România, Serbia și Ungaria vor descoperi, în această primăvară, ceea ce timișorenii știu deja. Faptul că momentul cel mai bun pentru a vizita Timișoara este primăvara. Și nu doar datorită temperaturilor sau a deschiderii sezonului teraselor, ci mai ales pentru spectacolul naturii.
Visit Timișoara, organizația de promovare a orașului, lansează campania „Timișoara înflorită/Timișoara in Bloom” și invită turiștii să exploreze orașul prin intermediul unui calendar al înfloririlor și al unor trasee tematice spectaculoase.
Astfel, campania propune patru trasee de vizitare, care ghidează turiștii spre cele mai fotografiate locuri din oraș:
- Sakura la Timișoara: traseu de 1 km, cu cireși japonezi și pruni roșii, ideal în lunile martie-aprilie, timp necesar: 30 de minute , pe ruta Tunelul îndrăgostiților – strada Alexandru Borza
- La lalelele din centru: traseu de 1,2 km, cu lalele și panseluțe, ideal în lunile martie-aprilie, timp necesar: 45 de minute, pe traseul Parcul Justiției – Capitol – Piața Victoriei – Parcul Botanic
- Grădinile fermecate: traseu de 1 km, cu lalele, panseluțe, magnolii, glicină, azalee, hortensii, trandafiri, ideal în lunile martie-mai, timp necesar: 30 de minute, în zona Parcul Botanic – Iulius Gardens
- Marele tur al florilor: traseu de 4 km, cu pruni roșii, cireși japonezi, magnolii, lalele, pansele, glicena, azalee, ideal în lunile martie-aprilie, timp necesar: 120 de minute, pe traseul Parcul Alpinet – Tunelul îndrăgostiților – strada Alexandru Borza – Parcul Justiției – Capitol – Piața Victoriei – Parcul Botanic – Iulius Gardens.
În plus, suveniruri inspirate de campanie pot fi găsite la magazinul oficial de suveniruri al Timișoarei de pe str. Alba Iulia, lângă Infocentrul Turistic.
„Timișoara înflorită este cea mai frumoasă imagine a orașului. Vom vorbi în trei țări și în trei limbi despre farmecul parcurilor și grădinilor noastre și le vom spune tuturor să vină să vadă, să filmeze, să posteze frumusețea orașului nostru”, a precizat Laura Boldovici, directoarea Organizației de Management al Destinației Timișoara.
Campania este realizată cu sprijinul Primăriei Municipiului Timișoara și Horticultura SA.
Trimite articolul
XBună inițiativa.
Frumos concept, sper sa mai aiba ce arata pana termina de plantat toti copacii de talie inalta, pe Take Ionescu si in cateva alte zone au scos pomisorii ce faceau flori roz, ce au avut cu ei, nu stiu.
Vorbim despre Timisoara inflorita dar TimFloralis a fost anulat desi atragea un numar mare de vizitatori si se umpleau retelele de socializare cu poze din oras. Era reclama gratuita dar mai bine cheltuim bani publici pe campanii de promovare cu rezultate indoielnice.
-
Da mă, Timfloralis era reclamă gratuită. Florile de acuma sunt pe bani, florile de la Timfloralis erau pe gratis. Motivul? Florile de la Timfloralis creșteau din proprie inițiativă stimulate fiind de acordurile mieroase ale suavului chitarist șef al orașului, acompaniat bineînțeles de flamboaiantul baterist Andrei Drăgilă de la Horticultura și de eleganta vocalistă madam Jawwash