tion.ro Web analytics

Tion

Tion

  • Ştiri
    • Ştiri Timiș
    • Știri naționale
    • Stiri internaţionale
    • Eveniment
    • Sănătate
    • Dialoguri Sănătoase
    • Economic
    • Sport
    • Târg imobiliar
  • Timp liber
    • Cultură
    • Cinema
    • Horoscop
  • ANGAJĂRI
  • MICA PUBLICITATE
    • IMOBILIARE
      • Imobiliare Vanzari – Garsoniere
      • Imobiliare Vanzari – o camera
      • Imobiliare Vanzari – 2 camere
      • Imobiliare Vanzari – 3 camere
      • Imobiliare Vanzari – 4 camere
      • Imobiliare Vanzari – Case
      • Imobiliare Vanzari – Terenuri
      • Imobiliare Vanzari – Spatii comerciale
      • Imobiliare Inchirieri – Garsoniere
      • Imobiliare Inchirieri – o camera
      • Imobiliare Inchirieri – 2 camere
      • Imobiliare Inchirieri – 3 camere
      • Imobiliare Inchirieri – Case
      • Imobiliare Inchirieri – Spatii comerciale
    • PRESTĂRI SERVICII
    • CONSTRUCȚII
    • AUTO
    • DIVERSE
  • UTILE
  • VIDEO
  • Azi în Timișoara
  • Cariere de Poveste
  • Agenda
Select Page

Tion
Ştiri din Timiș
Nouă oferte pentru lotul 2 din Autostrada Lugoj-Deva. 330 de milioane de euro pentru cei 9 km lipsă

Nouă oferte pentru lotul 2 din Autostrada Lugoj-Deva. 330 de milioane de euro pentru cei 9 km lipsă

De Oana Bocănici
la 11 May 2021 09:28 Reactualizat la: 11 May 2021 09:41
10 Comentarii

Nouă oferte pentru lotul 2 din Autostrada Lugoj-Deva. 330 de milioane de euro pentru cei 9 km lipsă

11 May 2021 09:28 Reactualizat la: 11 May 2021 09:41
Nouă oferte au fost depuse până în data de 10 mai, termenul limită, pentru realizarea celor nouă kilometri de autostradă lipsă dintre Margina și Holdea. Doar șase ofertanți vor fi selectați pentru a depune oferte tehnice, alături de oferta financiară. La licitație participă numai două firme din România.
Scris de Oana Bocănici - Nouă oferte au fost depuse până în data de 10 mai, termenul limită, pentru realizarea celor nouă kilometri de autostradă lipsă dintre Margina și Holdea. Doar șase ofertanți vor fi selectați pentru a depune oferte tehnice, alături de oferta financiară. La licitație participă numai două firme din România.

Trimite articolul

X

Licitația a fost reluată la începutul lunii aprilie, pentru cei 9 km de autostradă lipsă. Au fost depuse nouă oferte pentru realizarea acestei porțiuni, dintre care șase aparțin unor asocieri de firme:

  • Aktor S.A. (Grecia)
  • Asocierea Sc Alsİm Alarko Sanayİ Tesİslerİ Ve Tİcaret A.Ș – Makyol Insaat Sanayi Turizm Ve Ticaret A.S. (Turcia)
  • Asocierea Fcc Construccion Sa – Gulermak Agir Sanayi Insaat Ve Taahhut A.S. (Spania – Turcia)
  • Asocierea Impresa Pizzarotti & Cspa – Pizzarotti Sa – Retter Project Management Srl (Italia – Romania)
  • Asocierea Terna Sa – Intracom Constructions Societe Anonyme Technical And Steel Constructions (Intrakat) (Grecia)
  • Kolin Insaat Turizm Sanayi Ve Ticaret Anonim Sirketi (Turcia)
  • Asocierea Mapa Insaat Ve Ticaret A.S. – Cengiz Insaat Sanayi Ve Ticaret A.S. (Turcia)
  • Asocierea Rizzani De Eccher Spa – Ozgun Insaat Taahhut Sanayi Ve Ticaret Limited Sti – Cipa Spa (Italia – Turcia)
  • Strabag Srl (Romania)

Conform DRDP Timișoara, se vor selecta „minim 5 – maxim 6 candidați” care vor depune oferte tehnice și financiare în a doua etapă a procedurii de achiziție publică. Se vrea o „licitație restrânsă”.

Valoarea contractului este de 1,62 miliarde de lei, cu TVA, adică aproape 330 de milioane de euro. Banii vin din fonduri europene nerambursabile. Sunt 9,13 km de realizat, dintre care 2,13 reprezintă porțiune de tunel. Termenul de finalizare prevăzut este de 10 luni pentru proiectare și 28 de luni pentru execuție.

„Conform condițiilor din Acordului de mediu a fost prevăzută realizarea a două tuneluri în cadrul Secțiunii E2 în contexul evitării problemelor de stabilitate și a impactului negativ cu implicații majore asupra mediului. Lungimea celor două tuneluri va fi de aproximativ 2,13 km. Tunelurile vor fi formate din două galerii unidirecționale prevăzute pe fiecare cale de circulație cu platforma de 11,25 m”, spun cei de la CNAIR.

Autostrada Lugoj-Deva are o „bucată” lipsă, de la Margina la Holdea. De patru ani se stă în blocaj pentru lotul 2, timp în care șoferii străbat două capete de autostradă pe un drum național de nici 10 km, în ambuteiaje. În această zonă au creat dificultăți așa-zisele tuneluri care trebuie construite pentru ca urșii să treacă în habitatul lor natural. Cătălin Drulă, ministrul Transporturilor, a anunțat la finalul lunii martie că s-a ajuns la un acord cu constructorul, iar licitația se reia.

În paralel, pe sectorul de drum național dintre Holdea și Margina, sunt restricții de circulație pentru mașinile de mare tonaj, până în iulie. Se lucrează inclusiv noaptea.

editor Amalia Kui

Pe aceeași temă:

FOTO. Au început să fie montate semnalizări pe drumul dintre Margina și Holdea. Restricții din 10 mai

S-a reluat licitația pentru lotul 2 al A1 Lugoj-Deva. Cel mult 380 de milioane de euro pentru 9 km de autostradă

Trimite articolul

X
Taguri:
autostrada Lugoj Deva ,
lot 2 autostrada

10 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. Unul oarecare says:
    May 11, 2021 at 10:08 am

    Poate sant prea prost sa inteleg filmul asta.Pe timpul lui CEASCA firme romanesti construiau drumuri in IRAK,IRAN si mai stiu eu pe unde in lume,sa construit drumul transfagarasan,transalpina,autostrada Pitesti-Bucuresti Si acuma ne trebuie firme de turcaleti,italieni,spanioli sa faca o bucatica de autostrada de cativa kilometri????

    Reply
    • Altul oarecare, dar mai informat says:
      May 12, 2021 at 8:24 pm

      @unul oarecare: cred ca esti doar prost informat sau neinformat deloc. Transalpina nu a fost facuta pe vremea lui Causescu, cat despre sacrificiile umane de la Transfagarasan … nu exista contravaloare in orice moneda vrei tu pentru vietile alea. Iar pseudoautostrada Buc-Pitesti ti s-a parut a fi o mare realizare? ca mie mi-e groaza de fiecare data cand trebuie sa circul pe acolo.

      Reply
  2. Ioan says:
    May 11, 2021 at 10:14 am

    Adica, vom avea autostrada finalizata, la 3 ani dupa semnarea contractuui (38 luni mai exact), cu firma castigatoare la licitatie…daca nu sunt contestatii…
    Au trecut 4 ani (2016, 2017,2018 si 2019) in care pesedeii puteau sa termine acesta lucrare, dar prioritatea lor era sa il scape pe Dragnea de puscarie si sa modifice legile justitiei… mituid cu salarii si sporuri toata sleahta birocratica…

    Reply
  3. Dede says:
    May 11, 2021 at 10:28 am

    Scump mon cher

    Reply
  4. fotbal1 says:
    May 11, 2021 at 11:00 am

    Deci canalul manecii a durat 6 ani si are o lungime de 50km, din care vreo 38 sub mare.
    Iar noi pe uscat pentru 9 km vrem termen de executie de 2 ani si 4 luni…, in acest fel canalul manecii era facut in 20 de ani….
    Frumos…

    Reply
    • Altul oarecare, dar mai informat says:
      May 12, 2021 at 8:32 pm

      Stii si la ce pret s-a facut Canalul Manecii?

      Reply
  5. manu says:
    May 11, 2021 at 12:03 pm

    Doamne ajuta! dupa ani de zile ce socialistii au impiedicat pe orice cale sa se faca acest drum! speram numa sa mai reziste 3,5 ani alianta asta ca sa avem drumul macar in lucru si tunelurile, altfel daca se intorc socialistii adio sosele!

    Reply
  6. meghi says:
    May 11, 2021 at 5:35 pm

    3 ani si, pentru 9 km ??? Ce-i cu nebunia asta ??? Luati exemplu de la sarbi, an de an strapung muntele si fac drumuri pentru traversarea tarii, si noi nu sintem in stare sa strapungem un deal ???
    De departe, grecii au mii de km de autostrazi, sute de tuneluri facute…cu italienii ne-am mai ars noi, turcii, hmm sint buni la ydil-mistyr… constructorii romani ar trebui incurajati, dar si atentionati ca lucrarea trebuie terminata la timp si sa fie de calitate la banii astia !!!!!

    Reply
  7. vasile1980 says:
    May 11, 2021 at 8:05 pm

    DA NAIBA IN 10 ANI E GATA

    EU CU ATATIA TURCI NU MA POT INTELEGE

    PAUZA FINAL SI STEFAN CEL MARE

    VAI DE NOI

    Reply
  8. Anonim__ says:
    May 12, 2021 at 7:17 am

    Pe autostrada Transilvania, cea construita de Bechtel si careia i s-au virat banii prin firma Egis la care Clotilde Armand a fost manager la vremea respectiva, costul per kilometru a fost de circa 20 de milioane de euro. Autostrada construita in zona de dealuri si denivelari. Sunt curios, la portiunea de la Margina, construita printr-o vale, cum se justifica un cost de aproximativ 36,7 milioane de euro per kilometru? De ce spun ca se va face printr-o vale, simplu: daca va uitati pe google maps la cum se termina tronsoanele care urmeaza sa fie legate intre ele, cea mai plauzibila ruta este de la Marginea, pe langa Zorani (este in lucru o bucata acolo), Nemesesti, Costeiu de Sus si Holdea. Toate aflate intr-o vale.

    Reply
  9. Cele mai citite știri

    1
    Simonis dă în judecată un post de televiziune din România după ce au apărut poze și înregistrări compromițătoare în care susține că nu e el
    2
    VIDEO. Primăria Timișoara refuză recepția Pasarelei Gelu, la un an de la ultimul termen dat constructorului
    3
    Cinci firme și asocieri interesate de demolarea și reconstrucția Podului Muncii, al doilea ca mărime din Timișoara
    4
    Se înlocuiesc linii de tramvai în Calea Șagului. Linia 2 nu mai ajunge la mall, iar linia 7 va circula deviat
    5
    VIDEO. Scandal și șicanare în trafic cu un biciclist, la Timișoara
    6
    Dezvoltatorii imobiliari care vor să ridice cartiere în fostele zone industriale din Timișoara trebuie să respecte noi reguli
    7
    Cod galben de furtuni, averse și descărcări electrice în Timiș
    8
    VIDEO. A ars biserica de lemn de la Topla, din incinta Muzeului Satului Bănățean din Timișoara
    9
    Primăria Timișoara, pregătită să cumpere cu peste 500.000 de euro parcarea „neautorizată” de lângă Piața Iosefin
    10
    Artiști de renume cântă, de Paște, la Ruga de la Giroc

    Cele mai noi știri

    Ştiri din Timiș

    Cod galben de furtuni și vijelii în Timiș, valabil până sâmbătă dimineață

    Sănătate

    Pacientă de 26 de ani cu arsuri severe, tratată cu succes la Spitalul Județean din Timișoara

    Ştiri din Timiș

    Roberta Metsola s-a întâlnit cu tinerii din Timișoara. Fritz: „Sunt foarte optimist privind tânăra generație”

    Ştiri din Timiș

    Anunț lansare proiect

    Angajari TION

    Firma cu vechime de peste 30 ani in domeniul prelucrarii lemnului din Lugoj  angajeaza :

    Mapamond

    Germanii ies în stradă pentru a protesta față de creșterea chiriilor

    Eveniment

    Autorul amenințării cu bombă de la Biserica Harvest, depistat, amendat și internat la psihiatrie

    Eveniment

    Bărbat rănit într-un accident produs la intersecția Liviu Rebreanu cu Martirilor din Timișoara

    Angajari TION

    Hotel Boavista te vrea în echipă!

    Utile

    Lucrări ale SDM în Timișoara, astăzi, 23 mai
    • Servicii
      • Redactia
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Politica de confidentialitate
      • Regulament postare și moderare comentarii

    Timiș Online

    ISSN 3008-2323

    ISSN-L 3008-2323

    Tion.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.

    Pentru detalii apasati aici