tion.ro Web analytics

Tion

Tion

  • Ştiri
    • Ştiri Timiș
    • Lugoj
    • Știri naționale
    • Stiri internaţionale
    • Eveniment
    • Sănătate
    • Dialoguri Sănătoase
    • Sport
    • Târg imobiliar
  • Timp liber
    • Cultură
    • Cinema
    • Horoscop
  • ANGAJĂRI
  • MICA PUBLICITATE
    • IMOBILIARE
      • Imobiliare Vanzari – Garsoniere
      • Imobiliare Vanzari – o camera
      • Imobiliare Vanzari – 2 camere
      • Imobiliare Vanzari – 3 camere
      • Imobiliare Vanzari – 4 camere
      • Imobiliare Vanzari – Case
      • Imobiliare Vanzari – Terenuri
      • Imobiliare Vanzari – Spatii comerciale
      • Imobiliare Inchirieri – Garsoniere
      • Imobiliare Inchirieri – o camera
      • Imobiliare Inchirieri – 2 camere
      • Imobiliare Inchirieri – 3 camere
      • Imobiliare Inchirieri – Case
      • Imobiliare Inchirieri – Spatii comerciale
    • PRESTĂRI SERVICII
    • CONSTRUCȚII
    • AUTO
    • DIVERSE
  • UTILE
  • VIDEO
  • Azi în Timișoara
  • Cariere de Poveste
  • Agenda
  • Lugoj
Select Page


Tion
Ştiri din Timiș
Mai aproape de Serbia, pe Bega. Primul vaporaș care a trecut prin ecluza reabilitată de la Sânmihaiu Român

Mai aproape de Serbia, pe Bega. Primul vaporaș care a trecut prin ecluza reabilitată de la Sânmihaiu Român

De Oana Bocănici
la 9 December 2021 13:12 Reactualizat la: 9 December 2021 14:50
16 Comentarii

Mai aproape de Serbia, pe Bega. Primul vaporaș care a trecut prin ecluza reabilitată de la Sânmihaiu Român

Foto: Apele Române Banat
9 December 2021 13:12 Reactualizat la: 9 December 2021 14:50
Tot mai aproape de navigarea spre Serbia pe Canalul Bega. Primul vaporaș a plecat din Timișoara și a trecut cu bine prin ecluza de la nodul hidrotehnic Sânmihaiu Român.
Scris de Oana Bocănici - Tot mai aproape de navigarea spre Serbia pe Canalul Bega. Primul vaporaș a plecat din Timișoara și a trecut cu bine prin ecluza de la nodul hidrotehnic Sânmihaiu Român.

Trimite articolul

X

Miercuri, primul vaporaș a plecat din Timișoara, în testare, la ecluza reabilitată de la Sânmihaiu Român. Totul a funcționat normal, conform reprezentanților Apelor Române Banat.

Nodul hidrotehnic de la Sânmihaiu Român a fost reabilitat în totalitate în cadrul proiectului „Repararea infrastructurii de navigație a Canalului Bega”, iar cei de la Apele Române Banat se pregătesc pentru recepția acestor lucrări.

Vă reamintim, ABA Banat a terminat lucrările de reabilitare la barajul stăvilar și la ecluza de la Nodul hidrotehnic Sânmihaiu Român, în cadrul proiectului transfrontalier „Repararea infrastructurii de navigație pe Canalul Bega”, care a beneficiat de finanțare europeană prin IPA Interreg CBC România-Serbia.

Pentru a circula pe Bega până în Serbia, mai sunt de pus la punct un punct de frontieră naval și semnalizarea pentru circulația cu vaporașe. Proiectul va fi gata, după un nou termen, până în 2 mai 2022. Termenul final trebuia să fie la finalul acestui an, însă mai sunt întârzieri în finalizarea aprobării studiului părții sârbe pentru dragarea Canalului Bega.

Prin proiectul „Repararea infrastructurii de navigație a Canalului Bega” se reabilitează nodurile hidrotehnice de la Sânmihaiu Român, Srpski Itebej, Klek, pentru a asigura circulația pe Bega prin deschiderea unui punct de trecere a frontierei naval și pietonal.

editor Amalia Kui

Pe aceeași temă:

S-a prelungit termenul de finalizare pentru proiectul de reluare a navigației pe Canalul Bega

 

Trimite articolul

X
Taguri:
vaporas bega ,
vaporas serbia
16 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. profu says:
    December 9, 2021 at 2:10 pm

    Ar fi o mare realizare sa functioneze totul si la noi si la sarbi . Timisoara ar deveni port la Marea Baltica

    Reply
    • Ovidiu says:
      December 9, 2021 at 6:17 pm

      Nu ne trebuie, risipa de bani, avem tiruri, trenuri, avioane, traim in secolul vitezei, n-avem bani de vaporetto de Galati.

      Reply
      • Nagy_Zoltan says:
        December 9, 2021 at 8:28 pm

        Cel mai economic e sa transporti pe apa. Ca poti transporta cantitati uriase, comparat cu o flota de TIR-uri

        Reply
        • Ovidiu says:
          December 11, 2021 at 8:10 am

          Nu Zoli pentru ca canalul Bega e foarte mic, nu poti transporta cantitati mari, nu renteaza din punct de vedere financiar, afacerile vor cantitati mici, livrate rapid la poarta firmei- cu un tir , cu o furgoneta rezolvi rapid totul si mult mai ieftin decat cu barja pe un canal facut la 1700. Bani irositi , sunt trist cand vad pe ce se duc banii nostri munciti cu greu. Sorry Timisoara, Sorry Romania- no future scrie pe voi. Sper sa ma insel. Viitorul e in spatiul cosmic, sistemul solar si apoi in Galaxie iar asta nu e SF ci realitatea.

          Reply
      • vasile says:
        December 9, 2021 at 10:57 pm

        oltenas, marsh in gorj sau dolj, la tine in tziganie cu caruta!

        Reply
    • geronimo says:
      December 26, 2021 at 3:45 pm

      Profule!? Si cam unde crezi tu ca este Marea Baltica?

      Reply
  2. Dan A. says:
    December 9, 2021 at 4:16 pm

    Din fotografie se vede ca pot trece prin ecluza si chioscuri de ziare plutitoare, sau cum s-o fi chemand baraca aia alba.

    Reply
    • Andrei says:
      December 9, 2021 at 7:17 pm

      oltenas te roade rau gelozia ca la voi in tzigania olteneasca va mancati chiar si rahatu intre voi, si beti apa din oltet

      Reply
  3. gargara says:
    December 9, 2021 at 5:50 pm

    Si, ma rog, cat face vamporul asta pana la sarbi? Ca daca ma scapa pisharea , unde pot face? Direct in Kanal? Oricum , ceva inutil sa mergeti cu cotetul asta la sarbi. Faci 5ore dus, 5 ore intors…o placere….idee de tocat bani.

    Reply
    • Nagy_Zoltan says:
      December 9, 2021 at 8:30 pm

      Ce zici de.. 1 vapor-barja care aduce de-a lungul Bega-Timis intr-un singur drum cat ar face 10 tir-uri.

      Reply
      • Ovidiu says:
        December 11, 2021 at 8:13 am

        Timpul inseamna bani, Zoli, nimeni nu mai are timp de pierdut cu barja, Zepelinul etc.Totul repede, in cantitati mici, fara stocuri, cantitati mici repede la poarta firmei….

        Reply
    • alyn says:
      December 9, 2021 at 10:59 pm

      Mai bine te chisi pe oltenia ta, tziganas de sud, si asa e putregai toata satra de ulteni, muicaaaaaaaaa

      Reply
  4. Cineva says:
    December 9, 2021 at 6:03 pm

    De ce nu a navigat “vaporasul” mai departe prin ecluza de la Uivar, daca totul e OK?

    Reply
  5. Arpad Miszti es Kelemen Humor says:
    December 9, 2021 at 11:42 pm

    Mama ce de olteni la minte. Viata ar fi fost mult mai frumoasa fara olteni .

    Reply
    • Ovidiu says:
      December 11, 2021 at 8:16 am

      Nu exista padure fara uscaturi Arpi, nu suntem rasisti, cine face fapte bune e de-al nostru, cine e mar stricat si incearca sa strice merele bune e rau si-l tinem departe indiferent cine e. Nu-i asa ?/

      Reply
  6. Gogorici says:
    December 10, 2021 at 10:44 am

    Portile ecluzelor tot cu bormasina le-au deschis?

    Reply
  7. Cele mai citite știri

    1
    „Șezătoare și cafea” reunește comunitatea: ateliere de croșetat gratuit, la Timișoara
    2
    Lună Nouă în Balanță, în 21 octombrie
    3
    Cardurile educaționale 2025–2026: Ministerul face apel către părinți să folosească sumele rămase de pe cardurile vechi
    4
    „Crăciunul lor în mâinile tale” revine cu o ediție caritabilă pentru sprijinirea familiilor vulnerabile
    5
    Variantă preliminară a planului pentru cartierul Fabric, aprobată în CTATU: parcări și promenadă pe Bega
    6
    Vreți să învățați limba chineză? UVT organizează cursuri gratuite
    7
    20 octombrie, Ziua Mondială a Osteoporozei. Boala tăcută care afectează milioane de oameni, cu precădere femeile
    8
    Sistemul online de plată a rovinietei, închis din această noapte până până duminică dimineață. Cumpărați-o din timp!
    9
    Studiu. Știu românii să acorde primul ajutor?
    10
    Neptun retrograd în Pești - între vis și adevăr!

    Cele mai noi știri

    Eveniment

    Accident rutier în Remetea Mare: o victimă inconștientă

    Ştiri din Timiș

    Parteneriat istoric în Timiș: Consiliul Județean cofinanțează investiții în 25 de localități

    Capitală Culturală

    „Crăciunul lor în mâinile tale” revine cu o ediție caritabilă pentru sprijinirea familiilor vulnerabile

    România

    Parlamentul a respins moțiunea de cenzură împotriva Guvernului Bolojan

    Ştiri din Timiș

    Lumină, colinde și bucurie. Târgul de Crăciun aduce magia sărbătorilor la Variaș

    Turism

    Banatul intră în cursa gastronomiei europene. Platformele culinare se pot înscrie la „Top Foodie Websites 2026”

    Ştiri din Timiș

    Muzica devine speranță la Timișoara. Concert caritabil pentru recuperarea artistului Ciprian Balici

    Capitală Culturală

    „Noi nu murim”. Concert comemorativ dedicat eroilor-martiri ai Revoluției, la Timișoara

    Ştiri din Timiș

    „Sărbători la Timișoara, acum un secol”, temă de dialog la Muzeul Apei alături de istoricul Adrian Cioroianu

    Ştiri din Timiș

    FOTO. Gala Excelenței Bănățene îl recompensează pe prof.univ.dr. Mihnea Munteanu
    • Servicii
      • Redactia
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Politica de confidentialitate
      • Regulament postare și moderare comentarii

    Timiș Online

    ISSN 3008-2323

    ISSN-L 3008-2323

    Tion.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.

    Pentru detalii apasati aici