tion.ro Web analytics

Tion

Tion

  • Ştiri
    • Ştiri Timiș
    • Lugoj
    • Știri naționale
    • Stiri internaţionale
    • Eveniment
    • Sănătate
    • Dialoguri Sănătoase
    • Sport
    • Târg imobiliar
  • Timp liber
    • Cultură
    • Cinema
    • Horoscop
  • ANGAJĂRI
  • MICA PUBLICITATE
    • IMOBILIARE
      • Imobiliare Vanzari – Garsoniere
      • Imobiliare Vanzari – o camera
      • Imobiliare Vanzari – 2 camere
      • Imobiliare Vanzari – 3 camere
      • Imobiliare Vanzari – 4 camere
      • Imobiliare Vanzari – Case
      • Imobiliare Vanzari – Terenuri
      • Imobiliare Vanzari – Spatii comerciale
      • Imobiliare Inchirieri – Garsoniere
      • Imobiliare Inchirieri – o camera
      • Imobiliare Inchirieri – 2 camere
      • Imobiliare Inchirieri – 3 camere
      • Imobiliare Inchirieri – Case
      • Imobiliare Inchirieri – Spatii comerciale
    • PRESTĂRI SERVICII
    • CONSTRUCȚII
    • AUTO
    • DIVERSE
  • UTILE
  • VIDEO
  • Azi în Timișoara
  • Cariere de Poveste
  • Agenda
  • Lugoj
Select Page


Tion
TION ITCom
Un gamer a primit 1 milion de dolari pentru a promova lansarea jocului Apex Legends

Un gamer a primit 1 milion de dolari pentru a promova lansarea jocului Apex Legends

la 14 March 2019 20:03

Un gamer a primit 1 milion de dolari pentru a promova lansarea jocului Apex Legends

<p>foto: www.ea.com/ Apex Legends</p>
14 March 2019 20:03
Un cunoscut jucător de jocuri video a primit 1 milion de dolari pentru a promova lansarea jocului Apex Legends, aparținând companiei EA.
Scris de A.M. - Un cunoscut jucător de jocuri video a primit 1 milion de dolari pentru a promova lansarea jocului Apex Legends, aparținând companiei EA.

Trimite articolul

X

Potrivit Reuters, Tyler Blevins, cunoscut milioanelor de fani drept ”Ninja”, ar fi primit impresionanta sumă de 1 milion de dolari pentru a promova lansarea jocului Apex Legends.

”Ninja” este cel mai urmărit PC gamer din lume și a fost unul dintre puținii profesioniști selectați de gigantul EA (Electronic Arts Inc) pentru a juca și promova jocul Apex Legends în primele ore de la lansare. ”Ninja” a generat un trend care a dus la înscrierea a 10 milioane de utilizatori Apex Legends în primele trei zile de la lansare.

Tânărul, în vârstă de 27 de ani, ar fi primit 1 milion de dolari, conform surselor Reuters, pentru a face reclamă jocului pe platformele de socializare și pe site-ul Twitch, un site dedicat jocurilor video, unde ”Ninja” are 13 milioane de fani.

EA a mai plătit un jucător, ”Shroud”, care are 6 milioane de urmăritori pe Twitch, pentru a promova jocul Apex Legends, însă nu a făcut publică suma oferită.

Aceste mijloace de promovare indică apariția unor noi posibilități pentru tinerii care își petrec ore întregi în casă, jucând jocuri video, dar și o schimbare produsă în lumea reclamelor, care au început să se bazeze din ce în ce mai mult pe mediul online, în detrimentul televiziunii.

Valoarea companiei EA la bursă a crescut cu 4 miliarde de dolari în primele trei zile după lansarea Apex Legends.

Trimite articolul

X
Taguri:
apex legends ,
EA ,
fortnite ,
gamer ,
jocuri ea ,
jocuri video ,
ninja ,
pc gamer
0 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

    Cele mai citite știri

    1
    O nouă rețea de gaz în Timiș. Și Colterm se va putea racorda alături de timișeni din sudul județului
    2
    „Iubește-ți ochii!”, apelul medicilor timișoreni de Ziua Mondială a Vederii
    3
    Compania IULIUS sărbătorește 25 de ani de activitate printr-un spectacol aniversar multisenzorial în Iulius Gardens
    4
    Învață DiscoFox înainte de Revelion și sprijină animalele aflate în dificultate la FABER
    5
    PROGRAM. Festivalul Toamnei și al Vinului la Lugoj: Vlăduța Lupău, Carmen de la Sălciua și artiști de renume
    6
    Steroizi fabricați „în casă” și vânduți: Trei bărbați reținuți în Timiș
    7
    Meșteri populari, spectacole, gastronomie tradițională și bal: Zilele Culturii Bihorene în Banat revin cu o nouă ediție
    8
    Premieră la PneumoClinics TM 2025. Doctoranzii în pneumologie vor avea propria secțiune în cadrul conferinței
    9
    Începe anul universitar cu reduceri speciale la Iulius Town! Ia-ți carnetul de oferte pentru studenți
    10
    Acordeon, flaute, concerte itinerante! Burlesquisse, festivalul ce dă cu tiflă efemerității, la Timișoara

    Cele mai noi știri

    Azi în Timișoara

    Ce facem astăzi, 6 decembrie 2025, în Timișoara?

    Ştiri din Timiș

    Învață DiscoFox înainte de Revelion și sprijină animalele aflate în dificultate la FABER

    Sănătate

    FOTO. Modernizări importante la Secția de Chirurgie Generală a Spitalului Municipal Timișoara

    Sănătate

    Sfaturi online care pot face rău. Ce trebuie să știe părinții despre alergii și astm

    Cinema

    Filmul săptămânii: „Eternity”, care ridică întrebarea: prima dragoste sau viața alături de cel iubit până la bătrânețe?

    Ştiri din Timiș

    Atelier caritabil pentru sprijinirea Ioanei Piroska în lupta cu cancerul, la Timișoara

    Eveniment

    Accident cu două persoane rănite în localitatea Bethausen

    Sănătate

    Ecografia aparatului urinar, metoda rapidă și neinvazivă de depistare a afecțiunilor renale

    Ştiri din Timiș

    Weekend magic la Iulius Town: Moș Nicolae, Moș Crăciun, Elsa, Ana, Olaf și multe alte personaje vor fi prezente

    Ştiri din Timiș

    Înot gratuit la Timișoara pentru seniori și timișoreni activi
    • Servicii
      • Redactia
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Politica de confidentialitate
      • Regulament postare și moderare comentarii

    Timiș Online

    ISSN 3008-2323

    ISSN-L 3008-2323

    Tion.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.

    Pentru detalii apasati aici