Bărbatul de 45 de ani a fost tras pe dreapta în Giarmata Vii, luni, atunci când polițiștii l-au depistat pe un moped. Duhnea a alcool și a fost supus alcooltestului, rezultatul fiind extrem de mare: 1,85 mg/l alcool pur în aerul expirat.
Nu a fost doar atât. Mopedul nu era înmatriculat, având număr de înmatriculare fals, iar bărbatul nici măcar nu avea permis de conducere pentru vreo categorie de autovehicule.
Polițiștii au întocmit dosar penal pentru săvârșirea infracțiunilor de „conducerea unui vehicul sub influența acoolului”, „punerea în circulație sau conducerea unui vehicul neînmatriculat” și „conducerea unui vehicul fără permis de conducere”.
editor Dan Oancia
Trimite articolul
XUite inca un biciclist inconstient si infractor. Hai sa generalizam, chiar daca nu e sofer, merge? Asadar, biciclistii sunt betivi si infractori.
-
Mda… Nu merge așa prietene. Știi bine care este realitatea. Mulți soferi beți, fără permis, drogați etc. Prinși aproape zilnic. Accidente făcute de șoferi aproape zilnic. Și bicicliștii?… Pai bicicliștii nu prea fac accidente, decât dacă se bagă unul intenționat în ei pe motiv că “nu au ce căuta pe drum”… Puteți să săriți toți în sus și să comentați ce vreți, nu mă afectează pentru că asta este realitatea.
-
Realitatea din imaginatia ta asa o fi, politia zice altceva, ia vezi buletinul sigurantei rutiere.
Asta ce zici ca era? ca sofer sigur nu, de mers mergea pe 2 roti…
Si care sunt primele trei cauze ale accidentelor grave? viteza neadaptata, traversare neregulamentara pietoni, iar pt. medalia de bronz … NErespectarea regulilor de catre biciclisti!
In cat la suta din accidentele in care sunt implicati, sunt vinovati biciclistii? uuups, 63% !
Cati soferi si cati biciclisti sunt, ca sa comparam si numarul de accidente ale fiecarei categorii raportat la cati sunt in categ. ? la asta cauta tu, calculeaza, si spune-ne si noua. Cat despre “prietene”, mai usor, prietenii mei stiu ce spun si au argumente, nu emotii puerile.-
Aberezi, nu știu care e problema ta dar sigur ai un pitic pe creier care îți cântă acolo ceva. Oricum nu are rost sa stau să îți explic ție nimic că tu ești pe alta lume și nu vezi realitatea sau nu vrei sa o vezi ori ești paralel cu ce se întâmplă și comentezi așa sa te afli in treabă. După părerea mea ești doar un mic frustrat. Poți să zici ce vrei atâta timp cât se vede zilnic in faptele șoferilor care este situația. Hai pa pa
-
Pa, pa, ramai cum esti, si cei ca tine pot fi utili societatii la ceva, nu-i musai sa evoluezi mai mult decat ai reusit pana acum. Sper ca macar 1 cititor sa fie curios sa verifice ce am scris, si eu sunt multumit, nu ma intereseaza ca tu sa pricepi ceva.
-
-
Nenea, unde ai găsit asemenea statistici? Nu prea cred că sunt reale, nu vad atât de des bicicliști in accidente.
-
Vad ca iti merge net-ul. Cum nu esti analfabet functional, sigur o sa poti cauta info pe care le-am scris, chiar daca mai trebuie sa citesti o data sa vezi dupa ce cuvinte cheie sa cauti.
-
-
-
Respectivul este un mare infractor foarte periculos conducea pe un ,, bulevard ,, extrem de circulat din zona rurala un bolid de moped cu fabuloasa viteza de 25 km la ora si culmea culmilor ceva foarte grav bolidul era si neinmatriculat.
Pentru starea de ebrietate nu are scuze,dar cam pe aici stam,consumul de alcool urmat de conducere auto este de mult timp un sport national.
Iar in zona rurala mai ales acum cind termometrele arata 40 grade la umbra berea la pet la 2,5 litrii este foarte cautata.
Mopedul la fier vechi și alcoolistul în Siberia,la muncă silnică până îi ies din cap tampeniile cu băutura.
Trebuie facut ceva de catre autoritati sa fie obligatorie inmatricularea bicicletelor neaparat nu merge fiecare cum i se nazare nu domnule sa aiba bicicleta inmatriculata sa plateasca impozit anual,daca vrea sa o vinda intocmeste contract tipizat in 5 exemplare nu poata sa o vinda fara fiscal si nu vinde cite biciclete vrea maxim doua pe an altfel trebuie sa plateasca si impozit pe tranzactie si ca sa vinda trebuie sa aiba srl ii sau pfa.
Si neaparat dar sa fie obligatoriu sa manince si gura lor ceva sa aiba rca valabil altfel nu se poate daca este prins in trafic fara i se ridica si numerele si roata din fata ca sa se invete minte.
Si rca se face obligatoriu pe un an de zile ce este asta rca pe o luna nu domnule vrei rca faci pe un an,inclusiv cu bonus malus,dar atentie marita,la fiecare bicicleta noua intri de la zero,altfel nu merge.
Iar la cele electrice se face reducere 1 la suta si la rca si la impozit,ca sa nu se deterioreze mediul ambiant.
Si mare atentie,de la 0,00000001 alcool la ghidon,dosar penal.
Si trebuie studiat putin si implementat si carnetul de conducere pentru biciclete,pe clase,ca sa nu mearga fiecare de capul lui cu bicla.
Minim 8 clase cu examen de capacitate cu media peste 7 ca sa poti sa intri in posesia permisului de bicicleta.
Si trebuie studiat si varianta infiintari politiei bicicletelor.
Trebuie sa avem reglementari serioase altfel si o i a lumea in cap si nunse mai pastreaza ordinea si disciplina(am uitat ca sa nunse aglomereze pistele de biciclete care au impinzit si orasele si satele simbata duminica si in alte sarbatori legale se circula in sistemul cu sot si fara sot la numarul de inmatriculare,ca sint prea multe biciclete.
-
=)))))))))))). Te rog eu, te rog, revino la realitate. Tot ce ai zis tu aici ar trebui sa respecte șoferii, și da, vreau și eu sa am asigurare pe bicicleta, ca atunci când un șofer de baga în mine să mi-o și repare, că de aia e și bicicleta un vehicul. Ești foarte supărat pe bicicliști din ce văd… Rău, foarte rău. Ce ți-au făcut oare nu știu. Dacă ți-ai luat mașina și te plângi că plătești taxe cine este de vina? Eu? Hahaha
-
Vaaai ce mult ai scris! Dar eu nu cred ca la biciclisti e nevoie de atatea chestii extra, ar fi suficient ca biciclistii sa respecte regulile actualmente in vigoare. Poti sa enumeri te rog care sunt regulile pe care le respecta biciclistii din Timisoara? Nu pe care ar trebui, ci doar cele pe care chiar le respecta. Multumesc!