tion.ro Web analytics

Tion

Tion

  • Ştiri
    • Ştiri Timiș
    • Lugoj
    • Știri naționale
    • Stiri internaţionale
    • Eveniment
    • Sănătate
    • Dialoguri Sănătoase
    • Sport
    • Târg imobiliar
  • Timp liber
    • Cultură
    • Cinema
    • Horoscop
  • ANGAJĂRI
  • MICA PUBLICITATE
    • IMOBILIARE
      • Imobiliare Vanzari – Garsoniere
      • Imobiliare Vanzari – o camera
      • Imobiliare Vanzari – 2 camere
      • Imobiliare Vanzari – 3 camere
      • Imobiliare Vanzari – 4 camere
      • Imobiliare Vanzari – Case
      • Imobiliare Vanzari – Terenuri
      • Imobiliare Vanzari – Spatii comerciale
      • Imobiliare Inchirieri – Garsoniere
      • Imobiliare Inchirieri – o camera
      • Imobiliare Inchirieri – 2 camere
      • Imobiliare Inchirieri – 3 camere
      • Imobiliare Inchirieri – Case
      • Imobiliare Inchirieri – Spatii comerciale
    • PRESTĂRI SERVICII
    • CONSTRUCȚII
    • AUTO
    • DIVERSE
  • UTILE
  • VIDEO
  • Azi în Timișoara
  • Cariere de Poveste
  • Agenda
  • Lugoj
Select Page


Tion
Ştiri din Timiș
Dealul „plângerii”. Tronsonul cu gropi și denivelări dintre cele două capete ale autostrăzii A1

Dealul „plângerii”. Tronsonul cu gropi și denivelări dintre cele două capete ale autostrăzii A1

De Adrian Panduru
la 23 February 2021 09:49 Reactualizat la: 23 February 2021 10:03
15 Comentarii

Dealul „plângerii”. Tronsonul cu gropi și denivelări dintre cele două capete ale autostrăzii A1

23 February 2021 09:49 Reactualizat la: 23 February 2021 10:03
Coșava a devenit „dealul plângerii” pentru șoferii care străbat vestul țării și vor să ajungă la urcarea pe autostrada A1 de la Holdea (județul Hunedoara) sau la Margina (județul Timiș). Este tronsonul din DN 68A unde ar fi trebuit să fie o autostradă, dar lucrările nici nu au început și nici nu se știe când se va întâmpla acest lucru. Reprezentanții DRDP Timișoara transmit că echipele sunt pe teren, pentru a efectua reparații.
Scris de Adrian Panduru - Coșava a devenit „dealul plângerii” pentru șoferii care străbat vestul țării și vor să ajungă la urcarea pe autostrada A1 de la Holdea (județul Hunedoara) sau la Margina (județul Timiș). Este tronsonul din DN 68A unde ar fi trebuit să fie o autostradă, dar lucrările nici nu au început și nici nu se știe când se va întâmpla acest lucru. Reprezentanții DRDP Timișoara transmit că echipele sunt pe teren, pentru a efectua reparații.

Trimite articolul

X

Pe „dealul plângerii”, drumul Margina-Coșava-Coșevița, de la ieșire (Margina) până la intrarea pe autostradă la Holdea (sensul de mers Timișoara-Deva) șoferii sunt supuși unui „tratament” deloc confortabil. Mașinile „troncăne” cu multe bătăi pe secundă, de la gropi și denivelări, pe cei 13 kilometri ai drumului care face legătura dintre cele două tronsoane de autostradă. Sunt unele porțiuni unde, pur și simplu, nu ai cum ocoli gropile și denivelările. Viteza se reduce, drastic, la 20-40 de kilometri la oră, iar tirurile și mașinile mici care trec prin zonă încearcă să găsească calea printre gropi. Nu este deloc ușor, mai ales că drumul este circulat, iar „jongleriile” unor șoferi pentru a evita gropile pot constitui un adevărat pericol.

Reprezentanții Direcției Regionale de Drumuri și Poduri (DRDP) Timișoara spun că repară des acest drum (de altfel chiar luni echipele au fost pe teren, iar marți sunt din nou). Din păcate, gropile și denivelările apar la loc, cât ai zice „autostradă”, iar cei 13 kilometri devin din nou un calvar, la câteva zile după reparații, din cauza traficului greu.

Dealul „plângerii”. Tronsonul cu gropi și denivelări dintre cele două capete ale autostrăzii A1

„Din păcate, dat fiind faptul că acest sector de drum național DN 68A a fost construit și dimensionat în perioada 1967 – 1970, pe baza unor valori de trafic și tonaj infinit mai mici decât în prezent, cu greu mai face față noilor provocări. DN 68A este, pentru DRDP Timișoara, urgența nr. 1, ținând cont de importanța acestui drum care leagă cele două sectoare de autostradă. Echipele Secției Producție Lucrări Drum, precum și mai multe districte ale SDN Timișoara vor lucra zilnic, de câte ori vor permite condițiile meteo, pe DN 68A Coșava – Coșevița, atât cu mixtură stocabilă, cât și cu mixtură caldă. După finalizarea sezonului rece se vor face intervenții mai ample, constând în covoare asfaltice”, a declarat directorul regional DRDP Timișoara, Horațiu Simion, pentru Tion și Agenda.

Calvarul de pe acest drum se va termina atunci când se va realiza tronsonul de autostradă dintre Margina și Holdea. Este vorba despre tronsonul de autostradă unde trebuie să se construiască și un tunel pe deasupra căruia vor trece urșii, în habitatul lor natural. Asociația Pro Infrastructură a anunțat, la finalul anului trecut, că CNAIR (Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere) se pregătește să anuleze licitația pentru realizarea acestui tronson.

Așadar, veștile bune întârzie să apară. Rămân însă „troncănelile” și suspinele șoferilor atunci când văd nota de plată pentru reparațiile de după acest „raid” cu „40 la oră”…

Trimite articolul

X
Taguri:
Autostrada A1 ,
autostrada neterminata ,
Cosava-Cosevita
15 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. Aimdrew says:
    February 23, 2021 at 10:25 am

    Ia uite aici o solutie interesanta. Toate TIR-urile care intra in tara si nu au treaba cu Timisoara sau zona de sud a judetului si au ca drum, minim Deva. Sa se dea jos de pe Autostrada la ARAD si sa mearga pe ruta veche Arad Ilia si sa lase acest tronson de 13km exclusiv masinilor sub 3.5t deoarece e clar ca drumul nu a fost proiectat pentru un asemenea trafic greu pe cand Arad-Ilia-Deva care este si drum European si conceput pentru astfel de trafic. Dar nah, trebe musai pe autostrada. Pana cand nu se rezolva acel tronson de legatura sa faca chestia asta si atunci garantat lucrarile de mantuiala pe care le fac cei de la Drumuri si Poduri o sa tina mai mult. Ca asa cu carpelile astea facute de mantuiala clar nu o sa tina veci pururi.

    Reply
    • fotbal1 says:
      February 23, 2021 at 10:57 am

      Si ce rezolvi muti problema dintr-o parte in alta.
      Asta e soultie tipic romaneasca.

      Reply
    • adi says:
      February 23, 2021 at 11:03 am

      Pagubele ar fi mai mari, vad eu, daca ar rupe din nou peretii caselor din localitatile de pe valea Muresului. Bietii oameni de acolo au suferit destul.
      Cel mai bine ar fi sa punem mana sa votam responsabili, nu demagogi.

      Reply
    • jack says:
      February 23, 2021 at 5:03 pm

      ba esti prost?ai vrea sa iti treaca tir.urile prin fata casei ca pe valea muresului..esti idiot..ranzitul ar trebui interzis pe arad ilia iar cei13 km lipsa de autostrada transformat in drum expres

      Reply
  2. adi says:
    February 23, 2021 at 10:58 am

    Pentru rezolvarea genului asta de probleme e nevoie ca cetatenii contribuabili sa faca ceva, pentru ca ele nu se rezolva de la sine.
    Calea cea mai simpla e ca cetatenii sa se adune si sa identifice cine a fost la conducerea judetului Timis si a Romaniei pe perioada constructiei A1, adica in ultimii 5-7 ani, si cerut sa plateasca despagubiri si apoi bagat(i) la puscarie.

    Reply
  3. sofer says:
    February 23, 2021 at 12:02 pm

    joi si vineri am trecut pe acolo . Sar rotile de la masina . Cucul care a anulat lucrarea , cred ca este bine mersi si canta vesel in padure . Romania , plai de dor . Nu suntem in stare sa facem 13 km de autostrada in 10 ani . Daca nici astia de la putere acum nu fac drumul ala , desi se lauda ca fac alti 1000 de km in mandatul lor , votez cu legionarii .

    Reply
    • ch says:
      February 23, 2021 at 12:47 pm

      undeva acum doua saptamani am trecut si eu. Ce 20 – 40 km/h?!?! maxim 15, intre 8-15 km/h, daca mai vrei sa ai masina intreaga si si asta e discutabil.

      Reply
    • tiberius says:
      February 23, 2021 at 2:01 pm

      Am fost si eu acum 10 zile. nicioadata n-am prins portiunea aia atat de varza.

      Reply
  4. daniel says:
    February 23, 2021 at 12:26 pm

    ,,domnilor” de la CNAIR,ar trebui sa stiti ca tronsonul lipsa din autostrada se va finalizaundeva inainte de pastele cailor,..
    cel putin 5(cinci )ani de aici inainte.asa ca puneti osul sau capul la treaba si faceti reparatie capitala !! la acest tronson !
    de zeci de ani aruncati zeci de milioane pe carpeli de 2lei !asta daca va pasa…daca nu….nu.

    Reply
  5. emilut says:
    February 23, 2021 at 3:34 pm

    Mulțumim CJ PSD și domnului dobra, întrucât drumurile astea erau în grija lui și de asemenea ministrului cuc, un hot și tâlhar clasic, marca PSD.

    Reply
  6. Florin says:
    February 23, 2021 at 10:38 pm

    Am fost acum aproape 2 săptămâni pe acest drum. Jale, cred ca și în Evul Mediu, erau drumuri mai bune. Ca sa nu zic mai multe…

    Reply
  7. qwe says:
    February 24, 2021 at 7:13 am

    Inteleg si sunt de acord ca “greaua mostenire”, dar totusi ma intreb si eu ce a facut in ultimele 3 luni pentru drumul acesta baiatul de la USR? Sau in ultimul an ala de la PNL? Cam cat ar trebui sa dureze sa reabilitezi ca lumea un drum de 15km? De fapt 10km ca portiunea groaznica e doar intre Cosava si Cosevita. In plus nu inteleg de ce prin toamna – iarna s-a reasfaltat destul de decent portiunea dintre Margina si Cosava care oricum era in stare mult mai buna decat mizeria dintre Cosava si Cosevita iar restul s-a lasat de izbeliste. Drumul este bataie de joc, subscriu la ideea ca in nici un an nu l-am vazut intr-o stare mai proasta ca acum si cred ca un macadam bun era mult mai practicabil decat mizeria asta. Trec saptamanal pe acolo si la fiecare trecere imi dau seama ca aia care ziceau ca degeaba votam chiar aveau dreptate. Am avut sperante foarte mari de la Drula, dar pentru mine dezamagirea e crunta.

    Reply
    • Ioan says:
      February 24, 2021 at 10:33 am

      30 de ani nu s-a facut mare branza pe acest drum…si TU intrebi despre ultimele 3 luni?
      esti dus cu pluta…

      Reply
      • qwe says:
        February 26, 2021 at 3:21 pm

        Cam cate luni trebuie sa treaca pentru o bucata de drum de 10km? Ma asteptam sa vad un alt fel de actiune decat pana acum.

        Reply
  8. HHH says:
    February 24, 2021 at 10:03 pm

    Eu consider ca blocarea segmentului din mijlocul autostrăzii Nădlac Sibiu, în cea mai dificila porțiune și în cel mai barbar și temeinic mod e un act de SABOTJ. Justitia ar trebui sa se autosesizeze și sa găsească si sa condamne exemplar vinovații.

    Reply
  9. Cele mai citite știri

    1
    Ziua Recoltei, sărbătorită cu bucurie de elevii de la Liceul „Nikolaus Lenau” din Timișoara
    2
    Hai, veniți la Timișoara! Final frenetic al Festivalului Național Tradiții la Români, cu Liliana Laichici și Crăițele Banatului
    3
    PROGRAM. One World Romania revine la Timișoara. Filme documentare care dau glas drepturilor omului
    4
    Tradiția continuă. Concertul de Crăciun 2025 al comunității italiene, în decorul Bisericii Millennium
    5
    Criminal din Timiș, capul unei rețele de înșelăciuni prin „metoda accidentul”
    6
    TAIFAS 2025: filme, sarmale și petreceri balcanice, la Timișoara
    7
    PROGRAM. Festivalul SHORT revine la Timișoara. Trei zile dedicate prozei scurte, muzicii și dialogului cu autorii
    8
    Peste 20 de tone de textile uzate, colectate în containerele din Timișoara. Campanie și în cartiere, luna viitoare
    9
    FOTO. Horticultura a început acțiunile din Parcul Regina Maria cu toaletări și înlăturări de arbori
    10
    „Burghezii și nobilii din Cetate”, un nou tur organizat de Timișoara Free Tours

    Cele mai noi știri

    Capitală Culturală

    Tradiția continuă. Concertul de Crăciun 2025 al comunității italiene, în decorul Bisericii Millennium

    Ştiri din Timiș

    Toleranță zero la articole pirotehnice. Poliția Locală Moșnița Nouă anunță amenzi mari și pedepse cu închisoarea

    Ştiri din Timiș

    Fântâni arteziene, piațetă nouă și mai mult spațiu verde. Sânnicolau Mare își modernizează centrul cu o investiție majoră

    Eveniment

    Bărbat reținut după ce și-a bătut concubina și i-a blocat ieșirea din casă

    Ştiri din Timiș

    Salt spre viitor: UVT primește fonduri strategice și demarează un proiect energetic de referință în Dumbrăvița

    Utile

    Lucrări ale SDM în Timișoara, astăzi, 6 decembrie

    România

    Sfântul Nicolae: tradiții și obiceiuri păstrate cu sfințenie în gospodăriile românilor

    Azi în Timișoara

    Ce facem astăzi, 6 decembrie 2025, în Timișoara?

    Ştiri din Timiș

    Învață DiscoFox înainte de Revelion și sprijină animalele aflate în dificultate la FABER

    Sănătate

    FOTO. Modernizări importante la Secția de Chirurgie Generală a Spitalului Municipal Timișoara
    • Servicii
      • Redactia
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Politica de confidentialitate
      • Regulament postare și moderare comentarii

    Timiș Online

    ISSN 3008-2323

    ISSN-L 3008-2323

    Tion.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.

    Pentru detalii apasati aici