tion.ro Web analytics

Tion

Tion

  • Ştiri
    • Ştiri Timiș
    • Lugoj
    • Știri naționale
    • Stiri internaţionale
    • Eveniment
    • Sănătate
    • Dialoguri Sănătoase
    • Sport
    • Târg imobiliar
  • Timp liber
    • Cultură
    • Cinema
    • Horoscop
  • ANGAJĂRI
  • MICA PUBLICITATE
    • IMOBILIARE
      • Imobiliare Vanzari – Garsoniere
      • Imobiliare Vanzari – o camera
      • Imobiliare Vanzari – 2 camere
      • Imobiliare Vanzari – 3 camere
      • Imobiliare Vanzari – 4 camere
      • Imobiliare Vanzari – Case
      • Imobiliare Vanzari – Terenuri
      • Imobiliare Vanzari – Spatii comerciale
      • Imobiliare Inchirieri – Garsoniere
      • Imobiliare Inchirieri – o camera
      • Imobiliare Inchirieri – 2 camere
      • Imobiliare Inchirieri – 3 camere
      • Imobiliare Inchirieri – Case
      • Imobiliare Inchirieri – Spatii comerciale
    • PRESTĂRI SERVICII
    • CONSTRUCȚII
    • AUTO
    • DIVERSE
  • UTILE
  • VIDEO
  • Azi în Timișoara
  • Cariere de Poveste
  • Agenda
  • Lugoj
Select Page


Tion
Ştiri din Timiș
Mai mult online, mai puțin pe la ghișeu. Primăria Timișoara cumpără un sistem de digitalizare și automatizare

Mai mult online, mai puțin pe la ghișeu. Primăria Timișoara cumpără un sistem de digitalizare și automatizare

De Erika Iszlai
la 17 December 2021 14:53
7 Comentarii

Mai mult online, mai puțin pe la ghișeu. Primăria Timișoara cumpără un sistem de digitalizare și automatizare

foto: pixabay.com
17 December 2021 14:53
„Ne dorim servicii de secol XXI, dar folosim în continuare pixul și hârtia și aducem oamenii la ghișeu”, spune Dominic Fritz, primarul Timișoarei. Ca să nu mai fie așa, Primăria Timișoara anunță că pornește o licitație pentru achiziționarea unui sistem de digitalizare și automatizare a fluxurilor de lucru. Dă peste 900.000 de lei pe acest sistem. Are deja un contract cu o firmă de IT.
Scris de Erika Iszlai - „Ne dorim servicii de secol XXI, dar folosim în continuare pixul și hârtia și aducem oamenii la ghișeu”, spune Dominic Fritz, primarul Timișoarei. Ca să nu mai fie așa, Primăria Timișoara anunță că pornește o licitație pentru achiziționarea unui sistem de digitalizare și automatizare a fluxurilor de lucru. Dă peste 900.000 de lei pe acest sistem. Are deja un contract cu o firmă de IT.

Trimite articolul

X

„Din necesitatea de a face față cu operativitate cerințelor venite din partea timișorenilor, dar și pentru a îmbunătăți eficiența angajaților, Primăria Municipiului Timișoara va lansa o licitație pentru achiziționarea unui sistem de digitalizare și automatizare a fluxurilor de lucru. Acesta este un pachet software prin care se vor automatiza, eficientiza și monitoriza principalele proceduri de lucru ale municipalității”, anunță Serviciul Comunicare al Primăriei Timișoara.

Potrivit PMT, grație acestui sistem, taxa de drum pentru mașinile cu restricții de tonaj va putea fi plătită și emisă pe loc online. La fel se va întâmpla și cu planurile de situație sau adeverințele de schimbare a numelui străzii. Același sistem nou „va da o vizibilitate către cetățean a stării procesării cererilor, precum și o trasabilitate a performanței proceselor din primărie la cele mai solicitate cereri depuse de cetățeni”. Această vizibilitate va ajuta primăria să perfecționeze și să îmbunătățească alocarea resurselor sale pentru a urgenta astfel de cereri și procese, explică specialiștii din primărie.

Primăria Timișoara a făcut un audit de digitalizare, din care a reieșit faptul că „aproape jumătate dintre angajați nu folosesc deloc sau folosesc extrem de puțin actualele fluxuri digitale ale municipalității, iar peste 95 la sută dintre angajați printează hârtii pentru activitățile zilnice”.

„Cheltuim peste 1 milion de lei/an pe imprimante”

„Ne dorim servicii de secol XXI, dar folosim în continuare pixul și hârtia și aducem oamenii la ghișeu. Cheltuim peste un milion de lei pe an pe imprimate (hârtii, tonere, xerox). Este absolut necesar ca Primăria Municipiului Timișoara să folosească un sistem unitar de aplicații software, care, pe de o parte, să simplifice, pentru cetățean și pentru funcționar, proceduri care acum sunt consumatoare de timp, și, pe de altă parte va monitoriza eficiența angajaților sau elementele care blochează performanța”, a declarat primarul Timișoarei, Dominic Fritz.

Soluțiile software alese vor fi dezvoltate și integrate în platforma software Microsoft 365 și vor folosi tehnologii de tip „low code” (n.r. – cod redus), adică o serie de instrumente software care „scurtează semnificativ timpul de dezvoltare și validare a aplicațiilor, precum și costul acestora”, conform reprezentanților PMT.

Durata de implementare a contractului este de șase luni, valoarea estimată a acestuia fiind de 910.000 de lei, cu tot cu TVA, echivalentul a peste 180.000 de euro. Primăria Timișoara are de foarte mulți ani contract cu firma Expertissa pentru partea de IT.

Trimite articolul

X
Taguri:
digitalizare pmt ,
digitalizare primarie
7 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. Cosma says:
    December 17, 2021 at 4:26 pm

    Si normal ca s-a repetat cardasia cu expertissa. Au tocat bani pe toate regimurile, nu se putea ca usereul sa nu faca si ei echipa buna. Vai si amar, erati o mica speranta dar nu sunteti cu nimic mai buni decat ceilalti. Dimpotriva! Ca suntenti si mai incompetenti.

    Reply
    • Mada says:
      December 17, 2021 at 8:01 pm

      Primăria va lansa licitația, lucrarea nu este atribuită către expertissa.

      Reply
  2. Mike says:
    December 17, 2021 at 7:17 pm

    Deci aia au avut anul trecut venituri de 50.000 euro la 6 angajati….in it….si acum primesc un contract de 180.000 pt 6 luni….nimic dubios….

    Reply
  3. Munteanu says:
    December 17, 2021 at 11:00 pm

    Deci, sa inteleg ca cel putin o parte din plimbatorii de hartii ai primariei vor disparea in anul viitor. Super ! Tehnic si teoretic, jumatate din salariul lor va merge impartit la cei ce chiar muncesc ca majorare salariala , iar jumatate va fi economisit. Perfect ! Va felicit !!!

    Reply
  4. Milebei says:
    December 17, 2021 at 11:13 pm

    Teoretic ai dreptate ! Si cutrele de la HR ar putea sa confirme. In orice firma privata, teoretic, cand un angajat pleca din diferite motive, cei care preiau munca respectivului, primesc o majorare salariala calculata simplu : Jumatate din salariul celui plecat se imparte la cei ce i-au preluat atributiunile, iar cealalta jumatate = economie pentru firma. Personal cost reduction. Daca nu se intampla asa – conducerea e curva …

    Reply
  5. Un_Cetatean says:
    December 18, 2021 at 8:46 am

    :)) Vorbeste baiatu care inca organizeaza angajari la primarie numai daca vii si depui dosarul cu sina. Exemplu angajarile de luna trecuta. Ce vrajeala ieftina are.

    Reply
  6. cet says:
    December 18, 2021 at 7:36 pm

    Bufonul asta nu vede birocratia din primaria lui!

    Un contribuabil care si-a platit toate impozitele si taxele pe anul 2021 in luna februarie , trebuie sa mearga cu o copie xeros dupa Cartea de identitate (ca nici vorba sa o scaneze cand depui cererea) la ghiseele brontozaurului bodo si apoi inca o data dupa vreo 5 zile (de vineri pana miercuri) ca sa primeasca documentul, care in fapt certifica ca ai achitat impozitul pe teren, casa, masina, etc!

    Deci, urangutanii astia, in peste un an de guvernare nu au fost capabili sa faca o aplicatie care sa livreze in timp real si on-line documentul macar pentru cei cu impozitele achitate in avans pe tot anul..

    dar Nu, nu sunt capabili!

    Bine face Guvernul ca nu le da nimic, ca numai fritzi s-a gandit ce bine este sa majoreze la maxim toate impozitele locale;

    Reply
  7. Cele mai citite știri

    1
    Neptun retrograd în Pești - între vis și adevăr!
    2
    Vreți să învățați limba chineză? UVT organizează cursuri gratuite
    3
    Spectacolul „Warp Renderings”, în premieră la Timișoara
    4
    Performanțe de top pentru CSM și CSȘ Lugoj la concursul internațional de atletism din Serbia
    5
    Lună Nouă în Balanță, în 21 octombrie
    6
    „Șezătoare și cafea” reunește comunitatea: ateliere de croșetat gratuit, la Timișoara
    7
    Variantă preliminară a planului pentru cartierul Fabric, aprobată în CTATU: parcări și promenadă pe Bega
    8
    Studiu. Știu românii să acorde primul ajutor?
    9
    20 octombrie, Ziua Mondială a Osteoporozei. Boala tăcută care afectează milioane de oameni, cu precădere femeile
    10
    Screeningul mamar, mai accesibil: aplicația iMedico te ghidează către centrele unde poți face mamografii gratuite

    Cele mai noi știri

    Ştiri din Timiș

    Cum să construiești o rutină sănătoasă când lucrezi de acasă - 5 sfaturi simple

    Lugoj

    Performanțe de top pentru CSM și CSȘ Lugoj la concursul internațional de atletism din Serbia

    Sănătate

    Echipamente noi pentru medicii care se deplasează între pavilioanele Spitalului Clinic Municipal de Urgență Timișoara

    Ştiri din Timiș

    FOTO. Solidaritate și generozitate la Remetea Mare: 41.000 de lei strânși pentru familiile afectate de incendiul din noiembrie

    Ştiri din Timiș

    Energie verde pentru Ghiroda: investiție strategică într-o centrală fotovoltaică

    Ştiri din Timiș

    Interes ridicat pentru noua hală de mentenanță a tramvaielor din Timișoara: patru asocieri de firme în cursă

    Eveniment

    Atenție, șoferi! Controale cu etilotest și drugtest pe drumurile din Timiș, în această săptămână

    Lugoj

    Rețelele de apă și canalizare intră într-o nouă etapă de modernizare. Investiții majore făcute de Aquatim la Lugoj

    Ştiri din Timiș

    FORVIA HELLA România renovează spații în spitalul din Lugoj

    Utile

    Programul Primăriei Ghiroda în perioada sărbătorilor de iarnă
    • Servicii
      • Redactia
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Politica de confidentialitate
      • Regulament postare și moderare comentarii

    Timiș Online

    ISSN 3008-2323

    ISSN-L 3008-2323

    Tion.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.

    Pentru detalii apasati aici