În imaginile postate pe rețelele de socializare de primărie, se pot vedea deja angajați cu veste „SaluT” deja măturând pe străzi. Ar exista, totuși, și câteva utilaje deja închiriate de societatea primăriei. În perioada imediat următoare, angajații societății vor acționa și cu trei automăturători mari, trei automăturători mici, trei cisterne și trei aspiratoare închiriate, au explicat reprezentanții primăriei pentru Tion.
În ședința de consiliu local de la începutul lunii se punea și problema autorizațiilor și licenței pe care trebuie să le obțină firma. Pentru obținerea licenței A.N.R.S.C, de exemplu, există un termen de 90 de zile de la semnarea contractului, ne-au mai spus reprezentanții primăriei.
video: Facebook/Primăria Municipiului Timișoara
Până la momentul redactării acestui articol, nu am primit informații referitoare și la numărul de angajați de care dispune până în prezent societatea.
Deciziile din ultimele luni
Vă reamintim, primăria a anunțat că dorește să preia serviciul pe cont propriu pentru că nu a găsit firmă care să îndeplinească toate cerințele pe care le are în urma licitației organizate anul trecut. Contractul încheiat cu Brantner de fosta administrație a expirat, teoretic, în februarie 2023, dar a fost semnat unul provizoriu cu același operator, valabil până la mijlocul acestei luni.
În primă fază, conducerea primăriei a vrut să înființeze o nouă firmă prin intermediul Societății de Drumuri Municipale (SDM). Pe 17 ianuarie, consilierii locali au votat primul pas necesar atribuirii, dar din cauza unor probleme sesizate de Dan Diaconu și Roxana Iliescu, nici două săptămâni mai târziu, pe 28 ianuarie, a venit o nouă hotărâre de consiliu local, de înființare a firmei SALUBRIZARE TIMIȘOARA SRL, care să fie în directa subordonare a Consiliului Local Timișoara.
Pe 11 februarie a fost votată și organigrama noii societății. Vor fi 251 de angajați. Dintre aceștia, 204 se vor ocupa propriu-zis de salubrizarea stradală și deszăpezirea orașului, restul vor fi fie prin birouri, fie pe partea de întreținere.
Marți, 11 martie, au fost aprobate și tarifele pe care i le va achita primăria propriei societăți. De exemplu, va plăti 34,27 lei pentru fiecare 1.000 de metri pătrați de carosabil și trotuar măturați mecanizat și 76,56 lei pentru fiecare 1.000 de metri pătrați de carosabil și trotuar măturați manual.
Altfel, la începutul lunii au fost și câteva discuții legate de autorizația de mediu și licența ANRSC. Tot atunci fusese anunțat că societatea va intra în pâine de pe 14 martie, la o zi după ce expiră înțelegerea cu Brantner.
Trimite articolul
XO altă Mărie cu aceași pălărie….
Ce se intampla cu crengile? Au inceput oamenii sa le scoata in fata caselor. La mai ridica cineva? Daca nu, macar anuntati clar ca se umplu strazile gramezi…tot mai mari si mai multe.
-
Stii ca e ilegal sa le abandonezi pe domeniul public, da ?
-
Dati-le foc că oricum Salut nu ridică crengi:))
Propun sa inceapa in Primarie
Ce branding au început să bage…
puteau sa ii spuna si maturaTi…
Nu vă puneți mari speranțe, sigur sunt aceleaș persoane la munca de jos, interesant ar fi de aflat ce șefi și-au mai găsit un loc călduț la buget.
Exact aceleasi personaje care stau fumeaza si asteapta sa sufle vantul.
Nu zic ca nu aveti dreptate (ca ar fi toti “praf”), dar ar fi ok sa ii lasam macar 1-2 luni sa vedem ce fac si daca se observa vreo diferenta fata de ce era inainte .
Inainte sa ii huiduim.
Zicea cineva de crengi, ei au o regula: daca nu taie ei nu le ridica.
Deci cine scoate crengi pe domeniul public e obligat sa le duca personal la cele 4 centre de colectare RETIM sau cum s-ar chema.
UNII FAC MIȘTO DE NOUA FIRMA DE SALUBRIZARE SI SPUN CA DENUMIREA IA FOST DATĂ CA MĂTURATORII DAU UNPIC CU MĂTURA FARA SĂ ADUNE TOT SI I SALUTĂ DIN MERS PE CETATENI🤣🤣🤣