„CNAIR a a anulat procedura de atribuire de licitație restrânsă pentru proiectarea și execuția Autostrăzii Brașov – Târgu Mureș – Cluj – Oradea, Secțiunea 3B: Mihăiești – Suplacu de Barcău, Subsecțiunea 3B3: Poarta Sălajului – Zalău, km 25+500 – km 40+637, inclusiv Tunel rutier la profil de autostradă în zona Meseș și Subsecțiunea 3B4: Zalău – Nușfalău, km 40+660 (km 40+637 3B3) – km 66+500 din cauza creșterilor de prețuri înregistrate pe piața de profil în ultima perioadă, precum și pentru revizuirea documentației în conformitate cu modificările legislative intervenite până în prezent și cu realitatea existentă în teren”, se arată comunicatul de presă.
Procedura de achiziție publică a fost reluată prin încărcarea documentației de atribuire în SICAP.
Durata de proiectare și execuție a contractului este de 78 de luni, din care 18 luni pentru etapa de proiectare și 60 de luni pentru etapa de execuție a lucrărilor.
Contractul va fi finanțat din fonduri europene nerambursabile prin Programul Operațional Transport (POT).
În lungime de 41 km, porțiunea include numeroase lucrări de artă printre care 65 de viaducte, poduri și pasaje pe și peste autostradă, în lungime totală de aproximativ 13 km.
După validarea documentației de atribuire, CNAIR va putea publica Anunțul de Participare aferent contractului pentru proiectarea și execuția lucrărilor, în cadrul căruia se va stabili și data de depunere a ofertelor.
Lucrările la autostrada Transilvania au început în 2003, iar aceasta se întinde pe porțiunea Brașov – Borș. Tronsonul Brașov – Târgu Mureș a fost scos din planurile autostrăzii, fiind înlocuit de autostrada A10 Sebeș – Turda. Mai rămân de finalizat porțiuni între Tg. Mureș – Gilău și Gilău – Borș. Lungimea totală a autostrăzii este de 130 km.
Trimite articolul
XE clar!
CNAIR, a devenit “lansator” de licitații!
Mă întreb cum o fi procedat?!
A oprit cronometru si a reluat numărătoarea inversa?!
Oare o fi bine sau poate pune un belicos si răuvoitor, ochii pe “lansatorul” romanesc?! 😉