tion.ro Web analytics

Trafic restricționat pe A1 după ce un tir s-a răsturnat și a rupt un parapet

De Raoul Jurchela

Trafic restricționat pe A1 după ce un tir s-a răsturnat și a rupt un parapet

Circulație pe un singur sens pe A1, dinspre Deva spre Timișoara, în zona localității Dumbrava. Traficul se desfășoară doar pe banda a doua după ce un autotren s-a răsturnat și a rupt un parapet.
Scris de Raoul Jurchela - Circulație pe un singur sens pe A1, dinspre Deva spre Timișoara, în zona localității Dumbrava. Traficul se desfășoară doar pe banda a doua după ce un autotren s-a răsturnat și a rupt un parapet.

Tirul s-a răsturnat, a rupt parapetul și a ajuns în șanțul de pe marginea autostrăzii. Din fericire accidentul nu s-a soldat cu victime, însă traficul a fost afectat.

„Trafic desfășurat doar pe banda a 2-a pe autostrada A1, sensul de mers Deva – Timișoara, la km 438 (Dumbrava, TM), în urma unui accident în care a fost implicat un autotren”, au anunțat cei de la DRDP Timișoara.

editor Amalia Kui

5 Comentarii

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. Un biciclist. says:

    Pur si simplu…..eu unul nu mai merg pe autostrada fiindca nu vreau sa mor……spor la stiri cu accidente mortale de autostrada….dragi soferi nu ma dezamagiti.

    • Nagy_Zoltan says:

      Recent am facut un tur al tarii, adunat vreo 2200 km (Fagarasi => Sinaia => Moldova => Muntii Rodnei => Timisoara inapoi). Niciodata nu pe autostrada a trebuit sa feresc dobitoci care taie calea sau intra in depasire fortat si alte asemenea. Si apropo, cei mai discplinati soferi sunt in Moldova de nord. Nu se hazardeaza, nu forteaza curba. Au vazut ca am numere de TM, au lasat sa schimb banda, chiar daca aiurea (GPS nu e tot timpul perfect).

  2. Mihaiu says:

    Am mai scris odata ceva aici despre cum sunt construite autostazile astea la noi.
    Specfic ca traiesc de zeci de ani afara si am umblat pe autostrazi zeci de mii de kilometri.
    Autostrazile prin alte tari, care au mers pe autostrazi de prin anii ’50 incoace sunt majoritatea la nivelul solului. Lanul de porumb este la altii la acelasi nivel cu autostrada. In caz ca iasa unul cu camionul in “peisaj”, isi beleste bara de proterctie si ceva parapet si asta a fost. Nu se rastoarna, decat in cazuri f.f.f. rare. In Romania majoritatea autostrazilor sunt inaltate 3-4-5 metrideasupra solului. Treaba facuta ca sa aibe Dorel cu buldozerul si umplutura de lucru. Daca iesi in “peisaj” te dui de-a rostogolul.
    Si latimea benzilor este in Romania mai mica decat la altii. Banda de avarie din dreapta este mai ingusta si parapetul este imediat dupa linia continua. La fel si in partea stanga . Parapet imediat dupa linia continua. In alte tari este lasat mai mulrt loc intre parapet si linia continua. Mai ales la banda din stanga , prin Austria, Germania ai loc berechet, Parapetul este circa 1 metru dupa linia continua. Retzultatul este ca banda din stanga nu o foloseste nimeni in totalitate, Nimeni nu merge la 10 cm de parapet. Daca mergi cu masina mica, hai ca ai loc destul. Dar daca merge un camion pe banda d depasire abia are loc. Ca urmare au loc fregvent tusari ale parapetelor. sau daca depaseste un camion pe alt camion este problematic. De aceea in Romania se vad foarte multe urme unde parapetele sunt “sterse” de masini, de aceea sunt asa de multe accidente pe autostrazi. Daca iasa un camion cu 20 cm “in peisaj” in Austria, nu se intampla nimica. Dar daca iasa 20 de centimetri “in peisaj” in Romania, mai ales la o depasirre camion-camion, imedat sunt urmari mai grave.
    Oameni buni, faceti normele romanesti ca si normele din alte tari, Construiti-va autostrazile ca la alti. Faceti-va autostrazile in conformitate cu actualele norme europene si nu dupa STAS-urile din timpul cand camioanele erau proiectate la est de Prut.

    • BoBo says:

      Dar nici nu se rup parapetele in alte tari cand dai cu masina in ele, ele au rol de deflectare inn tarile civilizate, sa nu iesi de pe carosabil, nu gard de lemn ca si in Romania

    • BoBo says:

      Dar nici nu se rup parapetele in alte tari cand dai cu masina in ele, ele au rol de deflectare in tarile civilizate, sa nu iesi de pe carosabil, nu gard de lemn ca si in Romania

  3. Cele mai noi știri

    Ştiri din Timiș

    FOTO. Spitalul Militar are fațade noi. După un șantier de trei ani și peste 2 milioane de euro

    Ştiri din Timiș

    FOTO. Centura Timișoara Sud: stadiul lucrărilor a trecut de 30% după aproape un an și jumătate de șantier

    Mapamond

    Avertisment emis de ECDC: Nu călătoriți în Santorini, Mykonos, Rhodos și alte 10 insule din Grecia

    Angajari TION

    ANGAJĂM OPERATORI PRODUCŢIE

    Ştiri din Timiș

    Depozitul de cereale din Giera, cu un pas mai aproape de a fi pus în siguranță de voluntari

    Angajari TION

    Leman Industrie SRL, societate franceza din industria automotive, angajeaza personal

    Angajari TION

    Compania ZF Group angajează! Alătură-te echipei noastre!

    Ştiri din Timiș

    Călător printre rânduri către plajele unei veri de neuitat. Cărți despre soare, mare și valuri

    Ştiri din Timiș

    Prețurile apartamentelor s-au majorat în Timișoara, ca urmare a scumpirii materialelor de construcție

    Ştiri din Timiș

    UPDATE. Trenul Mangalia – Timișoara, întârziere de peste 13 ore. A schimbat două locomotive, ultima lângă Dr. T. Severin

    Tion.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.

    Pentru detalii apasati aici