Primăria Timișoara, prin Direcția Fiscală a Municipiului Timișoara, a introdus o nouă opțiune prin care persoanele fizice și juridice pot achita taxele și impozitele locale. Plata se poate face numerar sau cu cardul bancar, iar terminalele eliberează automat dovada în format tipărit.
Trei dintre terminale se găsesc în locații cheie: la sediul Primăriei (str. C.D. Loga nr. 1), la Direcția Fiscală din Iulius Mall (str. A. Demetriade nr. 1) și la Direcția de Evidență a Persoanelor (str. Mihai Eminescu nr. 15).
Stațiile SelfPay permit achitarea impozitului pe clădiri, terenuri, mijloace de transport și pe spectacole, dar și a amenzilor contravenționale, taxelor judiciare de timbru ori a celor pentru autorizații de construire, certificate de urbanism, avize de principiu sau planuri de situație. Se pot plăti, de asemenea, contravaloarea cărții de identitate (inclusiv în regim de urgență) și taxa pentru procedura administrativă de divorț.
Pentru plata prin terminalele SelfPay este necesară introducerea datelor de identificare – CNP-ul sau CUI-ul și rolul nominal unic, regăsit pe documentele emise de Direcția Fiscală (chitanță, decizie de impunere, somație etc.). În cazul altor servicii sau amenzi, terminalul va solicita informații suplimentare, cum ar fi nume și prenume, numărul dosarului în instanță sau al procesul-verbal, după caz.
„Până la începutul lunii iunie, peste 170 de mii de persoane fizice și juridice și-au achitat impozitele locale, din care 40% au plătit online sau prin ordin de plată bancar. Suma totală achitată este de 270 de milioane de lei, 80% fiind achitată online sau prin ordin de plată”, transmit reprezentanții primăriei.
Trimite articolul
XNu trebuie nimeni sa mai plateasta taxe si impozite la zi, platite cu ultima zi a anului. Mama voastra de usr-isti.
-
corect. Ei dau tunuri de la pandemie si pana in ziua de azi si noi trebuie sa acoperim gaura