tion.ro Web analytics

Tion

Tion

  • Ştiri
    • Ştiri Timiș
    • Lugoj
    • Știri naționale
    • Stiri internaţionale
    • Eveniment
    • Sănătate
    • Dialoguri Sănătoase
    • Sport
    • Târg imobiliar
  • Timp liber
    • Cultură
    • Cinema
    • Horoscop
  • ANGAJĂRI
  • MICA PUBLICITATE
    • IMOBILIARE
      • Imobiliare Vanzari – Garsoniere
      • Imobiliare Vanzari – o camera
      • Imobiliare Vanzari – 2 camere
      • Imobiliare Vanzari – 3 camere
      • Imobiliare Vanzari – 4 camere
      • Imobiliare Vanzari – Case
      • Imobiliare Vanzari – Terenuri
      • Imobiliare Vanzari – Spatii comerciale
      • Imobiliare Inchirieri – Garsoniere
      • Imobiliare Inchirieri – o camera
      • Imobiliare Inchirieri – 2 camere
      • Imobiliare Inchirieri – 3 camere
      • Imobiliare Inchirieri – Case
      • Imobiliare Inchirieri – Spatii comerciale
    • PRESTĂRI SERVICII
    • CONSTRUCȚII
    • AUTO
    • DIVERSE
  • UTILE
  • VIDEO
  • Azi în Timișoara
  • Cariere de Poveste
  • Agenda
  • Lugoj
Select Page


Tion
Ştiri din Timiș
Ultima lună cu restricții pentru mașinile de mare tonaj, în zona Coșava

Ultima lună cu restricții pentru mașinile de mare tonaj, în zona Coșava

De Oana Bocănici
la 11 June 2021 10:02 Reactualizat la: 11 June 2021 10:21
4 Comentarii

Ultima lună cu restricții pentru mașinile de mare tonaj, în zona Coșava

11 June 2021 10:02 Reactualizat la: 11 June 2021 10:21
Încă o lună de restricții pentru transportatorii de mare tonaj în zona Coșevița, informează DRDP Timișoara. Șoferilor le este recomandat să folosească rutele ocolitoare.
Scris de Oana Bocănici - Încă o lună de restricții pentru transportatorii de mare tonaj în zona Coșevița, informează DRDP Timișoara. Șoferilor le este recomandat să folosească rutele ocolitoare.

Trimite articolul

X

Se lucrează pe DN 68A încă o lună Coșava – Coșevița, astfel că șoferii sunt îndrumați în continuare să folosească rutele ocolitoare, în special cei ce depășesc tonajul de 7,5 tone, cu excepția transporturilor de oameni și animale vii. DRDP propune două trasee care ocolesc destul de mult traseul, însă alternative mai sunt și următoarele:

    • Deva – Ilia – Săvârșin – Făget – Traian Vuia – Timișoara
    • Deva – Lipova – Timișoara
    • sau pe direcția București – Nădlac: nod Balinț – A6 Lugoj – DN 6 Lugoj – DN 6 Caransebeș – DN 68 Caransebeș – DN 68 Hațeg – DN 66 Hațeg – DN 66 Simeria – A1 Simeria și A1 Nădlac – A1 Arad – A11 Arad – DN 7 Arad – DN 7 Ilia – A1 Ilia

În zonă se circulă cu maxim 30 km/h. În prezent, traficul este dirijat prin semafoare.

Drumul Margina – Coșava – Coșevița – intrare pe autostradă la Holdea (din direcția Timișoara), este cunoscut ca unul cu trafic greu, intens și plin de gropi. Lipsește tocmai această „bucată” a șoselei de mare viteză, de 13 kilometri, dintre Margina și Holdea (prin Coșava, Coșevița), tronson unde trebuie să se construiască și un tunel pe deasupra căruia vor trece urșii, în habitatul lor natural. Nouă oferte au fost depuse până în data de 10 mai, termenul limită, pentru realizarea autostrăzii lipsă dintre Margina și Holdea.

editor Dan Oancia

Pe aceeași temă:

VIDEO! Peisaj dezolant pe „autostrada muzeu” Lugoj-Deva. Cum arată cei 9 km lipsă din șoseaua de mare viteză

Trimite articolul

X
Taguri:
Cosava-Cosevita ,
restrictii cosava - cosevita ,
rute ocolitoare ,
transportaturi ,
zona Cosevita
4 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. vrem_DNuri_macar says:
    June 11, 2021 at 1:08 pm

    drula, ce faci drula? cat te mosmondesti la un petic de DN? aa, scuze, esti la nivelul “autostrazi”, ma gandesc ca alea is mai complicate, sigur o sa faci vreo 10km/an.
    drula, la astia de lucra pe dn trebuia sa vii “cu ranga’, drula!

    Reply
    • teo4ro says:
      June 11, 2021 at 8:11 pm

      Ce indrugi bre acolo. Lucrarea de acum putea fi evitata daca pesedacii lui Cuc o rezolvau acum 2, 3 sau 4 ani… ca nu ieri a ajuns drumul ala ca dupa bombardament. Si ca veni vorba de lucrarile de acum, in conditiile in care traficul e oricum mare chiar si cu TIR-urile scoase din ecuatie s-au miscat exemplar, avand in vedere ca sapa si refac fundatia drumului de la 0. Asta e primul proiect de anvergura la care chiar vad progrese de la o saptamana la alta, si fac drumul ala saptamanal de 2 luni incoace. Sunt totusi 8 km de drum care trebuie refacut complet, si astia reusesc sa il faca cu trafic care chiar merge, chiar daca la viteza redusa. Deci ciocu mic postace, ca daca nu era pesedica care sa rezilieze aiurea contracte poate pana la finalul anului asta circulam si noi pe autostrada de Nadlac pana la Sibiu…

      Reply
      • soferu_ale(r)gator says:
        June 13, 2021 at 4:50 pm

        Argumentare securistica:
        “pesedaci”, “ciocu mic”, “postac”, “pesedica”. Se vede ca faci drumul ala de doar 2 luni, eu il fac de peste 10 ani, stiu ce s a lucrat si in ce ritm la fiecare noua peticire. Inclusiv ultimul an pentru “anvergura” de 12 km. Daca stii regula de 3 simpla, sa mi calculezi te rog in cat timp va face “drula” ce desene ne arata pe fb. Proiect de anvergura? si transfagarasanul facut in 5 ani vreo 150km ce e? Sper sa circuli doar pe dn urile refacute de drula si pe dx urile si autostrazile facute tot de el. Pana atunci poate dai o geana pe wikipedia sa vezi ce guverne cati km de autostrada or facut. Sa nu uiti sa te stergi la gura.

        Reply
  2. Draqu says:
    June 13, 2021 at 7:07 am

    O mare bataie de joc! Chiar nu se poate lucra si noaptea sau in weekend ? Este un drum foarte circulat care ar trebui facut cat mai repede si o lalaie la rahatu ala de 2 luni. Cheltuielile colaterale si pierdera de timp costa de 10 ori mai mult decat sporurile pentru putorile ce o freaca la drumul ala. In 2021 sau 2 inepti cu table in mana sa dirijeze circulatia si 7 sprijina lopeti, parca sintem in evul mediu. Suntem o tara de imbecili!

    Reply
  3. Cele mai citite știri

    1
    „Nu există nu se poate”. Spectacol caritabil cu muzică bănățeană, la inițiativa unui student din Timișoara
    2
    O polițistă aflată în timpul liber a salvat o femeie de 82 de ani dată dispărută în Timișoara de aproape două săptămâni
    3
    Ciprian Zaharie, președinte Retromobil Club România - Filiala Timiș: „E clubul celor cu mai mulți bani decât minte”
    4
    Un „blind date” literar la Timișoara. Clubul de carte InEdu sărbătorește Crăciunul
    5
    Două seri de distracție caritabilă. Charity Quiz Night revine la Timișoara cu un nou format special de Halloween
    6
    Șapte oferte la licitația de 100 de milioane de lei pentru Podul Solventul
    7
    Imunoterapia alergen-specifică: tratamentul care poate schimba cursul alergiei
    8
    Adolescent transportat la spital cu elicopterul SMURD după un accident la Chevereșu Mare
    9
    Un bărbat și-a omorât soția cu toporul și a aruncat-o într-o fântână, apoi s-a spânzurat
    10
    Fără finanțare, proiectul „Cu Bicicleta prin Vest” a atras oferte pentru numai patru din șapte loturi

    Cele mai noi știri

    Capitală Culturală

    Un „blind date” literar la Timișoara. Clubul de carte InEdu sărbătorește Crăciunul

    Eveniment

    Fără permis și băut la volan: bărbat reținut de polițiști în Timiș

    Ştiri din Timiș

    Viceprimarul Ruben Lațcău: „Timișoara este pregătită să extindă transportul public către Giroc și Chișoda"

    Ştiri din Timiș

    Cum să construiești o rutină sănătoasă când lucrezi de acasă - 5 sfaturi simple

    Eveniment

    Captură importantă de țigarete ilegale în Izvin. O femeie a fost amendată cu 20.000 de lei

    Lugoj

    FOTO. Performanțe de top pentru CSM și CSȘ Lugoj la concursul internațional de atletism din Serbia

    Sănătate

    Echipamente noi pentru medicii care se deplasează între pavilioanele Spitalului Clinic Municipal de Urgență Timișoara

    Ştiri din Timiș

    FOTO. Solidaritate și generozitate la Remetea Mare: 41.000 de lei strânși pentru familiile afectate de incendiul din noiembrie

    Ştiri din Timiș

    Energie verde pentru Ghiroda: investiție strategică într-o centrală fotovoltaică

    Ştiri din Timiș

    Interes ridicat pentru noua hală de mentenanță a tramvaielor din Timișoara: patru asocieri de firme în cursă
    • Servicii
      • Redactia
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Politica de confidentialitate
      • Regulament postare și moderare comentarii

    Timiș Online

    ISSN 3008-2323

    ISSN-L 3008-2323

    Tion.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.

    Pentru detalii apasati aici