Campania aniversară SEASON 12 marchează 12 ani de Cupio
Aniversarea celor 12 ani de Cupio este celebrată printr-o campanie de marketing ce poartă numele de “Season 12” și care este inspirată de dinamica și captivarea specifică serialelor TV.
„Season 12” nu este o simplă campanie, ci o celebrare a fiecărui episod din povestea Cupio.
”Season 12 este un prilej perfect de a ne aminti de realizările îndeplinite în decursul celor 12 ani de existență ai Cupio, dar și de a privi înainte cu entuziasm și încredere, de a adăuga noi capitole pline de culoare, inovație și frumusețe în povestea brandului”, a declarat Răzvan Ștefănescu, Director General al Cupio.
Aniversarea Cupio aduce promoții speciale pentru clienții fideli ai brandului. În perioada 8-10 martie, pe www.cupio.ro îi așteaptă reduceri de până la 70% la produsele preferate de manichiură, machiaj și îngrijire personală.
O cifră de afaceri ce reflectă succesul și dezvoltarea continuă
Anul ce tocmai a trecut, a marcat un moment semnificativ pentru Cupio, care a încheiat 2023 cu o cifră de afaceri cumulata la nivel de grup, impresionantă: peste 104 milioane de lei. Această realizare nu numai că subliniază creșterea constantă a brandului, dar și consolidarea sa pe piața de beauty din România și dincolo de granițele țării.
Prin extinderea rețelei sale, cu 24 de magazine fizice în România și prin consolidarea echipei la 190 de angajați, Cupio demonstrează o expansiune strategică și o dedicare față de comunitatea sa.
Un pilon central al succesului brandului românesc este inovația continuă: numai în ultimul an, la Cupio au fost lansate peste 1000 de produse noi, acest număr impresionant constituind un indicator clar al consecvenței brandului pentru diversitate și inovație.
Notorietate impresionantă
Potrivit unui studiu realizat de MKOR, Cupio se bucură de o notorietate impresionantă pe piață, fiind una dintre cele mai cunoscute mărci de ojă semipermanentă din Romania. Astfel, 9 din 10 persoane familiarizate cu brandul ar opta pentru produsele Cupio în ceea ce privește achiziția de oje semipermanente.
Studiul de piață nu numai că evidențiază fidelitatea clienților, dar și poziția de lider pe care Cupio o ocupă în mintea consumatorilor.
12 ”sezoane” de succes
Cupio nu este doar un brand; este o poveste de succes care continuă să inspire și să inoveze industria de beauty. Prin angajamentul său față de calitate, inovație și satisfacția clienților, Cupio se situează în topul preferințelor persoanelor pentru care frumusețea și îngrijirea personală contează.
Aniversarea a 12 ani de activitate este un moment de celebrare, dar și un punct de plecare pentru noi realizări și succese.
(2807)
Citiți principiile noastre de moderare aici!