Primăria Dumbrăvița a lansat licitația pentru desemnarea operatorului CAV-ului pe 16 septembrie. Pune la bătaie 5,07 milioane de lei, fără TVA – adică aproximativ 1,2 milioane de euro, cu TVA – pentru o perioadă de cinci ani. Ofertele pot fi depuse până pe 24 septembrie.
Primăria a estimat cheltuieli de operare anuale de 1,01 milioane de lei, 635 de lei pe tonă și cantitate de deșeuri de 133,08 tone pe lună, aici incluzând toate cele 16 tipuri de deșeuri acceptate.
În linii mari, anual, estimările pe tipuri de deșeuri sunt:
- Animaliere – o tonă;
- Periculoase – 6 tone;
- Textile – 20 de tone;
- Electrice și electronice mici – 3 tone;
- Obiecte de uz casnic – 7 tone;
- Hârtie și carton – 25 de tone;
- Plastice – 50 de tone;
- Lemn și mobilier – 400 de tone;
- Sticlă – 10 tone;
- Anvelope – 15 tone;
- Metal – 10 tone;
- Grădină – 500 de tone;
- Construcții diverse – 350 de tone;
- Construcții moloz – 200 de tone.
Aici, dumbrăvițenii vor putea preda cantități nelimitate din mai multe categorii de deșeuri. Există, totuși, câteva limite zilnice și anuale: 1 mc/zi și 10 mc/an de deșeuri din construcții; 10 recipiente pe zi și 30 pe an de insecticide; 10 cutii pe zi și 30 pe an de vopsele; 5 anvelope pe zi și 15 pe an; 10 tuburi de neon pe zi și 30 pe an; o carcasă de animal mic pe zi și 10 pe an.
Vă amintim, noul CAV a fost recepționat la final de august în prezența ministrei Mediului, Apelor și Pădurilor, Diana Buzoianu. Aceasta a ținut să fie de față la inaugurarea „primului CAV de la nivel național făcut prin PNRR”.
Trimite articolul
Xbravo primăriei pentru finalizarea proiectului
și ca o observație,se pare că aceste lucruri bune nu au interes din partea cetățenilor din moment ce nu are nimeni nici un coment