Începând de marţi, 20 septembrie, acordurile de încasare numerar dintre Enel Energie și Poșta Română, pentru plata numerar a facturilor Enel, vor fi închise, ca urmare a deciziei unilaterale a Poștei Române de a nu mai prelungi contractul existent, au anunţat reprezentanții furnizorului de energie electrică.
Pentru a-și plăti factura de energie electrică, clienții Enel Energie au la dispozitie numeroase canale alternative de plată, gratuit, precum plata in numerar prin intermediul mai multor parteneri bancari, ATM-uri și o rețea extinsă de terminale de plată (precum Pay Point, Payzone etc); prin debit direct, plată online sau transfer bancar. În plus, clienții își pot plăti factura din contul lor MyEnel sau din aplicația pentru telefonul mobil. Mai multe detalii despre toți partenerii comerciali și bancari sunt disponibile pe factură sau online.
“În perioada următoare vom continua discuțiile cu Poșta Română, pentru a stabili o metodă alternativă convenabilă de plată pentru clienții noștri”, au mai anunţat cei de la Enel.
Citiți principiile noastre de moderare aici!