Reprezentanții Primăriei Timișoara au stabilit cum lucrează în perioada sărbătorilor de iarnă. Funcționarii de la Camera 12, dar și de la celelalte departamente care lucrează cu publicul nu mai preiau solicitări de la timișoreni până în 4 ianuarie. Sunt însă și excepții.
Astfel, Direcția de Urbanism își întrerupe programul cu publicul din 21 decembrie până în 11 ianuarie 2021. În această perioadă este suspendată și preluarea cererilor transmise online pentru eliberarea certificatelor de urbanism în regim de urgență.
La Direcția Clădiri Terenuri și Dotări Diverse I Est, Biroul Garaje, Cimitire, Coșerit și Spații Utilitare își suspendă programul cu publicul până în 4 ianuarie, cu excepția Casieriei din Bd. 3 August 1919 nr. 17. Orarul pentru concesionarea locurilor de veci și încasarea taxelor de înhumare din cimitirele primăriei este următorul: 21-24 decembrie orele 8.30-12, 28-30 decembrie orele 8.30-12, 31 decembrie orele 8-9, 4-8 ianuarie 2021 orele 8.30-12.
Potrivit PMT, în această perioadă, cu excepția zilelor nelucrătoare, pentru programarea curățării coșurilor de fum pentru persoanele care au încheiată convenție de coșerit, se va face solicitare telefonică la numărul de telefon 0256433211, între orele 08.30-16. Programul cu publicul se va relua după orarul normal de funcționare din 4 ianuarie 2021.
Cum lucrează Direcția de Evidență a Populației
În perioada 21 decembrie 2020 – 2 ianuarie 2021, la Compartimentul Preluare-Eliberare Acte de Identitate și Biroul Verificări Furnizări Date se lucrează după cum urmează: 21, 23 decembrie – orele 8.30-13 și 14-16, 22 decembrie orele 8.30-13 și 14-18, 24 decembrie orele 8.30-14, 28 și 30 decembrie orele 8.30-13 și 14-16, 29 decembrie orele 8.30-13 și 14-18, 31 decembrie orele 8.30-14.
Compartimentele Înregistrări Acte Stare Civilă și Biroul Proceduri Speciale de Stare Civilă vor funcționa, în perioada 21 decembrie 2020 – 2 ianuarie 2021, după următorul program:
Înregistrări nașteri: 21, 23, 28, 30 decembrie orele 8.30-16, 22 și 29 decembrie orele 8.30-18, 24 și 31 decembrie orele 8.30-14.
Înregistrări decese: 21, 23, 28, 30 decembrie orele 8.30-16.30, 22 și 29 decembrie orele 8.30-18.30, 24 și 31 decembrie orele 8.30-14, 26 decembrie orele 10-12, 2 ianuarie orele 10-12.
Eliberări certificate de stare civilă la cerere: 21 decembrie orele 8.30-16.30, 22 decembrie orele 8.30-18.
Transcrieri certificate de naștere/ căsătorie/ deces emise de autoritățile din străinătate; Înregistrări nașteri tardive; Schimbări de nume, rectificări, mențiuni din străinătate: 21 decembrie orele 8.30-16 și 22 decembrie orele 8.30-18.
Impozitele locale se pot plăti din 11 ianuarie
Direcția Fiscală încasează impozitele locale începând din 11 ianuarie 2021. Ultima zi de plată este 18 decembrie. În această perioadă, Biroul Consiliere Cetățeni și Registratură va prelua și va înregistra declarațiile contribuabililor persoane fizice/ juridice privitoare la clădiri și terenuri.
„Biroul Evidență Contribuabili și Încasări Bugetare va încasa obligațiile constând în amenzi și alte taxe, cum sunt taxa judiciară de timbru, taxa zilnică pentru utilizarea temporară a locurilor publice, taxa pentru eliberarea cărții de identitate, taxa pentru eliberarea atestatului de producător, taxa pentru eliberarea cazierului de conduită profesională și alte asemenea taxe.
În perioada 18 decembrie – 11 ianuarie se suspendă încasarea prin intermediul casieriilor și online a impozitului/ taxei pe clădiri/ teren, a impozitului asupra mijloacelor de transport și a taxei de afișaj în scop de reclamă și publicitate”, transmit reprezentanții Direcției Fiscale.
Serviciile de specialitate din cadrul instituției vor elibera certificate de atestare fiscală privind impozitele și taxele locale și alte venituri la bugetul local atât pentru persoane fizice, cât și pentru cele juridice, însă doar pentru acele imobile sau mijloace de transport pentru care nu este necesară prelucrarea informatică a datelor patrimoniale. Pentru persoanele fizice, certificatul de atestare fiscală privind impozitele și taxele locale și alte venituri la bugetul local va fi eliberat în baza evidenței plăților existente la data de 18 decembrie. Cererile de eliberare a atestatelor fiscale pot fi depuse până în 18 decembrie, activitatea de înregistrare a acestora urmând să fie reluată din 11 ianuarie 2021. Atenție! Certificatele de atestare fiscală eliberate în cursul lunii decembrie a anului fiscal 2020 pentru înstrăinarea dreptului de proprietate asupra clădirilor/ terenurilor/ mijloacelor de transport sunt valabile până în 31 decembrie.
Centrul de Informare Turistică are programul suspendat în zilele sărbătorilor legale, adică în 25, 26 și 27 decembrie 2020 și 1, 2 și 3 ianuarie 2021.
Trimite articolul
XMi-era teama ca daca vine neamtul asta vor lucra si de craciun. Bine ca a stat suficient de mult timp aici ca sa ne intelega cutumele. Imi aduc aminte cand a venit Mihai razvan Ungureanu premier si incerca sa schimbe cutumele privind programul bugetarilor. Rezultatul a fost ca a plecat in 3 luni, da io cred ca neamtul face tot mandatul dupa cum a inceput. Sarbatori fericite la toti bugetarii!
Mi se pare excesiva o perioada asa lunga de vacanta! Sincer, o tampenie!
Putem să plătim impozite proporțional cu zilele în care e program cu publicul sau nu e suspendata activitatea?
Ai place bulangiului vacanta !!! ghura mathii de ONG-ist …cersetor cu patalama ce esti …tu vei fi numai in vacante caci nu stii sa faci altceva
Mda….. lupu schimba blana, dar naravul ba! A plecat unu de dreapta, a venit altul de dreapta si administratia a ramas la fel! Iarasi inchisa primaria, dar cu salariile intregi!
Mulți citesc, putin inteleg ce citesc…vacanta înseamnă altceva , suspendarea parțială a programului cu cetățenii nu e vacanta, dar hai ca am mai gasit un motiv de scuipat …
-
E usor sa te faci ca lucrezi, nu? Un magazin daca inchide pentru inventar 2 saptamani nu mai are venituri. Drept urmare daca primaria inchide pentru “inventar” sau arhivare cum o numesc ei sa imi tai 2 saptamani din impozit, sa nu le mai intre nici lor venituri!
In plus de asta primarie e SINGURA institutie care inchide. Restul institutiilor lucreaza in perioada asta CU CETATENII! cum ar fi sa inchida stsul 112-ul 2 saptamani???
Repede sariti sa le luati partea la robulienii ramasi inca mufati la banii nostri!
Ce e cel mai haois cu știrea asta e că vineri, 17 dec, la ora 10:40 am sunat la Primărie să întreb dacă au program cu publicul săptămâna viitoare și femeia de la relații cu publicul părea revoltată de întrebare: “păi cum? Evident că e deschisă!”. Azi, sâmbătă, citesc știrea: de luni, pa și pusi! Ne vedem la anu’ !!!
Așa se raportează ei la oamenii pe care îi deservesc, cu sfidare, manipulare și minciună!
Degeaba schimbi primarul, funcționarii publici oribili rămân!
Pentru cei care comenteaza (si pe care nu i-a deranjat 8 ani primaria lui Robu), nu zic ca nu aveti dreptate, dar considerati urmatoarele inainte de a va exprima:
1) Programul cu publicul a fost anuntat din timp, am avut treaba la camera 12 si stiam de cateva saptamani ca ultima zi de lucru e vineri 19 decembrie.
2) In 2016 am fost acolo degeaba in 19 decembrie (luni) ultima zi de lucru a fost 16 decembrie, ajunul Craciunului fiind abia sambata seara.
3) De cateva saptamani incoace ghiseele au fost deschise pana la ora 20:00, asta nu s-a mai intamplat de pe vremea lui Mihai Viteazu.
E usor sa te faci ca lucrezi, nu? Un magazin daca inchide pentru inventar 2 saptamani nu mai are venituri. Drept urmare daca primaria inchide pentru “inventar” sau arhivare cum o numesc ei sa imi tai 2 saptamani din impozit, sa nu le mai intre nici lor venituri!
In plus de asta primarie e SINGURA institutie care inchide. Restul institutiilor lucreaza in perioada asta CU CETATENII! cum ar fi sa inchida stsul 112-ul 2 saptamani???
Repede sariti sa le luati partea la robulienii ramasi inca mufati la banii nostri!
Bolojan de venea primar ii zbura pe jumatate din pilosii din primarie. fritz useristul, de 2 luni nu a facut nimic.
-
Nici Bolojan nu i-a scos în primele 3 luni din primul mandat ca primar… paciență să avem, zic.