Pompierii din cadrul Detașamentului 2 Timișoara au intervenit, vineri, pe Calea Șagului, în urma unui accident rutier în care au fost implicate un autoturism și un pieton.
La fața locului s-au deplasat o autospecială de stingere dotată cu modul de descarcerare și un echipaj SMURD cu medic, pentru asigurarea măsurilor de prevenire și stingere a incendiilor, precum și pentru acordarea primului ajutor.
În autoturism se aflau două persoane, iar pietonul, un bărbat, a fost preluat de echipajul medical în stare de inconștiență.
Intervenția este în desfășurare.
UPDATE. Din păcate, pietonul a murit
Potrivit polițiștilor, un tânăr de 25 de ani a condus un autoturism pe Calea Șagului, iar, la un moment dat, ar fi surprins și accidentat un bărbat de 53 de ani, care traversa strada prin loc nepermis.
În urma impactului, din nefericire, pietonul a murit.
Polițiștii au deschis acum, conform procedurilor, un dosar penal pentru ucidere din culpă.
Trimite articolul
XSa aresteze soferuș ca nu mergea cu 2 km/h si nu a franat brusc ca sa evite pietonul!
Zona nu e prevazuta pentru traversare pietonala. Singurul semafor si zebra e la Casa Auto Mercedes sau inapoi dupa calea ferata.
Se circula cu 80-100 km/h, politia da amenzj, dar cand nu sunt cu radarul Iar e haos …
Cineva ar trebui sa se gandeasca si la cei care circula prin acea zona pe jos sau cu autobuzul. Noaptea e ca pe autostrada… Radare fixe permanente pentru cei grabiti….
-
Nu mai suport cand vad toti expertii.
Am sa o spun o singura data: prietene, daca treci noaptea ca o căprioară sarind din tufe, prin loc nepermis, cu haine inchise la culoare, pot sa merg si in alergare la pas sau cu bicicleta, sau cu masina cu 5-10 km/h, daca imi sari in față o sa primesti dauna fie ca esti de acord sau nu. Nu pricepeți deloc fizica de clasa a 6 a combinata cu anatomie.. -
Ce traversări, nu sunt nici măcar trotuare.
Anul trecut zilnic, ziua și noaptea, radarul liniștea șoferii să circule cu viteza. Limita de viteza a revenit la 50km/H după ce un timp a fost 70. Chiar și la 70 poliția tot avea clienți la radar.
Ce sa îl preia, pietonul era întins pe asfalt, acoperit.
Coloana de mașini era până la shopping city.
A avut timp sa reflcteze la spital unde e trecerea de pietoni si cum functioneaza si semafoarele.
-
Sper că și șoferul va avea timp să reflecteze în pușcărie măcar vreo 4-5 ani
-
:)) nu are pentru ce. Maxim ii da familia in nudecata pentru a repara daunele masinii
-
25 ani? Si inca mai conduce ?
desi responsabilitatea ii apartine regretatului pieton viteza este problema soferului; impactul este fix patratul vitezei adica la 20 km / h impactul este de 400 in timp ce la 80 km h este de 6400 sau de 16 ori mai mare
la 50 km pe ora pietonul ar fi fost ranit dar recuperabil si implicit cu sanse reale de a fi in viata dar de moartea lui se face vinovat soferul pt ca nu impactul cat viteza asociata a fost letala
-
Domnu’fizician, in ce unități sunt măsurate aceste 400 sau 6400?
Că altfel doar vorbim discuții.-
Se da si el rotund pe internet
-