tion.ro Web analytics

Șase ofertanți vor să facă lotul 2 din autostrada Lugoj - Deva, cu 1,5 miliarde de lei

De Oana Bocănici

Șase ofertanți vor să facă lotul 2 din autostrada Lugoj - Deva, cu 1,5 miliarde de lei

Șase ofertanți au fost selectați de CNAIR (Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere) să proiecteze și să execute lotul 2 din autostrada Lugoj - Deva. Urmează depunerea ofertelor până la finalul lunii ianuarie, suma oferită fiind 1,5 miliarde de lei.
Scris de Oana Bocănici - Șase ofertanți au fost selectați de CNAIR (Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere) să proiecteze și să execute lotul 2 din autostrada Lugoj - Deva. Urmează depunerea ofertelor până la finalul lunii ianuarie, suma oferită fiind 1,5 miliarde de lei.

CNAIR a finalizat procesul de evaluare a candidaturilor depuse pentru „Proiectare și execuție lucrări la obiectivul major de investiții Autostrada Lugoj-Deva (A1), Lot 2: km 27+620 – km 56+220 – Secțiunea E și finalizare Secțiunea D”. Au fost selectate șase firme, dintre care doar una din România:

  • Asocierea Mapa Insaat Ve Ticaret A.S. – Cengiz Insaat Sanayi Ve Ticaret A.S.
  • Asocierea Sc Alsİm Alarko Sanayİ Tesİslerİ Ve Tİcaret A.Ș – Makyol Insaat Sanayi Turizm Ve Ticaret A.S.
  • Kolin Insaat Turizm Sanayi Ve Ticaret Anonim Sirketi
  • Strabag Srl
  • Asocierea Impresa Pizzarotti & C Spa – Pizzarotti Sa – Retter Projectmanagement Srl
  • Asocierea Terna Tourist Technical And Maritime Sa – Intracom Constructions Societe Anonyme Technical And Steel Constructions (Intrakat)

În continuare, cele șase firme sau asocieri de firme trebuie să depună ofertele până în 31 ianuarie 2021.

Lotul 2 are 9,3 km, dintre care 2,13 km sunt de tunel. Este vorba de așa-zisele tuneluri care trebuie construite pentru ca urșii să treacă în habitatul lor natural, principala problemă a proiectului. Tunelurile vor fi formate din două galerii unidirecționale prevăzute cu platforma de 11,25 m, pe fiecare cale de circulație.

Cătălin Drulă, ministrul Transporturilor, a anunțat la finalul lunii martie că s-a ajuns la un acord cu constructorul, iar licitația s-a reluat în aprilie.

Lucrările trebuie să fie gata în patru ani, din care 14 luni sunt pentru proiectare și 34 de luni pentru execuție. Valoarea maximă a lucrărilor este de 1,5 miliarde de lei cu tot cu TVA.

Pe sectorul de drum național dintre Holdea și Margina, care face legătura dintre cele două capete de autostradă A1, lucrările de întreținere și reparație au fost finalizate în vara acestui an.

editor Dan Oancia

Pe aceeași temă:

S-a reluat licitația pentru lotul 2 al A1 Lugoj-Deva. Cel mult 380 de milioane de euro pentru 9 km de autostradă

11 Comentarii

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. Remus says:

    Kolin ar fi una din soluti , au deja un TBM de 13,7 metri cu care ar putea sa sape rapid cele doua tuneluri . Au sapat un tunel de 3 km in Turcia anu asta in 6 luni cu aceasta masina .A o echipa foarte buna.

  2. Dan says:

    4 ani pentru 9 km? Ăștia s nebuni de tot? Sau nebuni de legat? Și mai e o problema… . Care ursi? Sunt instare sa inventeze absolut orice… Cautau lilieci și au murit… Acum vânează ursi…. Deși se zice ca s mulți și mai trebuie ‘redusi’ o parte din ei… Pentru muște și tanrati ce propuneti, dragi autoritati? 4 ani… 9 km… Adică un fel de 2 și un sfert/an… Viteza amețitoare pentru România….

    • autoritati says:

      Pentru muste si tantari propunem limitarea la 50km/h pe acest tronson de drum. Masura care ar diminua rata de deces a acestor insecte cauzata de valul de parbrize care va tranzita zona.

  3. plex says:

    Cum, nu e gata? nu a umplut drula tzara de autostrazi deja? a fost ocupat cu studiile de fezabilitate? aaa, scuze, plus proiectul tehnic, am gresit.

  4. cico says:

    De Razvan Cuc ce mai stiti? E bine? El a rezilat contractul cu constructorul care ulterior a dat statul in judecata si a castigat, instanta obligand statul sa plateasca integral sumele cuvenite constructorului.

  5. Jimmy says:

    “cele șase firme sau asocieri de firme trebuie să depună ofertele până în 31 ianuarie 2021.” hmm, cred ca am intrat intr-un tunel al timpului sau ceva…

  6. Anti_vir says:

    Se pare ca e nevoie de 15 ani pentru completarea autostrazii Lugoj – Deva. In ritmul asta Sibiu Pitesti unde chiar sunt probleme tehnice destul de mari pe traseu va fi gata peste zeci de ani

  7. gogus says:

    Da de pret ce ziceti 300 mil euro adica 30 /km , croatii cum au putut sa faca autostrazi cu mult mai putin ca si la ei e relief nu doar campie, mie pretul mi se pare ceva de genu ca si scarile de la catedrala , 20 de scari cu 100.000 de euro ,o aberatie.

  8. Cele mai noi știri

    Ştiri din Timiș

    Franța și Portugalia, în zona roșie pe lista țărilor cu risc epidemiologic crescut

    Ştiri din Timiș

    „Și tu poți fi Socio Claus”. Donează sânge și oferă tichetele copiilor cu dizabilități

    Ştiri din Timiș

    Peste 500 de limitatoare de viteză noi, în fiecare an, pe străzile Timișoarei. Costă peste 20.000 de euro

    Ştiri din Timiș

    Biciclete furate din scara unui bloc din Calea Circumvalațiunii, în Timișoara

    Ştiri din Timiș

    FOTO. Noul Campus Lenau s-a scumpit și va fi gata prin 2022. Va costa peste 13 milioane de euro

    Ştiri din Timiș

    Rata de infectare cu Covid-19, tot în scădere în județ și la Timișoara

    Sănătate

    Coronavirus, 5 decembrie: aproape 916 cazuri și 78 de decese în România. 123 de infectări în Timiș

    Eveniment

    Marocan rămas blocat pe o insulă a Mureșului, salvat de polițiștii de frontieră din Timiș

    Sănătate

    Atenție la preparatele din carne în perioada sărbătorilor. Sfaturile specialiștilor de la „Babeș” privind trichineloza

    Ştiri din Timiș

    Senatorul Raoul Trifan despre subiectivitatea programului Anghel Saligny: „Timișoara poate fi lăsată intenționat la coada listei”

    Tion.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.

    Pentru detalii apasati aici