tion.ro Web analytics

Pași înainte pentru drumul de mare viteză Craiova- Lugoj. S-a stabilit cine va elabora studiul de fezabilitate

De Adrian Panduru

Pași înainte pentru drumul de mare viteză Craiova- Lugoj. S-a stabilit cine va elabora studiul de fezabilitate

Foto generica: arhivă
A fost desemnat câștigătorul contractului pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate destinat construcției drumului de mare viteză Craiova - Drobeta Turnu Severin - Lugoj, anunță ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu.
Scris de Adrian Panduru - A fost desemnat câștigătorul contractului pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate destinat construcției drumului de mare viteză Craiova - Drobeta Turnu Severin - Lugoj, anunță ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu.

Studiul de fezabilitate destinat construcției drumului de mare viteză Craiova – Drobeta Turnu Severin – Lugoj va fi elaborat de Asocierea Egis Romania SA – Search Corporation S.R.L.– Italrom Inginerie Internațională SRL – Geostud S.R.L. – ECO Geodrum S.R.L. – Egis International SAS, care a fost desemnată câștigătoarea acestui contract de peste 92,7 milioane de lei fără TVA.

Grindeanu transmite că prin realizarea acestui drum „va fi redus considerabil timpul de călătorie între localitățile Craiova și Lugoj”.

„În plus, va fi asigurată o conexiune mai eficientă cu viitoarele drumuri expres Craiova – Pitești și Craiova- Târgu Jiu”, scrie Grindeanu pe Facebook.

14 Comentarii

Your email address will not be published.

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. misu68 says:

    Salut
    Asa ajung si mai repede oltenii in Banat.

  2. teo4ro says:

    Uraaa… inca 5 ani pana la finalul studiului, apoi 5 ani licitatia, 5 ani prima parte a executiei, pana la prima anulare a contractelor, apoi inca 10 pana la finalizarea proiectului. Deci peste cam 25-30 de ani va fi gata. Daca va mai exista republica bananiera Romania pana atunci

  3. Tiberiu says:

    Ce inseamna drum de mare viteza? Care este viteza admisă?

    • marius says:

      De pe “www.hotnews.ro”:
      “In acest moment in tara noastra nu exista nici un drum expres, insa conform normativelor stabilite de autoritatile in domeniu drumurile expres, in teorie, nu sunt cu mult diferite decat autostrazile. Cele mai mari diferente le reprezinta lipsa benzii de siguranta si viteza maxima la campie (120km/h), in rest vorbim de un drum cu cate cel putin doua benzi pe sens, care ocoleste localitatile si nu se intalneste la nivel cu alta cale de transport.”
      Si, evident, sunt mai ieftine decat autostrazile.

    • Stefi says:

      cred ca e un fel de drum express

    • Ionica says:

      Viteza admisa e mare. Ce nu intelegi?

  4. Ce prostie says:

    Nu inteleg de ce spre sud
    De ce nu inspre bihor?
    La ce ajuta Timișului acest drum?
    Eu zic ca mai mult rau face decat bine…

    • Vlad says:

      vin oltenii in banat!
      daca era spre Bihor -> Satu Mare, veneau arelenii harnici in Banat…
      asta e romanica…

    • Eu says:

      Iesi din casa si vei intelege ,spre sud sunt cei doi mari producatori de autovehicule ford si renault ,plus relieful spre sud nu e asa prietenos cum e spre nord di nu in ultimul rand distanta ,una e sa mergi 120 km pana la oradea altceva 400 pana la craiova pe national cu 1 banda pe sens.

  5. sofer says:

    De banii aia , am crezut ca fac drumul , nu doar studiul !

    • Mars says:

      60.000 de € per km? Glumești!
      zeRobu făcea 400 de metri cu un milion de € in 2-3 ani (de exemplu strada Versului).
      Iar strada Versului are utilități și borduri, dar nu are niciun viaduct, niciun ecoduct, nicio rigolă pluvială, niciun versant care trebuie consolidat, nu trece peste vreo cale ferată, nu trece munții pe lângă Dunăre, etc.
      Ah, și nu are 3 benzi mari și late plus linie mediană pe fiecare sens.
      Problema e că fără Drulă, va rămâne probabil atât: un studiu. După primii pași firavi făcuți de băsiști, au venit Pontake, Grindy și pesedacii lor, și au refuzat constant banii europeni pentru A6. Culmea prostiei (sau rea voință cu iz rusesc), să se roage de tine Comisia Europeană să faci autostradă, să îți dea 85% din bani, iar Pontake să insiste pe drum expres și să refuze să îl facă.
      De aia a cerut Drulă studiu care să determine tipul de drum pe fiecare tronson, în funcție de valorile de trafic.

  6. Razvan says:

    Domnule Panduru, daca folositi public un nou neologism (drum de mare viteza), ati fi putut (dar mai aveti timp) sa ne explicati ce este un astfel de “drum de mare viteza”. In Europa, exista doar autostrazi pe care se poate circula cu “mare viteza” daca cumva credeti ca 130km/h ar fi o asemenea viteza. Bine, ìn Germania mai exista portiuni si fara limita impusa. Astfel, asteptam sa ne explicati acest termen dar si cam ce viteza ar fi aceia de “mare viteza”. Cât? 100km/h, 150km/h, 200km/h???
    Cu acesata ocazie, scuturati, va rog, putin corcodusul la cei care au modificat marimea caracterelor cu care scriem comentariile, ele sunt atât de mici încât fara lupa nu mai puteam vedea ce scriem. Sau sa fie intentionat?

  7. Dan says:

    Opriți acest proiect inutil… vrem autostrada spre Oradea, Belgrad…..drum expres spre Sânnicolau, Jimbolia etc … nu vrem spre oltenia nimic

  8. popam says:

    Ce-o sa mai zburde prazarii spre noi,spectacol cu idiotii tarii,gj,mh,dj..Va fi record de amenzi si accidente .Mi-e sila cand ii vad in trafic si ii aud peste tot,in numar tot mai mare in orasul meu.

  9. Cele mai noi știri

    România

    Manelistul Jador, în centrul unui nou scandal, la Arad

    Eveniment

    VIDEO. Alarmă cu bombă în centrul Timișoarei

    Ştiri din Timiș

    CJ Timiș acuză Primăria Timișoara că îi pune bețe în roate cu viitoarea parcare supraterană din centrul orașului

    Capitala Culturala

    Teatrul German, invitat la Festivalul Euroregional de Teatru – TESZT

    România

    Marcel Ciolacu susține introducerea impozitului progresiv: Să facem un pas către ţările dezvoltate

    Ştiri din Timiș

    Tot mai puțini profesori titulari și birocrație excesivă în universități. Avertismentul rectorului UPT

    Eveniment

    Șoferi băuți prinși de polițiști la volan, în Timiș. Unul dintre ei avea permisul anulat

    Eveniment

    Incendiul de la depozitul de scule din Calea Dorobanților a fost provocat de un scurtcircuit

    Eveniment

    Hoți prinși în flagrant în timp ce furau de pe un șantier, în zona centrală a Timișoarei

    România

    Termocentrala Mintia, scoasă la licitație publică. 91,2 milioane de euro, prețul de pornire

    Tion.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.

    Pentru detalii apasati aici