tion.ro Web analytics

Tion

Tion

  • Ştiri
    • Ştiri Timiș
    • Știri naționale
    • Stiri internaţionale
    • Eveniment
    • Sănătate
    • Dialoguri Sănătoase
    • Economic
    • Sport
    • Târg imobiliar
  • Timp liber
    • Cultură
    • Cinema
    • Horoscop
  • ANGAJĂRI
  • MICA PUBLICITATE
    • IMOBILIARE
      • Imobiliare Vanzari – Garsoniere
      • Imobiliare Vanzari – o camera
      • Imobiliare Vanzari – 2 camere
      • Imobiliare Vanzari – 3 camere
      • Imobiliare Vanzari – 4 camere
      • Imobiliare Vanzari – Case
      • Imobiliare Vanzari – Terenuri
      • Imobiliare Vanzari – Spatii comerciale
      • Imobiliare Inchirieri – Garsoniere
      • Imobiliare Inchirieri – o camera
      • Imobiliare Inchirieri – 2 camere
      • Imobiliare Inchirieri – 3 camere
      • Imobiliare Inchirieri – Case
      • Imobiliare Inchirieri – Spatii comerciale
    • PRESTĂRI SERVICII
    • CONSTRUCȚII
    • AUTO
    • DIVERSE
  • UTILE
  • VIDEO
  • Azi în Timișoara
  • Cariere de Poveste
  • Agenda
  • RADIO GAGA
Select Page

Tion
Ştiri din Timiș
O firmă din București va proiecta magistrala Verde - Calea Șagului

O firmă din București va proiecta magistrala Verde - Calea Șagului

De Diana Lupulescu
la 26 September 2022 13:27
13 Comentarii

O firmă din București va proiecta magistrala Verde - Calea Șagului

26 September 2022 13:27
Firma F.I.P. Consulting din Capitală a fost desemnată câștigătoarea licitației și va primi bani de la Primăria Timișoara să proiecteze Magistrala verde – Calea Șagului.
Scris de Diana Lupulescu - Firma F.I.P. Consulting din Capitală a fost desemnată câștigătoarea licitației și va primi bani de la Primăria Timișoara să proiecteze Magistrala verde – Calea Șagului.

Trimite articolul

X

F.I.P. Consulting, firma care se va ocupa de proiectarea magistralei, a fost înființată în urmă cu doi ani potrivit lege5.ro și are 11 angajați. Anul trecut, firma din București a avut un profit net de 1.881.940 lei.

Culoarul multimodal de trei kilometric care se întinde de la Piața Küttl până la mallul din zona sudică a orașului va fi regândit de municipalitate.

Magistrala verde va avea bandă dedicată transportului public local nepoluant, piste de biciclete și trotuare late, încadrate de aliniamente și spații verzi generoase vor asigura deplasarea într-un mod sigur și confortabil pentru toată lumea.

„Calea Șagului e una dintre cele mai circulate și aglomerate artere din Timișoara, supraîncărcată de mașini. Magistrala Verde va prioritiza transportul în comun și va introduce culoare pietonale și velo pentru a crește calitatea alternativelor de deplasare. Vrem ca timișorenii să poată alege aceste alternative în locul mașinii personale, pe distanțe scurte de 3-4 km,” transmite primarul Timișoarei, Dominic Fritz.

Amenajările vor ține cont de nevoile persoanelor cu mobilitate redusă (persoane cu dizabilități, vârstnici, copii), iar zonele pietonale vor încuraja activitățile sociale, comerciale și de recreere. Proiectul va pune în valoare zona istorică pe care o traversează, bogată în clădiri de patrimoniu valoroase.

Vor fi amenajate trei tronsoane: Bulevardul 16 Decembrie 1989, de la Piața Küttl până în Piața Iuliu Maniu; Bulevardul 16 Decembrie 1989 – Calea Șagului, de la Piața Iuliu Maniu până la intersecția cu Bulevardul Liviu Rebreanu și Calea Șagului, de la Bulevardul Liviu Rebreanu până la Shopping City.

Potrivit reprezentanților Primăriei Timișoara, câștigătorul a fost desemnat pe baza celui mai bun raport calitate-preț, iar componenta de preț a avut o pondere de 40%.

Contractul pentru serviciile de proiectare (faza DALI și Proiect Tehnic), plus asistență tehnică din partea proiectantului are o valoare de 986.990 lei, fără TVA. Durata necesară proiectării este estimată la zece luni, iar asistența tehnică se va întinde pe o perioadă de 36 de luni, necesară pentru execuție.

Pe aceeași temă:

Fritz vrea să transforme Calea Șagului în magistrală verde. Cu zone pietonale, bandă STPT și piste de biciclete late

Trimite articolul

X
Taguri:
magistrala verde ,
proiectare ,
timisoara

13 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. x says:
    September 26, 2022 at 2:47 pm

    in prima etapa a proiectului vor fi taiati toti arborii existenti pe acest culoar

    Reply
    • Parerepersonala says:
      September 26, 2022 at 5:47 pm

      Vara viitoare multi vor avea +35C in apartamente ca nu isi vor mai permite sa foloseasca aerul conditionat

      Reply
  2. uie_fritz says:
    September 26, 2022 at 3:07 pm

    perfect, alte santiere

    Reply
  3. gheorghe says:
    September 26, 2022 at 3:37 pm

    Nu vrem spatiu verde. Ati vazut cazanistii ce revoltati au fost cand ati publicat art initial.. vrem sa dam cox cazanelor la 1 noaptea, nu piste de biciclete si copaci.. ce-i aicea, Amsterdam !!???

    Reply
  4. sofer says:
    September 26, 2022 at 3:44 pm

    MaI bine facea un pasaj la intersectia cu Resitei , ca acolo se blocheaza circulatia ! Au pus si prostiile alea de semafoare care oricum nu au functionat niciodata , ca-s airea . Credeam ca odata cu plecare Robului lui Dumnezeu , se termina cu Semaforisoara si alte proiecte absurde . Iarasi a aruncat bani pe studii . Ar trebui 3 benzi pe sens pe Calea Sagului , nu pista pentru masini si autobuze electrice , pe care oricum nimeni nu o va respecta , asa cum nu a respectat pista de autobuze nici
    la tentativa de acum cativa ani . Dar , asta este doar parerea mea , ca stau zilnic in trafic acolo si am timp sa ma gandesc si sa-i injur pe ei si pe parintii lor , care i-au facut la betie .

    Reply
    • Ramon says:
      September 26, 2022 at 5:13 pm

      Foarte buna ideea cu pasaj subteran

      Reply
    • SKbjull says:
      September 26, 2022 at 6:54 pm

      Traficul ești și tu, și ar fi trebuit deja să se știe că mașina e cea mai mare minciună, mai ales în oraș. Voi pedala câtă vreme voi putea fizic și voi râde de fiecare dată când trec de coloana de mașini care așteaptă 3-4 ture de semafor.

      Cândva vom avea și transport în comun decent, sper că înainte să ajung bătrân.

      Reply
  5. seth says:
    September 26, 2022 at 3:48 pm

    asa,si dupa mall…..ce-ar fi ca pista de biciclete sa mearga pana la METRO,si chiar Sag!?

    Reply
    • gerhard says:
      September 26, 2022 at 7:39 pm

      Eu zic sa mearga pana in MH sau GJ nu se poate?

      Reply
  6. antiVrajeala says:
    September 26, 2022 at 6:47 pm

    “câștigătorūl a fost desemnat pe baza celūi mai būn raport calitate-preț, iar componenta de preț a avūt o pondere de 40%.”

    calitatea cūm a fost evalūata? calitatea la ūn proiect ce va ūrma sa fie facūt pe parcūrsūl a zece lūni? calitatea la niste “asistenta tehnica” la implementare? ce calitate a fost evalūata astfel incat sa aiba o pondere de 60%? aa, stiū, calitatea la proiectarea modificarilor statiilor de tramvai pentrū Bozankaya, ca aū fost singūri la licitatie. mai cūm castiga fip astia proiecte – hartii. pai R. Andronic a fost responsabil cū fondūrile eūropene la cfr, ūite ce bine merge cfr acūm. asa-i cand statūl e būn de jūmūlit sūb diverse formūle, bravo. asa se fac banii, de dreapta. ūnū n-ar prodūce doūa scoabe rūginite, nūma hartii sa ia bani de la stat, bravo, asta-i “dreapta” care ne trebūie!
    #idiocracy

    Reply
  7. Alin says:
    September 26, 2022 at 8:35 pm

    Ce fain ! Alt șantier…și cei care locuiesc inafara orașului și vin la munca zilnic pe Sagului……prima data trebuie terminate șantierele începute…..originile voastre vor fi pomenite zilnic stereo…

    Reply
  8. Rumburak says:
    September 26, 2022 at 8:45 pm

    Genial, banda rezervată pentru autobuzele care vin la 15-30 de minute… Trotuarul va fi lăsat pentru citiva pietoni iar pistele de biciclete o sa fie printre mașini. Antimarxistii cu mașini o sa se înghesuie pe o singura banda de circulație.

    Reply
  9. podul pacii says:
    September 27, 2022 at 12:10 pm

    Vineri am trecut pe langa o coada de masini ce se intindea de la kauflandul din circumvalatiunii pana la iulius mall. In 80% din masini era numai soferul! Am ajuns intr-un punct critic in care trebuie sa alegem: sa fim la fel de egoisti si ocupam strazile cu masini si sa stam la cozi lungi, sau alegem transportul in comun sau bicicleta cand suntem singuri si nu se mai formeaza atatea cozi pe strazile orasului si ajungem mai repede acasa?

    Reply
  10. Cele mai citite știri

    1
    FOTO. Tăvi murdare și produse expirate. Protecția Consumatorilor a închis temporar patru restaurante din Timișoara
    2
    Simonis dă în judecată un post de televiziune din România după ce au apărut poze și înregistrări compromițătoare în care susține că nu e el
    3
    Cinci firme și asocieri interesate de demolarea și reconstrucția Podului Muncii, al doilea ca mărime din Timișoara
    4
    Se înlocuiesc linii de tramvai în Calea Șagului. Linia 2 nu mai ajunge la mall, iar linia 7 va circula deviat
    5
    VIDEO. Scandal și șicanare în trafic cu un biciclist, la Timișoara
    6
    Dezvoltatorii imobiliari care vor să ridice cartiere în fostele zone industriale din Timișoara trebuie să respecte noi reguli
    7
    Cod galben de furtuni, averse și descărcări electrice în Timiș
    8
    VIDEO. A ars biserica de lemn de la Topla, din incinta Muzeului Satului Bănățean din Timișoara
    9
    Primăria Timișoara, pregătită să cumpere cu peste 500.000 de euro parcarea „neautorizată” de lângă Piața Iosefin
    10
    Artiști de renume cântă, de Paște, la Ruga de la Giroc

    Cele mai noi știri

    Cinema

    Filmul săptămânii: „Final Destination: Bloodlines”, o cursă mortală contra destinului

    Eveniment

    Motociclist și pasagera sa răniți într-un accident pe strada Popa Șapcă din Timișoara

    Ştiri din Timiș

    Paula Romocean, viceprimărița Timișoarei, a votat deja, de la Liverpool

    Ştiri din Timiș

    Vacanţa cu copiii? Iată ce să nu-ţi lipsească din geantă de mână

    Mapamond

    Negocierile dintre ruși și ucraineni de la Istanbul s-au încheiat fără un progres spre pace

    Capitală Culturală

    PROGRAM. Ce puteți vedea sâmbătă în Timișoara la Noaptea Muzeelor: expoziții, spectacol cu reptile, concerte și reconstituiri istorice

    Capitală Culturală

    Ziua Timișoarei și Celebrarea orașului, într-o singură ediție specială anul acesta

    Ştiri din Timiș

    Adevărul despre plantele ,,ieftine”: ce se ascunde în spatele unui preț mic!

    România

    Piedone primește 100.000 de euro despăgubiri morale după achitarea în dosarul Colectiv

    Mapamond

    Un bebeluș american, primul pacient tratat cu o terapie genică personalizată
    • Servicii
      • Redactia
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Politica de confidentialitate
      • Regulament postare și moderare comentarii

    Timiș Online

    ISSN 3008-2323

    ISSN-L 3008-2323

    Tion.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.

    Pentru detalii apasati aici