În prima etapă a strategiei turistice a Timișoarei, se vor colecta date, iar OMD Timișoara colaborează cu Toposophy, o agenție specializată în dezvoltarea și promovarea destinațiilor, cu peste un deceniu de experiență în diverse orașe din întreaga Europă.
Astfel, Toposophy a contribuit la elaborarea strategiilor turistice pentru orașe precum Amsterdam, Atena și Ljubljana.
Până în 18 mai 2025, cei care locuiesc sau lucrează în Timișoara sunt invitați să completeze un chestionar. Acesta colectează date privind percepția localnicilor asupra turismului, impactul lui în viața cotidiană, zonele cu sensibilitate crescută și dorințele comunității pentru viitor. Răspunsurile sunt anonime și vor ajuta echipa care lucrează la strategie să contureze o direcție de dezvoltare.
Formularul este disponibil AICI și conține întrebări de tipul: Cum apreciezi impactul general al turismului asupra orașului după Timișoara 2023?; Ești îngrijorat(ă) de eventualele efecte negative ale turismului în oraș? sau Ce tip de turiști ai vrea să vezi mai des în Timișoara?
„Este important pentru noi ca această strategie să nu fie făcută doar despre oraș, ci împreună cu orașul. Timișorenii cunosc cel mai bine ritmul, identitatea și particularitățile locului în care trăiesc. Tocmai de aceea, vocea comunității va fi parte din această strategie și ne va ajuta să construim o destinație turistică în care timișorenii să se regăsească și de care să fie mândri”, a declarat, marți, Laura Boldovici, directoare OMD Timișoara/Visit Timișoara.
În aprilie, tot pentru strategie, la Timișoara au fost realizate interviuri cu specialiști locali din domenii precum turism, cultură, mobilitate urbană și ospitalitate.
Visit Timișoara/OMD este organizația de promovare a orașului și este activă de aproximativ doi ani.
Pe aceeași temă:
FOTO. Timișoara are o listă cu 40 de locuri instagramabile. Surprize pentru localnici și turiști
Trimite articolul
Xstrategie turistica : decriminalizati _ _ _ _ _
dat fiind ca Timisoara e totusi un oras mic poate ca strategia asta ar trebui integrata si cu o strategie la nivel national si de ce nu regional, altfel cui te adresezi?
#🤪
Poate reluarea activitatiilor a localurilor pana dimineata….dupa ora 12 nu ai ce sa faci in centrul orasului
-
dap, poate n-ai observat, dar nu ai cum sa tii localurile deschise dupa 12 cu cati clienti sunt acum, nu e rentabil. dar poti sa deschizi tu un local, vezi daca “merge” si in cat timp dai faliment.
De la MOTOCICLETE, masini tunate ilegal și AMBULANȚE. Care turist crezi că suportă asta tot la 5 minute ?! Doar in lumea treia mai auzi atita VUIET