Acestea sunt concluziile unui studiu realizat de compania Intuitex pe 600 de elevi din ciclul gimnazial, citat de NewsIn.
Circa 50% dintre copii spun că părinţii lor petrec mai puţin de 15 minute pe zi pentru a-i ajuta cu temele de la şcoală. Alţi 20% dintre elevi au declarat că părinţii lor petrec maximum 30 de minute pe zi alături de ei, pentru verificarea lecţiilor şi aprofundarea cunoştinţelor acumulate la şcoală. Doar 5,5% dintre copii au declarat că părinţii petrec mai mult de 2 ore pe zi alături de ei pentru a-i ajuta la învăţătură.
Studiul mai arată că peste 60% dintre copiii din clasele V-VIII nu fac meditaţii, iar restul fac regulat pregătire specială numai la anumite materii. Dintre aceştia, circa 85% fac meditaţii la limbi străine, în special la limba engleză. Circa 78% dintre elevii merg la meditaţii pentru matematică. La limba română fac pregătire 5,8% dintre elevi, iar la geografie doar 7,2%. La limba franceza fac pregătire 11,8% dintre copii, iar la informatică circa 4,3%.
Trimite articolul
XFaptul ca elevii au nevoie de meditatii reflecta enorm gradul si calitatea predarii din scoli…daca s ar face treaba buna la ore nu ar mai fii necesare meditatiile…util ar fii sa se scoata materiile prea putin necesare si sa se concentreze asupra celor importante