tion.ro Web analytics

Tion

Tion

  • Ştiri
    • Ştiri Timiș
    • Lugoj
    • Știri naționale
    • Stiri internaţionale
    • Eveniment
    • Sănătate
    • Dialoguri Sănătoase
    • Sport
    • Târg imobiliar
  • Timp liber
    • Cultură
    • Cinema
    • Horoscop
  • ANGAJĂRI
  • MICA PUBLICITATE
    • IMOBILIARE
      • Imobiliare Vanzari – Garsoniere
      • Imobiliare Vanzari – o camera
      • Imobiliare Vanzari – 2 camere
      • Imobiliare Vanzari – 3 camere
      • Imobiliare Vanzari – 4 camere
      • Imobiliare Vanzari – Case
      • Imobiliare Vanzari – Terenuri
      • Imobiliare Vanzari – Spatii comerciale
      • Imobiliare Inchirieri – Garsoniere
      • Imobiliare Inchirieri – o camera
      • Imobiliare Inchirieri – 2 camere
      • Imobiliare Inchirieri – 3 camere
      • Imobiliare Inchirieri – Case
      • Imobiliare Inchirieri – Spatii comerciale
    • PRESTĂRI SERVICII
    • CONSTRUCȚII
    • AUTO
    • DIVERSE
  • UTILE
  • VIDEO
  • Azi în Timișoara
  • Cariere de Poveste
  • Agenda
  • Lugoj
Select Page


Tion
Ştiri din Timiș
Podul Eroilor, iar în șantier la aproape 2 ani de la reabilitare. Abia acum încep lucrările la trecerile de pe mal

Podul Eroilor, iar în șantier la aproape 2 ani de la reabilitare. Abia acum încep lucrările la trecerile de pe mal

De Roxana Deaconescu
la 7 April 2021 09:59
9 Comentarii

Podul Eroilor, iar în șantier la aproape 2 ani de la reabilitare. Abia acum încep lucrările la trecerile de pe mal

7 April 2021 09:59
Primăria Timișoara dă startul lucrărilor suplimentare de la Podul Eroilor, care vor fi gata cam la doi ani de la darea în folosință a acestuia după marea reabilitare. Este vorba despre un șantier de șase luni, pentru trecerile de sub pod, destinate pietonilor și bicicliștilor.
Scris de Roxana Deaconescu - Primăria Timișoara dă startul lucrărilor suplimentare de la Podul Eroilor, care vor fi gata cam la doi ani de la darea în folosință a acestuia după marea reabilitare. Este vorba despre un șantier de șase luni, pentru trecerile de sub pod, destinate pietonilor și bicicliștilor.

Trimite articolul

X

Lucrările pentru lărgirea și modernizarea Podului Eroilor au început în 2018 și au fost finalizate în noiembrie 2019, când circulația a fost redeschisă peste trecerea peste Bega. Au fost executate de asocierea Super Construct – Pod Construct. Numai că în proiectul inițial, întocmit de Pod Proiect din Iași, s-a uitat de trecerea pe sub pod, adică de trotuare și de piste de biciclete. Devizul a crescut la 6,4 milioane de lei de la 3,69 milioane de lei, pentru că în cele din urmă au fost calculate și lucrările de „amenajare trotuare, amenajare piste de cicliști, relocare rețea de gaz, lucrări electrice – iluminat public”.

Primăria Timișoara pornise în mai 2020 licitația pentru lucrările suplimentare. Pusese la bătaie 2,02 milioane de lei cu tot cu TVA, iar singura oferă, venită de la Super Construct, a fost de 2,01 milioane de lei cu TVA. Societatea care a reabilitat podul va lucra acum cu subcontractanții Instgat și Electroechipament Industrial SRL. Contractul a fost semnat în octombrie 2020, dar lucrările încep abia acum.

„Am reînceput acum câteva zile lucrările de la Podul Eroilor, pentru culoarul pietonal și pistele de biciclete de dedesubt, care, după cum bine știți, nu fuseseră prinse în contractul de execuție inițial. Aici iar s-a făcut un proiect fără să se gândească la toate aspectele. Acest lucrări vor dura șase luni și ne vor costa două milioane de lei. E firma Super Construct care lucrează acolo”, a anunțat primarul Dominic Fritz.

În proiectul de buget pentru anul 2020, Primăria Timișoara a pus deoparte 3,1 milioane de lei pentru „reabilitare Podul Eroilor HCL 345/2015 PNDL”. Puțin peste 800.000 de lei vin de la bugetul de stat.

Articole pe aceeași temă:

Două milioane de lei pentru lucrările uitate la Podul Eroilor

Podul Eroilor mai stă 6 luni în șantier. Primăria caută constructor pentru pistele de biciclete și trotuarele de sub el

Trimite articolul

X
Taguri:
Lucrari suplimentare ,
piste de biciclete ,
podul eroilor
9 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. Anti_vir says:
    April 7, 2021 at 11:22 am

    Deci pistele si trotuarele costa peste 40% din costul total al podului si dureaza tot cam atat. Frumos…

    Reply
  2. AsaNu says:
    April 7, 2021 at 11:54 am

    Un alt proiect care arata cat de bine a lucrat administratia Robu… Nu de alta dar pe Fritz i-l criticati, insa pe Robu nu… Multa xenofobie…

    Reply
    • adi says:
      April 7, 2021 at 2:10 pm

      N-are legatura cu xenofobia, pe Fritz il criticam fiindca este lenes, manipulator si mincinos, indiferent de natie. N-a facut nimic si critica munca altuia in loc sa rezolve problema care apar, sa multumeasca si sa fie fericit ca i-au venit de-a gata o groaza de proiecte asa cum sunt ele, fiindca in domeniul constructiilor si dezvoltarilor mereu sunt probleme. Este liber si el sa faca proiecte cat mai multe daca-i in stare, dar se pare ca nu-i cazul.

      Reply
  3. ares says:
    April 7, 2021 at 2:23 pm

    Machiavelic rau Fritz asta. Face cum face sa para ca lucreaza cand de fapt el se bazeaza doar pe ce au facut cei dinainte. Si mai ii si critica. Asta-i arta disimularii si manipularii! Bravo Fritz!

    Reply
    • venus says:
      April 7, 2021 at 6:10 pm

      Deci daca anuleaza proiectele ramase din fosta administratie, nu e bine ca nu face nimic. Daca le continua, iar nu e bine ca tot nu face nimic. Asta-i arta prostiei si a analfabetismului functional la romani! Bravo ares!

      Reply
      • Dani says:
        April 8, 2021 at 12:00 am

        Problema-i ca toate proiectele care puteau fi oprite, le-a oprit, indiferent daca-s bune sau nu. Pe alea pe care le-a continuat, nu a avut de ales fiindca erau prea avansate si prea importante si iesea cu scandal mare. Asa ca, silit de imprejurari, le-a continuat. Dar ne minte ca sunt proaste desi primisera fonduri. Sa fim seriosi, daca nu erau bine facute, nu primeau fonduri europene fiindca alea sunt verificate nu asa ca la Romania. Voi chiar nu va prindeti ce personaj manipulator si mincinos ii asta?

        Reply
  4. pieton says:
    April 7, 2021 at 9:43 pm

    Adii usor cu pufusor pe Botisor, mai domol cu proiecte facute de alti ,comandate tot pi banii contribuabililor.Podul ar putea fi redenumit ca fiind Podul Erorilor,sau ororilor prestabilite evident de marele “proiectant”pe care-l sustii cu tarie.

    Reply
  5. avi says:
    April 8, 2021 at 8:40 am

    Acest pod este opera unor tampiti Pod construct Iasi si a politrucilor din triunghiul incompetentilor Robu-Kristof-Culita.scuza ca cineva a uitat de pista este sablonul dupa care Lae tractoristul a condus primaria timp de 8 ani de zile, perioada in care a sifonat banii pe ligheane plutitoare, palmieri si proiecte pentru fantani muzicale ca sa aiba ce admira din mertanul dobandit ilegal!

    Reply
  6. Adi says:
    April 8, 2021 at 3:56 pm

    Multumim, copiii vor fi incantati ca nu mai trebuie sa croseteze printre masini la trecerea de-a lungul Begai.
    De asemenea, poate constructorul reuseste sa ungeasca putin panta fata de ceea ce este la Dragalina, pentru obositi/neantrenati/copii mai mici.

    Despre costuri nu are rost sa comentez, mi se par uriase, tinand cont ca fundatia de piatra, cea de pamant si pantele corespunzatoare au fost deja trasate, in mare.

    Reply
  7. Cele mai citite știri

    1
    „Nu există nu se poate”. Spectacol caritabil cu muzică bănățeană, la inițiativa unui student din Timișoara
    2
    O polițistă aflată în timpul liber a salvat o femeie de 82 de ani dată dispărută în Timișoara de aproape două săptămâni
    3
    Ciprian Zaharie, președinte Retromobil Club România - Filiala Timiș: „E clubul celor cu mai mulți bani decât minte”
    4
    Un „blind date” literar la Timișoara. Clubul de carte InEdu sărbătorește Crăciunul
    5
    Două seri de distracție caritabilă. Charity Quiz Night revine la Timișoara cu un nou format special de Halloween
    6
    Șapte oferte la licitația de 100 de milioane de lei pentru Podul Solventul
    7
    Imunoterapia alergen-specifică: tratamentul care poate schimba cursul alergiei
    8
    Adolescent transportat la spital cu elicopterul SMURD după un accident la Chevereșu Mare
    9
    Un bărbat și-a omorât soția cu toporul și a aruncat-o într-o fântână, apoi s-a spânzurat
    10
    Fără finanțare, proiectul „Cu Bicicleta prin Vest” a atras oferte pentru numai patru din șapte loturi

    Cele mai noi știri

    Capitală Culturală

    Un „blind date” literar la Timișoara. Clubul de carte InEdu sărbătorește Crăciunul

    Eveniment

    Fără permis și băut la volan: bărbat reținut de polițiști în Timiș

    Ştiri din Timiș

    Viceprimarul Ruben Lațcău: „Timișoara este pregătită să extindă transportul public către Giroc și Chișoda"

    Ştiri din Timiș

    Cum să construiești o rutină sănătoasă când lucrezi de acasă - 5 sfaturi simple

    Eveniment

    Captură importantă de țigarete ilegale în Izvin. O femeie a fost amendată cu 20.000 de lei

    Lugoj

    FOTO. Performanțe de top pentru CSM și CSȘ Lugoj la concursul internațional de atletism din Serbia

    Sănătate

    Echipamente noi pentru medicii care se deplasează între pavilioanele Spitalului Clinic Municipal de Urgență Timișoara

    Ştiri din Timiș

    FOTO. Solidaritate și generozitate la Remetea Mare: 41.000 de lei strânși pentru familiile afectate de incendiul din noiembrie

    Ştiri din Timiș

    Energie verde pentru Ghiroda: investiție strategică într-o centrală fotovoltaică

    Ştiri din Timiș

    Interes ridicat pentru noua hală de mentenanță a tramvaielor din Timișoara: patru asocieri de firme în cursă
    • Servicii
      • Redactia
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Politica de confidentialitate
      • Regulament postare și moderare comentarii

    Timiș Online

    ISSN 3008-2323

    ISSN-L 3008-2323

    Tion.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.

    Pentru detalii apasati aici