tânără de 21 de ani, biciclistă, a fost rănită după ce a fost lovită de un autoturism.
Scris de Raoul Jurchela - Accident de circulație, miercuri, în fața Spitalului Județean din Timișoara. O tânără de 21 de ani, biciclistă, a fost rănită după ce a fost lovită de un autoturism.

Trimite articolul

X

Accidentul s-a petrecut la intersecția străzii Arieș cu bulevardul Liviu Rebreanu. Un bărbat de 43 de ani conducea un autoturism dinspre strada Cluj, iar la intersecția cu bulevardul Liviu Rebreanu a surprins și accidentat tânăra de 21 de ani care se deplasa pe bicicletă. Femeia traversa strada pe pista de biciclete paralelă cu trecerea de pietoni.

În urma impactului, tânăra de 21 de ani a fost rănită și a fost transportată la spital pentru îngrijiri medicale. Polițiștii de la rutieră s-au deplasat la fața locului și au deschis acum un dosar penal pentru vătămare corporală din culpă.

editor Dan Oancia

Trimite articolul

X
Taguri:
accident biciclista ,
accident judetean ,
accident timisoara
109 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. Ser09 says:
    May 12, 2021 at 4:35 pm

    Nu este omologata pista de bicicleta plasat imediata lngaa trecerea de pietoni…trecerea de pietoni este trecere de pietoni..

    Reply
    • rep says:
      May 12, 2021 at 5:30 pm

      Hai sa facem campanie sa stie lumea, te ajut eu. Daca intrii cu masina pe un drum, care nu are niciun marcaj/indicator de accesul interzis si te trezesti cu politia ca iti ia permisul,pe motiv ca drumul nu e omologat, cine e vinovat? Sunt curios daca studiezi omologarea strazilor inainte de a circula pe ele cu masina. Ne certam biciclisti-soferi din cauza legislatiei ambigue. Si inca ceva, ce anume o clasifica “neomologta”? Un link cu un articol/text de lege va rog, nu vorbe de duh de-ale nu stiu cui.

      Reply
      • ion says:
        May 12, 2021 at 9:50 pm

        drum omologat? pista omologata? ce s astea? poate “drum deschis circulatiei publice” si pista marcata conform standardului de marcaje si semnalizata cu indicatorul corespunzator. Cat despre legislatie, e intr adevar ambigua, dar marcajele tre’ sa respecte standardul de marcaje, altfel interpreteaza fiecare orice linie de pe carosabil cum vrea. Marcajele alea pe langa trecerile de pietoni sunt inventia primariei TImisoara. Pista pentru biciclete e diferita de traversarea pentru biciclisti. De ce e una ‘pentru biciclete’ si alalta ‘pentru biciclisti’? ca atat poate legiuitorul in Romania. Linkuri? google.com. standard SR 1848-7. cat despre legislatie rutiera… usor de gasit. Dragi biciclisti, nimeni nu are nimic impotriva voastra daca circulati corect: cunoastere si respectare legislatie: semnalizarea intentiilor, mainile pe ghidon, nu transportati tevi sau chestii voluminoase, circulati pe pista daca aceasta exista, depasiti doar prin STANGA daca nu aveti pista, sau mergeti pe langa bicicleta pe trotuoar daca e coloana de masini, nu intrati pe interzis, nu clopotiti pietonii pe trotuoar(repet: va dati jos!), aveti bicicleta echipata corespunzator… si faceti diferenta intre PISTA( aveti prioritate daca soferul vireaza peste aceasta), TRAVERSARE(NU aveti prioritate aici), si marcaje inventate de primaria Timisoara. In Ro, eu n am vazut traversare pentru biciclisti, o fi, n o fi… dar in Hu, cum mergi din Timi spre Mako, este. Acolo nu stiu cum e legislatia, asa ca… eu dau prioritate. Bine ar fi ca si biciclistii sa nu mai foloseasca wishfull thinking cu un articol pe care nu l inteleg dat ca argument pt toate accidentele de genu asta; nu l pomenesc care, ca v a fi interpretat tot gresit.
        #VerdePentruBiciclete #MasaCritica. #AtentieLaMotociclisti

        #HashtaguriDeInventatPentru_OBLIGATIILE_BiciclistilorSiMotociclistilor 🙂

        Reply
        • Gabriel says:
          May 13, 2021 at 9:24 am

          Hai serios…ca aia cu masinile care transporta pe masina placi imense, grinzi care depasesc lungimea sau latinea masinii sunt indreptatiti…aia care schimba benzile, facand jaloane,nu semnalizeaza..sau aia care schimba banda de mers pe trecere sau circula cu 50 60km la trecere de pietoni sunt mari soferi nu? Hai las o moarta ca si soferii si biciclistii respecta la fel de putin legea..asa ca mai usor..

          Reply
          • ion says:
            May 13, 2021 at 11:31 am

            Draga Gabriel, daca macar unul din cei care citesc intelege ca pista, traversarea si marcajele din Timisoara de langa zebra is lucruri total diferite, si ca doar pe pista biciclistul are prioritate,bine. Se pare ca tu nu esti acela, dar pentru tine ar fi util in viitoare discutii urmatorul link https://en.m.wikipedia.org/wiki/Tu_quoque#:~:text=Tu%20quoque%20(%2Ftjuːˈ,the%20argument's%20conclusion(s). PS. nu particip la un concurs de a castiga o discutie, si cu atat mai putin la un concurs care dintre participantii la trafic respecta mai mult sau mai putin reguli, pentru asta exista statistica din raportul politiei rutiere.

        • baschet says:
          May 13, 2021 at 10:45 am

          Exact, pagina 20, fig. 30. Marcajul ala nu exclude o trecere de pietoni adiacenta.

          Reply
          • Gabriel says:
            May 13, 2021 at 3:56 pm

            Daca macar 1 din soferii cocalari cu muzica la maxim, cu ochelari de soare, care mesteca ciunga si care isi pun benzina de 30 de lei ca atat isi permit ar incetini, s ar asigura la treceri, nuar claxona ca dobitocii si nu ar fi intr o permaneneta graba nejustificata ar fi bine…eu sunt sofer, nu sunt biciclist.

        • Beske says:
          May 13, 2021 at 11:40 am

          Aha…bine că în Ungaria respecți, aici nu că e “inventat de primărie”… Poate și la Cluj, Arad, Oradea, Brașov etc. Îs inventate pistele tot de primăria Timișoara așa-i? Ai o nesimțire în tine de neimaginat.

          Reply
          • ion says:
            May 13, 2021 at 2:35 pm

            Nesimtire? pai? am zis eu ca nu respect in Ro si respect in Hu? Dvs cititi cu un minim de atentie? Faceti o lista cu argumentele celor care nu sunt de acord cu dvs si combateti le punctual cu argumentele dvs. Va trec cu vederea catalogarea mea ca “nesimtit”, daca va informati un pic despre disonanta cognitiva. O zi usoara.

    • Pong says:
      May 12, 2021 at 5:37 pm

      De unde stii tu ca nu este omologata?

      Reply
    • Dumnezeu says:
      May 12, 2021 at 6:17 pm

      Sper să-ți între mercedesul in cur la cât ești de idiot/idioată

      Reply
    • Archer says:
      May 12, 2021 at 6:29 pm

      Stai calm ca chiar daca era pe langa bicicleta bizonul tot o lovea.E clar ca nici n-a redus viteza.Pariu ca a vrut sa intre inaintea celor care deja aveau verde dinspre Bulbuca si a intrat ca taranu fara sa mai reduca viteza si sa se asigure.By the way,fata a trecut regulamentar pe bicicleta..avand pista aferenta.Altfel care este logica sa trasezi pista pe langa trecere si tu sa mergi tot pe langa bicicleta?De vina sunt si tembelii caer nu sunt in stare sa calrifice in regulamentul de circulatie acest lucru.Sau daca nu sunt in stare macar sa nu mai traseze pistele pe langa trecere.Si o spun si ca sofer si ca biciclist.

      Reply
      • Gigix says:
        May 14, 2021 at 10:56 am

        Ca biciclist sau trotinetist ai obligatia de a te asigura cand traversezi trecerea de pietoni! In primul rand chiar daca ai asa numita pista nu treci calare ca boul/vaca!! Te opresti, te asiguri… Nu din mers intorc capul odata si gata m-am asigurat!! Acum 3 zile venind de la lucru pe la bazare hop sare un dobitoc in fata… Specific ca pe brancoveanu zi sau noapte circul sub 30km/h din cauza idiotiilor!! Al meu nici stanga nici dreapta direct pe trecere cu castiile pe urechi la durut undeva ca il puteam lovi sau accidencta!! Dar daca era clar se lasa cu despagubiri ca asa e romanul! Isi revine si te da in judecata!! Parerea mea e simpla! Politie la trecerile de pietoni si care nu se opresc si nu se dau jos ptr as se asigura sa li se dea amenda!! O amenda buna sa nu o mai faca si data viitoare!!!

        Reply
    • Day says:
      May 12, 2021 at 10:03 pm

      Acolo exista indicator atenție bicicliști atât cât există semnele se poate traversa și să acorzi prioritare pietonilor și bicicliștilor daca au verde.

      Reply
      • Daniel says:
        May 13, 2021 at 11:36 am

        Ai tu verde in cap, cap sec. Sunt 2 semne, trecere pietoni si atentie biciclisti. La pietoni esti obligat ca participant in trafic sa acorzi prioritate de trecere, biciclistul NU ARE PRIORITATE PE TRECEREA DE PIETONI!! JOS DE PE BITZIGLA indicatorul de atentionare nu obliga participantii in trafic la nimic! La prudenta, biciclistul nu are nicio prioritate de trecere! PE LANGA BICICLETA DA! INTELEGI CEVA?

        Reply
        • cornel says:
          May 13, 2021 at 2:58 pm

          Bai Daniele, dar nu intelegi, dar nu pricepi ca biciclista nu era pe trecerea de pietoni? Era pe pista de biciclete!

          Reply
          • Daniel says:
            May 13, 2021 at 8:05 pm

            bai cornele, unde vezi t u pisa de biciclete ca eu nu vad? ai vazut in viata ta pista de biciclete?

      • tavi says:
        May 13, 2021 at 12:54 pm

        De ce nu faci diferenta intre un semn de atentionare si de obligativitate, Una e sa fi atentionat ( daca nu stii semnul acela cu triunghiul cu varful in sus)si doar daca ar fi semnul de cedare trecere(triunghi cu varful in jos) i-am ceda trecerea, ca daca circuli pe sosele mai intalnesti tot asa un semn care este reprezentat de un triunghi cu varful in sus, in care se gaseste desenat un animal in locul biciletei, asta inseaman ca acolo au prioritate de trecere animalele? Dar ce faci in situatia in care nu exista nici un semn doar acea dunga trasata pe langa trecerea de pietoni, si te trezesti cu biciclistul care-ti vine din partea stanga a ta? Pentru el se aplica regula prioritatii de dreapta? Ca doar e pretinde ca e participant la trafic, desi el circula ce un culoar trasat pe trotuar.Si dupa ce-l atentionezi, mai iti arunca un ,,nu te uiti tampitule”!

        Reply
    • anonim says:
      May 13, 2021 at 11:56 am

      Gropiile de pe carosabil sunt omologate ? Ce draq vorbesti ! Ti-e greu sa te uiti , sa vezi daca sunt pietoni biciclisti ? Daca nu ar fi bicicletele si ar utiliza masiniile ai sta de 2 ori mi mult la in trafic ! buna gandire ai !

      Reply
    • hell says:
      May 13, 2021 at 3:56 pm

      prietene …asa cum era fata pe bicicleta,tot asa putea sa fie un pieton …la fel s.ar fi intamplat

      Reply
  2. Covidel says:
    May 12, 2021 at 5:01 pm

    Bicicleta, dar bicicleta a patit ceva? Cred ca a rmasa neasigurata langa stalp, aviz amatorilor.

    Reply
  3. Anti_vir says:
    May 12, 2021 at 5:50 pm

    Cine are masa mai mare are prioritate, nu-i obligatoriu dar e mai sigur…

    Reply
    • Beske says:
      May 13, 2021 at 7:40 am

      Ești cretin. Sa dai în intersecție peste un camion și după ce se înfige în tine să îți zică șoferul camionului la fel.

      Reply
      • Mihaiu says:
        May 13, 2021 at 9:36 am

        Valabil si pentru cine are masa mai mare de neuroni, sau cine are masa mai mare de inteligenta.
        Eu sunt sigur ca anti vir a fost sarcastic si a avut umor negru si un beske cu o masa mai mica de neuroni a luat totul in serios.

        Reply
      • Mihai says:
        May 13, 2021 at 10:08 am

        Fii atent Beske: tu daca stii ca pe drum circula masini, mai stii ca multi soferi sunt din cale-afara de imbecili si mai stii si ca o masina are cel putin o tona, pai fa niste calcule tati. Ce ma intereseaza pe mine, ca biciclist, ca vezi-Doamne este indicator “Atentie la biciclisti” care imi ofera prioritate daca incapabilu’ oricum se uita in telefon?(sau îi da forță sa le ia fața la ăia) Eu stiu una si buna, ăla daca ma loveste posibil sa faca puscarie sau na, ma gandesc ca ar fi ceva consecinte. Dar eu daca trebe sa imi inchei socotelile cu viata ce ma mai incanta prioritatea? Si mai este una: majoritatea biciclistilor(cu mine in frunte) trec ca maniacii, sigur i-ati vazut si voi, fara sa stie ca inainte sa te arunci ai STOP + obligatia de a te asigura. Fiecare are grija de viata lui cum stie.

        Reply
        • Daniel says:
          May 13, 2021 at 10:53 am

          Triunghiul cu baza jos si biciclist negru in triunghi nu ti da prioritate tie biciclistului. Se adreseaza participantilor in trafic pe un drum public si are ca sens ATENTIINAREA, NICIDECUM OBLIGATIVITATEA!!! un om informat o victima in Minus! Multumesc! PE TRECEREA DE PIETONI – TOTI PE JOS!!!Multumesc pt intelegere!

          Reply
          • Name says:
            May 13, 2021 at 12:17 pm

            Inclusiv soferii care merg in paralel cu trecerea de pietoni?
            Daca nu, atunci nu trebuie nici biciclistii de pe pista de biciclete paralela cu trecerea de pietoni.

  4. tibi says:
    May 12, 2021 at 5:57 pm

    ba da’ PROSTI, PROSTI sunt o gramada de soferi. e tare greu in plm sa dai prioritate cand stai cu telefonul in nas si virezi ca un retardat

    Reply
    • k999 says:
      May 12, 2021 at 6:52 pm

      Vorbesti de sofer sau biciclist?

      Reply
    • Daniel says:
      May 12, 2021 at 7:20 pm

      Noi fiind prosti si banuiesc tu fiind destept, te rog sa ne luminezi. Nu exista pista de biciclete in toata Timisoara. S a tot vorbit acest lucru. PE TRECEREA DE PIETONI TRECI PE LANGA BICICLETA!!! Altfel ajungi donator! Aviz zmeilor care traverseaza pe bicicleta si NU SE ASIGURA!

      Reply
      • tibi says:
        May 12, 2021 at 8:11 pm

        tu cand virezi, mai ales la trecere, nmu dai prioritate, ma MUIE? ba, daniele, sper ca nu ai permis, ca esti prost rau.

        Reply
        • Daniel says:
          May 13, 2021 at 10:14 am

          Vai de steaua ta! Te ai nascut prost, mori prost, umbra pamantului ai facut! Tine minte: pe trecerea de pietoni se merge pe langa bucicleta! Daca imi poti demonstra ca acolo este pista de biciclete si ai dreptate iti dau ce vreu tu!

          Reply
      • Norbert Molnar says:
        May 13, 2021 at 1:55 am

        Zmeule! Ca ești pe bicicletă sau pe lângă bicicletă atâta timp cat tu ca biciclist ai intrat în fața mașinii și ea nu vrea să îți cedeze prioritatea tu călcat te numești. Dar asta nu poți tu înțelege doar dacă o trăiești pe pielea ta și sunt convins că nu este cazul tu zburând prin cer ca orice zmeu care se respectă. Pace tuturor!

        Reply
        • Florin says:
          May 13, 2021 at 5:33 pm

          Aha deci tu ești un criminal cu probleme grave daca intenționezi sa dai și peste un om care este pe lângă bicicleta sa înțeleg. Uite unu ca tine nu are ce căuta pe strada.

          Reply
    • Daniel says:
      May 12, 2021 at 7:23 pm

      https://soferonline.ro/indicatoare-si-marcaje-rutiere/semne-de-circulatie/capitol-indicatoare-de-obligare/pista-pentru-biciclete-113/

      Acesta este indicatorul pt piste. Unde l ai intalnit? Exista doar unul de atentionare, care nu te obliga ca sofer sa dai cedeaza. O masina are 2 tone, tu 100kg. Bafta.

      Reply
      • Cosmin says:
        May 12, 2021 at 7:56 pm

        https://www.scoalarutiera.ro/indicatoare-si-marcaje/indicatoare-de-avertizare/biciclisti/30
        Pe circumvalatiunii la fiecare straduta dintre I-uri.
        Citeste si obligatiile soferului la intalnirea lui.
        E plin de semnele astea in oras. Cel cu albastru interzice accesul masinilor pe pista. Asta trateaza intersectia dintre pista si drum.

        Reply
        • Daniel says:
          May 13, 2021 at 10:19 am

          Ba citeste tot! Este atentionare. Daca te inalnesti cu pista de biciclete!!! Nu avem piste! Informeaza te sunand la politie! Fa cerere si ai sa vezi raspuns!!!! Nu confunda pista de biciclete cu porcaria din Timisoara. Doar la noi am vazut asa ceva!

          Reply
        • Daniel says:
          May 13, 2021 at 10:36 am

          Indicatorul se monteaza si la intersectia pistei cu un drum public.

          Vezi mai multe pe SoferOnline: https://soferonline.ro/indicatoare-si-marcaje-rutiere/semne-de-circulatie/capitol-indicatoare-de-obligare/pista-pentru-biciclete-113/

          Se monteaza la intersesctia drumului cu o pista !!!! Ce dracu vb ma? Semn albastru de interzicere? Cel rosu rotund este interzicere!!! OMFG.

          Reply
      • Ion Alex says:
        May 13, 2021 at 12:11 am

        Am o întrebare pentru tine Daniel: Dacă semnul de pistă de bicicletă semnalează că ai voie doar cu bicicleta ce legătură are cu cedează?
        Înțeleg că el este făcut să arate că un drum e pistă de bicicletă dar la fel și marcajele de pe ea(bicicleta desenată pe asfalt).
        După cum spuneai există un indicator de atenționare, indicator care recomandă să încetinești. Dacă încetinești să te asiguri penntru bicicliști ȘI pietoni e mult mai greu să nu observi bicilistul sau pietonul dar dacă ești grăbit… e cu totul altă treabă.
        Eu din câte știu există conduită preventivă. Dacă acel șofer observase că cineva intră în intersecție, fie că e pieton sau biciclist, fie că e legal sau ilegal, fie că șoferul are sau nu are prioritate, trebuie să încetinești să eviți un accident. Când ai viteză mică și încetinești te oprești. Când ai viteză mare și încetinești poate nu mai apuci să oprești. Dacă nu încetinea pentru semnul de atenție bicicletă poate pentru cel de pietoni tot trebuia să încetinească să se asigure…

        O mașină are două tone iar o bicicletă(cu tot cu biciclist) doar 100kg dar asta nu înseamnă că o mașină are prioritate că e mare și tare. Dacă ar fi așa hai să scoatem semnele de cedează și de prioritate din oraș. Trece cine e cu tirul cu încărcătura grea că deh, e mai mare.

        Reply
        • Daniel says:
          May 13, 2021 at 10:28 am

          Eu ca sofer trebuie sa am pe carosabil indicatorul de pista! Acesta lipseste!!! Este total gresit la noi in Tm. Vb cu un politist! Mergi in Mako si vezi pe dreapta pista, cand aceasta trece pe stanga este indicatorul albastru. Semnul de atentionare este 0- zero, nu te obliga la nimic, cu vitezele nu e relevant, depinde de masina, de frane, de sofer, etc. Sunt multe zone in oras pus pe asfalt pentru biciclisti semnul STOP INAINTE DE INTERSESCTII!!! In lic sa ne contrazicem, este bine, sa gasim un raspuns clar. Suna sau vb. Cu un politist! Bafta! Nu ma deranjeaza ca treci cu bicicleta, e ok, treci mai repede dar, asigura te! Sa sari de pe trotuar in fata mea nu e ok. Masina pe care o conduc are franare de urgenta, alte masini poate nu… ajungi donator!

          Reply
        • Daniel says:
          May 13, 2021 at 10:39 am

          Indicatorul se monteaza si la intersectia pistei cu un drum public.

          Vezi mai multe pe SoferOnline: https://soferonline.ro/indicatoare-si-marcaje-rutiere/semne-de-circulatie/capitol-indicatoare-de-obligare/pista-pentru-biciclete-113/

          Acest semn se monteaza cand un drum public se intersecteaza cu o pista de biciclete! Cauta, cerceteaza si documenteaza te. Eu ca sofer am doar semnul albastru de pietoni si atentionarea de biciclisti! Care nu ma obliga la cedeaza!!! Cauta!

          Reply
      • Beske says:
        May 13, 2021 at 7:42 am

        Daca nu ai văzut semnul ăla niciunde în oraș eu zic sa te mai dai jos din mașină și să mai mergi și pe jos… Sau cu bicicleta. Incompetentul dracului care ești. Nu știi nici cum arată alte străzi înafară de alea principale.

        Reply
        • Daniel says:
          May 13, 2021 at 10:30 am

          Arata mi coae unde este! Nu l pui pe strazi circulate si il pui in buncarul unde locuiesti? E fake. Stai jos 4. Nu te mai bGa in seama gratis, imi pierd timpul cu stricati ca si tine.

          Reply
          • Beske says:
            May 13, 2021 at 11:47 am

            E fake? Atâta știi? Ce zici dacă zic și eu că semaforul e fake, că cedează e fake, că semnul pentru zebra e fake, linia continuă e fake. Bine că semnele pentru mașini oricum NU le respectați, așa că ce sa mai zic de alea pentru bicicliști.

  5. Baluba says:
    May 12, 2021 at 6:31 pm

    La fel ca ieri in alta parte cu altcineva.

    Reply
  6. cornel says:
    May 12, 2021 at 7:16 pm

    Se vede semnul mare Atentie la biciclete. Tanara era pe bicicleta, nu era pe trecerea de pietoni, era pe pista de biciclete. Are tot dreptul sa nu se dea jos de pe bicicleta. Politia sa faca bine sa ia cateva sute de carnete de soferi pentru ca in Timisoara NU se da prioritate la cei indreptatiti sa o aibe. Sa mearga un politist cu bicicleta, si sa stea la Pasajul Jiul de ex. pe marginea carosabilului, pe pista de biciclete paralela cu zebra, si sa vedem cat sta pana binevoieste un sofer sa opreasca. Si ar trebui sa se vopseasca pistele de biciclete in culori stridente, macar cele paralele cu zebra, dupa modelul de la Cluj.

    Reply
    • ion says:
      May 12, 2021 at 8:21 pm

      Va rog nu confundati pista pentru biciclisti(aflata de a lungul strazii) cu traversarea pentru biciclete aflata transversal fata de axul strazii.
      Biciclistii au prioritate doar cand soferul vireaza peste o PISTA de biciclisti! Traversarea pentru biciclete… cam lipseste din Timisoara. Va rog uitati va in standardul de marcaje rutiere… ce e pe langa trecerile de pietoni in Timisoara, nu exista dpdv al codului rutier. “Atentie biciclisti” e un marcaj de avertizare, se monteaza cu 200 m inainte… nu cum e pus aiurea in acest oras, uneori fix in intersectie si intors 90 grade a. i. sa l vezi doar cand virezi dreapta peste niste marcaje inventie ale primariei . Indicatorul in sine nu obliga la a ceda prioritatea in absenta intersectarii cu o PISTA de biciclisti, nu o TRAVERSARE. Verificati legislatia si Nu mai rostogoliti parerea gresita cum ca biciclistii au prioritate fiind pe bicicleta pe spatiile alea pe langa trecerile de pietoni( decat daca vretzi sa fiti vinovat moral in caz ca cineva va crede si o pateste)!

      Reply
    • Alexandru says:
      May 12, 2021 at 11:52 pm

      Salut ideea de a pune poliția pe bicicletă să vadă unde nu se acordă prioritate dar totuși nu cred că este recomandat să folosim culori stridente pentru pistele de bicicletă. Ar trebui o culoare mată și ștearsă, altfel sunt șanse să fie prea reflectorizantă pe timpul zilei vara(în special după ploaie) și devine deranjantă la ochi până în punctul în care poate cauza accidente. Exemplu pista de pe strada Eneas. Pistele paralele cu zebra ar ajuta să fie vopsite să fie mai stridente dar în rest nu cred că e recomandat.

      Reply
    • Beske says:
      May 13, 2021 at 7:45 am

      Pai nu că idioții de șoferi își inventează ei legile lor: că pista nu-i omologata, că semnele alea cu bicicleta le-a pus cineva așa numa sa facă mișto de șoferi, că ei au prioritate peste tot etc. Niste incompetenți dezaxați care ar merita să tragă plugul in camp la 35 de grade toată ziua. Nesimțiții dracu că altceva înafara de mașină nu au in cap.

      Reply
    • Daniel says:
      May 13, 2021 at 11:06 am

      Daca spun Atentie esti BOU! Am dreptate? Nu, nu am, trebuie sa demonstrez! Atentie biciclisti nu ma obliga la NIMIC! PUNE MANA SI CITESTE! o sa mori BOU!

      Reply
  7. Sicman says:
    May 12, 2021 at 7:25 pm

    Fatuca, cand mai vezi mascul in ditai mertanul de 20 de ani cu mai multe tevi de esapament decat neuroni, fugi in directia opusa.

    Reply
  8. Ovidiu Potra says:
    May 12, 2021 at 7:42 pm

    Traversarea se face pe zebra, pe jos, nu pe bicicleta

    Reply
    • tibi says:
      May 12, 2021 at 8:15 pm

      traversarea s-a facut pe muma-ta, la cat de prost esti

      Reply
      • Daniel says:
        May 13, 2021 at 11:06 am

        Ma ta mai bine inghitea in loc sa te nasti tu! Un mare BOU!

        Reply
    • Blitz says:
      May 12, 2021 at 8:49 pm

      Să explic mai “neomologat” pe înțelesul celor care nu pricep: Pista de biclitete NU e ca o zebră care traversează strada ci este ca un drum care se intersectează cu strada, acest “drum” având particularitatea că e rezervat exclusiv bicicliștilor, nu e și pentru căruțe, pietoni sau mașini.

      Dacă “drumul” pentru bicicliști are verde => biciclistul are prioritate. Dacă “drumul” nu are semafor atunci biciclistul face Stop la “intersecție”, se asigură și trece după ce i se oferă de către șoferi prioritate de trecere => biciclistul nu are voie să se bage ca orbul în “intersecție” fără să facă Stop și să se asigure și nici șoferul nu are voie să dea peste biciclist ci să oprească și să-i acorde prioritate de trecere biciclistului aflat în așteptare.

      Ce e atât de complicat de înțeles de-o parte și de alta a celor aflați în “intersecție”?

      Reply
      • Dede says:
        May 13, 2021 at 10:41 am

        M am uitat de curiozitate azi dimineață în Bălcescu și așa e cum scrii. Este marcajul stop pe pista de bicicleta, când se intersectează cu soseaua și e paralela cu zebra .

        Reply
      • Beske says:
        May 13, 2021 at 11:49 am

        Uite că mulți șoferi nu înțeleg. Și pe lângă asta mai și dau intenționat peste alții care trec, numa așa să își satisfacă nevoia aia criminala.

        Reply
    • sdfsdf says:
      May 12, 2021 at 10:06 pm

      Pe TRECEREA DE BICICLETE (aia paralela cu trecerea de pietoni), se trece PE BICICLETA.

      Pana nu invatati legislatia rutiera, lasati dracului masina acasa si nu va mai urcati la volan.

      Reply
      • Daniel says:
        May 13, 2021 at 11:10 am

        Bai panarama, unde este indicator de trecere biciclisti? Ai inventii in cap sec? Unde ai in legislatie? Nu legislatia din creierasul tau! Mare inteligent, geniul de tine!

        Reply
        • sicman says:
          May 13, 2021 at 1:15 pm

          chiar in poza din articol e semnul

          Reply
      • ion says:
        May 13, 2021 at 12:00 pm

        Trecere de biciclete nu exista in codul rutier, doar traversare, care e diferita de pista. Iar chestia de langa zebra nu e nici traversare, nici pista traversare. Faptul ca treci pe bicicleta pe chestia aia marcata de primaria Timi conform unor reguli proprii nu ti da si prioritate. Orioritate ai doar pe PISTA de biciclete. Si pe traversarea pentru biciclisti mergi pe bicicleta, dar tot fara a avea prioritate.

        Reply
    • Norbert Molnar says:
      May 13, 2021 at 2:01 am

      Ca ești pe bicicletă sau pe lângă bicicletă atâta timp cat tu ca biciclist ai intrat în fața mașinii și ea nu vrea să îți cedeze prioritatea tu călcat te numești.

      Reply
      • Florin says:
        May 13, 2021 at 5:37 pm

        Aha, acuma am înțeles. Tu chiar ai probleme. La fel faci și cu pietonii așa-i? Îi calci că nu au ce căuta în fața domniei tale care are mașină

        Reply
    • john says:
      May 13, 2021 at 6:30 am

      Da, unde nu exista pista de biciclete alaturata trecerii de pietoni. Unde exista, traversarea se face PE bicicleta. Mai pune mana pe carte.

      Reply
      • ion says:
        May 13, 2021 at 12:04 pm

        Pe bicicleta dar fara a avea prioritate. Urmati va propriul sfat, si puneti mana pe carte. Prioritate au biciclistiu doar pe PISTA. Verificati codul rutier si standardul pentru marcaje rutiere. O zi buna si spor la lectura.

        Reply
    • Doru says:
      May 13, 2021 at 6:57 am

      De traversat pe jos, nu mai trebuia pista. Mai cititi legea.

      Reply
    • Marius says:
      May 13, 2021 at 7:20 am

      Esti prost ascundete undeva s-au taci drec de bou cu tate

      Reply
    • Beske says:
      May 13, 2021 at 7:45 am

      Pe la tine prin cap. Și așa e gol

      Reply
    • boul matii says:
      May 13, 2021 at 8:30 am

      si pe ma-ta se mai face traversarea. prin ea, pe zebra pe jos, nu pe bicicleta

      Reply
    • uyi says:
      May 13, 2021 at 8:32 am

      @ Ovidiu Potra….ești prost! 🙂 CSF? NCSF…

      Reply
    • cornel says:
      May 13, 2021 at 3:06 pm

      bai tampitelule, de cate ori sa-ti spunem ca nu era pe zebra? Era pe pista de biciclete!

      Reply
      • ion says:
        May 13, 2021 at 10:55 pm

        Era pe ceva ce adice a traversare pentru biciclisti(dar nu e, ca nu respecta standardul de marcaje). A zice ca traversarea pentru biciclisti e acelasi lucru cu pista pentru biciclete e echivalent cu a zice ca trecerea de pietoni e acelasi lucru cu trotuoaru. Biciclistii au prioritate doar pe pista, nu si pe traversare, desi pe aceasta din urma au voie sa treaca fara a cobori de pe bicicleta.

        Reply
  9. Alex says:
    May 12, 2021 at 7:47 pm

    Adăugați acolo rapid un opritor de viteza !!! Denivelare din aia ce sunt puse aiurea dar numai unde trebuie NU !!! Gen pile !?!? Și faceți ceva cu semaforul ce face stânga spre Giroc sunteți chiori nu vedeți ce pericol paste pietonii că idioți care se baga fortat pe roșu așteptată sau alți trec că prosti printre pietoni și de ce nu puneți la aceste semafoare probleme camere ce filmează și da idiotului acasa amendă și temporizator care arata secundele până la verde și la roșu !!!
    3 probleme acolo marii
    1 – pericol de accident grav acolo pt pietoni
    2- semafor inteligent cu camera ce trimite la prost amenda
    3 – viraj stânga spre Giroc forțează aceea coada
    4 suplimentar dar necesar !!! Polițai mort sau cum ii zice la dampul ăla la aceea trecere de pietoni unde sa produs accidentul

    Reply
  10. Un_Timisorean says:
    May 12, 2021 at 9:29 pm

    Tot mai des a devenit optionala varianta cum ca trebuie sa te asiguri la trecerea de pietoni 🙁 . Chiar nu tineti la voi cand treceti pe zebra ? Chiar va place sa fiti cu oase indoite toata viata? Lasa ca acuma are timp sa se gandeasca ce trebuia sa faca tanara! Nu iau apararea soferului,ci tot mai des se intampla accidente de genul pentru ca nici pietoni nu vor sa inteleaga diferenta intre oamenii si o masina. Cand sa va vad daca voi nu va opriti la trecerea de pietoni si sariti kamikaze? E suficient si 30km/h sa te lovesc. Succes la oase rupte.Nu va pasa de voi si de integritatea fizica! PACAT!

    Reply
    • Daniel says:
      May 13, 2021 at 4:47 pm

      Este bevoie de o oarecare inteligenta, educatie, 7 ani de acasa si educatie atat proprie cat si civica, lipsa de educatie rugiera din scoli, samd. Bine punctat.

      Reply
  11. leana says:
    May 12, 2021 at 9:30 pm

    Sunt un adevărat pericol semafoarele la care au verde pietonii, în timp ce mașinile au prioritate trecere. Acolo majoritatea șoferilor accelerează în loc să încetinească. Iar dacă vezi verde și pistă și nu ești din zonă …. Poate nu te aștepți să accelereze boul, ca să treacă înaintea pietonilor? Cât despre cum se trece pe traversare cu pistă …. Șoferii sunt cei care au carnet, mulți dintre bicicliști nu, Mai ales puștii de 14-20 de ani, care-s cei mai zmei. Așa că, și dacă ar fi legislația extrem de clară tot ar exista posibilitatea să fie suficienți bicicliști care să nu o cunoască. Dar nici măcar nu este clară. Dacă există treceri cu pistă, și chiar treceri cu pistă și cu semafor (pe la Badea Cârțan, de exemplu) atunci aceste piste și semafoare trebuie să aibă o semnificație. Doar nu îți dau voie să treci PE LÂNGĂ bicicletă, că atunci ești pieton și nu îți trebuie pistă. Ori acordă o prioritate ori nu ar trebui să fie permisă existența lor pentru dau un fals sentiment de siguranță. Cât despre cel cu masa mai mare are dreptate … Asta-i foarte adevărat. Dar dacă pe la câte o traversare s-ar mai întâmpla câte un polițist care să mai scape câte o amendă și șoferilor dar și pietonilor și biicliștilor prea grăbiți … poate am fi toți mai în siguranță …. Și dacă verdele ar fi verde cu adevărat nu verde dacă catadicsesc șoferii să oprească ….

    Reply
  12. Martinik says:
    May 12, 2021 at 9:31 pm

    Semnul Atentie la biciclete NU OBLIGA SOFERII SA DEA PRIORITATE!! Este doar un semn de ATENTIONARE! Nu de obligare la ceva! Pune-ti dracu mana pe legislatie biciclisti hipsteri si cu castile in urechi!
    Nu aveti minte deloc! Un om se deplaseaza cu 1 m/s iar o bicileta cu 5-6..10 depinde de viteaz.Si atunci,cum vreti ca un sofer sa vada un bou care se deplaseaza de 5 ori mai repede pe o trecere de PIETONI! unde ar trebui sa fie PIETONI si nu biciclisti!
    Logica mama ei de logica.
    Si uite asa,mor toti hipsetrii cu ,,dreptatea (lor),, in mana…
    Ca mi l-am amintit pe berbecul ce a sfarsit sub rotile betonierei pe Lipovei.
    Dar,tara te vrea prost hipstere! Sper ca si fritz sa gandeasca ca si voi…hahahah

    Reply
  13. Ion says:
    May 12, 2021 at 10:18 pm

    Sincer nu sint foarte sigur ce prevede legea. Dar …

    1. ca sofer nu stii totdeauna (nu e semnalizat corespunzator) daca trecerea de pietoni are si pista de bicicleta sau nu.
    2. ca sofer, la zebra te uiti pe trotuar unde incepe zebra, nu la 10 … 15 metri de zebra. O bicileta se deplaseaza insa MULT mai repede decit un pieton si desi tu te-ai uitat daca vine careva sa traverseze, te trezesti brusc cu o bicicleta in fata. Si uite asa se face accident. Maine poimaine o sa ne trezim si cu trotinete electrice (care merg cu pina la 30…40 km/ora) pe zebra. Si ne minram ca sint accidente?

    Nu am nimic contra biciclistilor. Ca sofer, sincer, nu as circula pe bicileta in traficul actual decit pe pista speciala de biciclete. Iar pistele din Timisoara, acolo unde exista, sa fim sinceri, sint o bataie de joc atit la adresa biciclistilor cit si a pietonilor.

    Solutia, realista (parerrea mea) in situatia actuala este ca acolo unde este trecere semaforizata SI pista de bicilete sa treaca linistit si pe bicicleta DAR acolo unde nu este semaforizat sa treaca zebra pe linga bicicleta.

    In plus fata de cele spuse mai sus, as adauga ca din pacate sint destui, soferi, pietoni, biciclisti care circula dupa ii taie capul, fara respect fata de ceilalti din trafic.

    Si inca ceva. Pe zebra, ca pieton (si unde exista pista) si ca biciclist, ai prioritate. Asta insa nu inseamna sa nu fii atent, sa nu te asiguri cind treci. Altfel, chiar daca soferul este de vina, tu ajungi la spital sau, doamne fereste, mai rau.

    Reply
  14. Ale says:
    May 13, 2021 at 7:19 am

    De acord, șoferul este vinovat conform legii, dar foarte rar un pieton sau biciclist pe o trecere de pietoni se asigura. Mai mult, stau și cu ochii în telefon. Cred ca ar trebui amendați si ei în astfel de situații.

    Reply
    • Daniel says:
      May 13, 2021 at 10:44 am

      Soferul este vinovat moral, nu legal.

      Reply
  15. Soferu says:
    May 13, 2021 at 7:53 am

    Haideti sa citim din codul rutier, referitor la indicatorul de avertizare atentie biciclisti, inainte sa fim maimute:
    “Indicatorul se întâlneşte în locurile frecventate de către biciclişti si la intersectarea drumului cu o pista pentru biciclisti. La întâlnirea lui conducătorii de vehicule trebuie să circule cu
    atenţie şi să păstreze o distanţă laterală corespunzătoare, faţă
    de biciclişti pe timpul efectuării manevrei de depăşire. Biciclistii
    trebuie sa acorde prioritate , cand circuland pe o pista ptr biciclisti , aceasta traverseaza drumul public . Conducatorii vehiculelor care efectueaza viraje si intersecteaza o pista pentru biciclisti sunt obligati sa acorde prioritate biciclistilor care circula pe aceasta. Toate manevrele sunt permise.”
    Adica in traducere pentru cei care stau rau cu neuronii:
    1. Cand pista traverseaza perpendicular drumul si masina isi pastreaza traiectoria dreapta, biciclistul NU ARE PRIORITATE.
    2. Cand pista merge drept, iar masina face stanga sau dreapta, masina NU ARE PRIORITATE.
    In cazul de fata pista de pe trecere este paralela cu rebreanu, perpendiculara pe aries, deci bicicleta NU ARE PRIORITATE.
    Carnetul suspendat la biciclist si plata daunelor pe rca-ul bicicletei! Aaaaaa, am uitat, biciclistii nu au asa ceva! Nasooool.

    Reply
    • ion says:
      May 13, 2021 at 12:18 pm

      Ati explicat clar pentru cine vrea sa priceapa. Biciclistii nu vor sa priceapa, ei vor doar drepturi 🙂 si 99.9proc nu stiu diferenta intre pista si traversare, si ca au prioritate doar pe pista, cu atat mai putin faptul ca marcajele de langa zebra pe care ei le considera pista nu s decat o inventie (nici pista nici traversare) care nu exista in standardul de marcaje. Multumesc pentru efortul de a incerca sa corectati parerile gresite, dar tare mi e ca e o lupta cu morile de vant din pacate.

      Reply
      • Daniel says:
        May 13, 2021 at 5:00 pm

        Corect. Cu parere de rau constat lipsa de educatie rutiera si afirmatii eronate in legatura cu semnele de circulatie. Ai tot netul la dispozitie, nici macar sa dai un search dar arunci cu remarci false. TRIST!

        Reply
    • Florin says:
      May 13, 2021 at 5:47 pm

      Aici ai inventat tu partea cu: “Biciclistii
      trebuie sa acorde prioritate , cand circuland pe o pista ptr biciclisti , aceasta traverseaza drumul public”. Se vede că nu prea ai dat pe la școală. Șterge ce ai scris între virgule și mai citește încă o dată. Ce vă mai place să inventați. Măcar de erai mai inteligent și nu făceai o așa greșeală de clasa a 2-a. Vai de mine:)))

      Reply
  16. Alexandru says:
    May 13, 2021 at 8:23 am

    E FOARTE SIMPLU DACA TOATĂ LUMEA AR CITI LEGISLATIA , INCLUSIV BICICLIȘTII . DACĂ PISTA DE BICIVLETE ESTE PARALELA CU UN DRUM CU PRIORITATE ȘI O TRECERE DE PIETONI BICICLISTUL ARE PRIORITATE , IN CAZ CONTRAR NU. Deci in cazul de fata biciclistul a avut prioritate ! Foarte simplu

    Reply
    • Daniel says:
      May 13, 2021 at 5:02 pm

      Ai citit si nu ai inteles. Alfabet functional te numesti! Nu este nicio pista! Nu ai semn de pista! Ce ai citit? Ce ai inteles?

      Reply
  17. Rodi says:
    May 13, 2021 at 8:51 am

    La fiecare trecere pietonala ar trebui pus un anunt sau un semn care sa transmita ca pe trecere se circula pe langa bicicleta! Asa vor disparea „neintelegerile”

    Reply
    • Dorin says:
      May 13, 2021 at 9:49 am

      Daca ar trebui sa te dai jos de pe bicicleta la fiecare trecere de pietoni , la fiecare intersectie, de fiecare data cand ai pietoni in fata ta pe trotuar … atunci mersul cu bicicleta ar deveni ridicol de anevoios si nimeni n-ar mai folosi acest mijloc de transport. Din punctul meu de vedere solutia e toleranta . Biciclistii ar trebui sa circule atent in aceste zone, sa se asigure corespunzator ( sa nu sara in fata masinilor ), iar soferii sa circule si ei putin mai civilizat .

      Reply
      • Daniel says:
        May 13, 2021 at 5:04 pm

        Nu te da jos, asigura te atunci! Pe trecerea de pietoni trec pietonii, pana se inventeaza altceva! Capisci?

        Reply
  18. shagun says:
    May 13, 2021 at 10:53 am

    Imi place ca mai toti soferii de aici uita un aspect esential: Daca s-ar respecta legislatia(cap7.4) toti ar trebui sa reducem viteza la 30km/h, ceea ce ar duce spre nesemnificativ numarul accidentelor cu pietoni si biciclisti.
    In Timisoara daca vrei sa respecti legea vine bizonu’ cu carnati pe ceafa, trece pe langa tine cu scartait de roti peste zebra, iar apoi dupa ce revenim toti la 50 km/h, se pune in fata ta si franeaza la 20 km/h sa iti arate cine-i boss…

    Reply
    • ion says:
      May 13, 2021 at 3:23 pm

      …cand nu e semafor, drumul e cu o banda pe sens si pietonii is chiar langa bordura intentionand sa traverseze…asa, de completare dpdv legal. Preventiv, reducerea vitezei si in caz ca e semafor sau drumul are mai multe benzi, sau nu e nime fix langa zebra, caci pietonii is imprevizibili si nu prea isi cunosc obligatiile legale de asigurare, traversare in ritm alert( nu alergand si nu la plimbare), mai fura startul, mai stau pe bordura, mai stau la trecere dar doar fiindca acolo si or adus aminte de ceva sau fac ceva cu telefonul… doara cu ce i incurca pe soferi? in caz ca acestia opresc, le fac ei semn ca de fapt nu vor sa traverseze, nu? Cine incalca mai des regulile, soferii, motociclistii, biciclistii pietonii? vedeti raportul politiei daca asta va intereseaza dragi cititori ( goagal…), dar macar sa si cunoasca fiecare obligatiile pana sa si dea cu parerea pe baza de cum si ar dori sa fie legea.

      Reply
  19. Poltim says:
    May 13, 2021 at 11:26 am

    Pe bicicleta traversezi numai cand semaforul bicicleta e verde.in lipsa semaforului dedicat biciclistilor numai pe langa ea.

    Reply
    • Daniel says:
      May 13, 2021 at 11:45 am

      De unde ai scos o asta? Ceva lege, link ne dai? Nu exista trecere de biciclisti in tandem cu trecerea de pietoni! PE TRECEREA DE PIETONI BICICLISTUL SE DA JOS DE PE BICICLETA!!!

      Reply
      • cornel says:
        May 13, 2021 at 3:18 pm

        pai da, dar aici biciclista nu era pe trecere, era pe o pista de biciclete trasata langa trecerea de pietoni.

        Reply
        • ion says:
          May 13, 2021 at 11:17 pm

          Pista pt biciclete e o subdiviziune a partii carosabile, trotuarului sau acostamentului. Ei, subdiviziunea asta tre sa fie paralela cu axul carosabilului, a trotuarului sau a acostamentului, ca da fie pista, altfel e eventual traversare pt biciclisti. Biciclistii au prioritate doar pe pista, nu si pe traversare. Pe traversare, biciclistii pot traversa pe bicicleta, dar fara a avea prioritate. art 135 cu prioritatea auto vs bicicleta, vb. de pista, nu de traversare.

          Reply
  20. Mihai says:
    May 13, 2021 at 11:46 am

    Macar era aproape de spital. XD

    Reply
  21. Beske says:
    May 13, 2021 at 12:00 pm

    Șoferii trec pe roșu fara nici o problema, nu cedeaza trecerea la nici un pieton (sa nu mai zic de altceva), merg cu muuulte peste viteza legală, mai și tureaza mașina când treci prin fața lui pe zebra, claxonează ca bou la 0.0001 după ce s-a făcut verde… Și tot șoferii comentează de bicicliști și pietoni??? Voi mă handicapaților care dați peste oameni pe zebra, conduceți beți, fara permis și faceți accidente la greu? Bine că poliția sta și nu face nimic da absolut nimic. Eu vreau sa întreb acuma: chiar nici unui polițist de la rutieră sau de oriunde din politie nu i s-a întâmplat să vadă chestiile ce le-am scris aici? Voi chiar stați și nu faceți nimic? Voi chiar luați bani degeaba? Șoferii fac tot ce au chef și nu le zice nimeni nimic și voi nu sunteți în stare să dați un răspuns în care să ziceți că PISTA DE BICICLETE e pentru biciclete și trecerea pe lângă zebra DE BICICLETE e ca să treci PE BICICLETA pe ea… Și încă o chestie, asta pentru boii care zic că nu e voie pe bicicleta sa treci atunci când ai voie, de ce apare la semafoare SI OMUL SI BICICLETA??? Știți numa să vă scoateți când loviți pietoni și bicicliști, că nu s-a uitat, că nu s-a oprit, că nu l-am văzut etc. Avem orașul plin de sub-oameni care nu ar avea ce sa mai pună mâna pe volan. Puteți să comentați cum știți voi mai bine, dar regulile sunt reguli, și șoferii NU le respectă, doar dați din gură ca maimuțele in rest nimic.

    Reply
    • Daniel says:
      May 13, 2021 at 5:16 pm

      Si pietonii sunt toti corecti! Ce debitezi? Cred ca si tu ai crezut ce ai scris…. omfg. Esti un analfabet functional. Stii sa citesti dar nu intelegi ce scrie in codul rutier!

      Reply
  22. Name says:
    May 13, 2021 at 12:36 pm

    Pistele de biciclete ar trebui facute pe carosabil si nu desenate pe trotuar.
    In felul acesta se va obisnui lumea sa perceapa bicicletele ca fiind vehicole si nu niste pietoni mai bezmetici.

    Reply
  23. Nicolici says:
    May 13, 2021 at 2:29 pm

    Nu. Daca este trasata pista pe langa trecere ai tot dreptul sa treci pe bicicleta!! Informatia este de la politia rutiera, asa ca reveniti-va oameni buni si eventual mai cititi legile noi din cand in cand. Nu este vorba de cine are prioritate ca nu are biciclistul, daaaar are dreptul de anu se da jos de pe bici!!! Evident te asiguri inainte!

    Reply
    • Daniel says:
      May 13, 2021 at 5:38 pm

      Daca este pista, marcata si semnalizata, au zis bine. Daca nu este pista? Oare cum e?

      Reply
  24. Dan says:
    May 13, 2021 at 3:36 pm

    Se închide dosarul cu neînceperea urmăririi penale și se deschide pe numele biciclistei inteligente. Daca au existat daune, le va plăti ea din buzunarul propriu.

    Reply
  25. xyz says:
    May 13, 2021 at 4:52 pm

    Deci, pe pista de bicicleta se circula PE bicicleta. De acea exista. Pista de bicicleta face parte din carosabil fiind destinat VEHICOLULUI bicicleta si nu din totuarul destinat pietonilor. Legislatia se aplica in conformitate cu acest lucru, pe pista de bicicleta ai aceleasi drepturi si obligatii ca si pe carosabil.
    In acest caz bicilistul a traversat corect pe pista marcata, Daca n-ar fi exista pista marcata paralela cu zebra ar fi trebuit sa coboare si sa traveseze ca si pieton pe zebra impingand bicicleta. Dar exista pista marcata. Pana si semafoarele de acolo au icoane cu un pieton si o bicileta pe sticla. Masina la iesirea spre dreapta ar fi trebuit sa cedeze trecerea, exista un semn acolo de cedeaza trecerea. Dar masina fiind si sofer nu a considerat ca trebuie sa respecte o biciclista. Asta-i tot. Cum zice politia, dosar penal.

    A fost recent cazul tanarului ucis de basculanta care l-a calcat pe pista de bicicleta. Iata ce a spus politia atunci: “UPDATE: La solicitarea opiniatimisoarei.ro, reprezentantii IPJ Timis au venit cu precizari suplimentare legate de conduita biciclistilor la traversarea trecerilor de pietoni pe pista special trasata la marginea zebrei.

    „Biciclistii nu sunt obligati sa traverseze strada pe langa biciclete, acolo unde, langa zebra, exista marcata corespunzator pista pentru biciclisti, insa se recomanda ca acestia sa-si ia masuri de prevedere, sa opreasca, sa se asigure si sa mearga pe langa vehicul, pentru a elimina orice pericol„, au precizat reprezentantii Politiei Timis.”

    Reply
  26. Titel says:
    May 13, 2021 at 6:07 pm

    Poate de acum înainte o sa se dea jos de pe bicicleta când trece pe trecerea de pietoni.
    Eu când deschid geamul și îi cert pe cei care traversează trecerea de pietoni pe bicicleta, îmi iau injurii.

    Reply
    • Rottenbucher Florin Marian says:
      May 14, 2021 at 1:34 am

      Bună eu cred ca nu are rost sa ne certam și eu sunt biciclist și părerea mea este următoarea ar trebui sa avem grija și noi bicicliști și cei care sunt la volan dar dacă ne bazam pe ei nu o sa aibă grija viata noastră depinde de cât de atenți suntem va dau și un exemplu astăzi deplasanduma pe bicicleta și ajungând la o trecere de pietoni mam dat jos de pe bicicleta sa traversez pe partea cealaltă a venit un domn cu mașina a oprit pentru a îmi acorda prioritate și deodată a virat pe cealaltă banda și a trecut pe lângă mine vi se pare normal un asemenea comportament în trafic mie nu adică acorzi prioritate și deodată vibrezi pe banda cealaltă și treci nu este ok dragi prieteni haideți să avem grija și noi ca bicicliști sa fim prudenți și sa ne asiguram și sa ai e și mașinile grija sa incetineasca la trecerile de pietoni sa nu treacă cu 50-60 km pe ora atâta am avut de adăugat

      Reply
    • Radu says:
      May 14, 2021 at 9:33 am

      Dacă sunteți atenți la poza pricipala șoferul are semnul de cedează la bicicliști, deci șoferul este principalul vinovat.

      Reply
      • Daniel says:
        May 14, 2021 at 4:12 pm

        Sper ca nu esti sofer! Acel semn este atentie biciclisti! Nicidecum cedeaza! Sper si sper ca nu esti sofer! Si nici biciclist!

        Reply
  27. Marius says:
    May 15, 2021 at 12:03 am

    Poate ar fi util să precizați care dintre ei a trecut pe roșu, pentru că intersecția e semaforizată.

    Reply
  28. Alex says:
    May 15, 2021 at 2:01 pm

    Ordinea erarhica ce trebuie respectate sunt: semnalele date de politist, semaforul, semnele de circulatie/marcajele, prioritatea de dreapta. Asta e prevazut in lege.

    Legea nu prevede ca daca soferul nu este de acord cu un semn de circulatie plasat de primarie (abuziv sau nu) il poate ignora!

    Deci atata timp cat marcajul e plasat, trebuie respectat! Daca consideri ca e abuziv/neomologat/etc singura ta cale de recurs e sa faci o sesizare la primarie sau sa dai primaria in judecata

    Reply
  29. Cele mai citite știri

    1
    21 noiembrie - Intrarea în Biserică a Maicii Domnului
    2
    Horoscop săptămâna 24-30 noiembrie
    3
    Învață DiscoFox înainte de Revelion și sprijină animalele aflate în dificultate la FABER
    4
    Lună Nouă în Scorpion, în 20 noiembrie
    5
    CJ Timiș încurajează timișenii să semnaleze incidente de integritate
    6
    Napoleon Tiron: un artist-spectacol, un premiu mare și o seară de poveste
    7
    Focar de Pestă Porcină Africană confirmat în comuna Gottlob
    8
    Curtea de Apel București anulează rezultatul licitației pentru noul stadion „Dan Păltinișanu” și obligă CNI la reevaluarea ofertelor
    9
    Ministerul Sănătății propune modificări ale regulamentului pentru secțiile ATI, în urma analizelor realizate în ultimele luni
    10
    CJT atacă decizia RETIM de a-și muta sediul la Oradea. La mijloc este un HCL

    Cele mai noi știri

    Azi în Timișoara

    Ce facem astăzi, 6 decembrie 2025, în Timișoara?

    Ştiri din Timiș

    Învață DiscoFox înainte de Revelion și sprijină animalele aflate în dificultate la FABER

    Sănătate

    FOTO. Modernizări importante la Secția de Chirurgie Generală a Spitalului Municipal Timișoara

    Sănătate

    Sfaturi online care pot face rău. Ce trebuie să știe părinții despre alergii și astm

    Cinema

    Filmul săptămânii: „Eternity”, care ridică întrebarea: prima dragoste sau viața alături de cel iubit până la bătrânețe?

    Ştiri din Timiș

    Atelier caritabil pentru sprijinirea Ioanei Piroska în lupta cu cancerul, la Timișoara

    Eveniment

    Accident cu două persoane rănite în localitatea Bethausen

    Sănătate

    Ecografia aparatului urinar, metoda rapidă și neinvazivă de depistare a afecțiunilor renale

    Ştiri din Timiș

    Weekend magic la Iulius Town: Moș Nicolae, Moș Crăciun, Elsa, Ana, Olaf și multe alte personaje vor fi prezente

    Ştiri din Timiș

    Înot gratuit la Timișoara pentru seniori și timișoreni activi
    • Servicii
      • Redactia
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Politica de confidentialitate
      • Regulament postare și moderare comentarii

    Timiș Online

    ISSN 3008-2323

    ISSN-L 3008-2323

    Tion.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.

    Pentru detalii apasati aici