Cele două module pentru gestionarea sesizărilor telefonice și a celor prin intermediul internetului au fost implementate la începutul lui 2021, în ianuarie și februarie. Sistemul permite ca informațiile să fie accesibile electronic tuturor departamentelor din cadrul Poliției Locale, dar și agenților din teren.
„Cele două noi module dezvoltate de la începutul anului trecut sunt cel de Sesizări Telefonice, care a început să funcționeze efectiv din luna ianuarie 2021 și cel de Sesizări Web, care a început să funcționeze efectiv din luna februarie 2021, în tandem cu schimbarea site-ului Poliției Locale Timișoara www.polcomtim.ro, care a devenit mai prietenos cu cei care îl vizualizează. Modulul de sesizări telefonice conferă rapiditate în acțiune și în transmiterea măsurilor luate în teren de polițiștii locali către cetățenii care apelează la telefoanele Dispeceratului și, cel mai important, a fost eliminată complet tipărirea acestora pe hârtie, fiind introdusă posibilitatea ca sesizările să fie repartizate electronic, acolo unde necesită verificări mai amănunțite, către serviciile sau birourile care se ocupă cu soluționarea lor. Modulul de Sesizări Web, introdus o dată cu dezvoltarea site-ului Poliției Locale, oferă facilitatea ca petițiile să fie transmise prin intermediul formularului de contact, cetățenii care folosesc această modalitate de a face sesizări primind inclusiv numărul de înregistrare la momentul transmiterii solicitării https://polcomtim.ro/sesizari-online/. Și în cazul acestui modul s-a eliminat folosirea hârtiei tipărite, totul desfășurându-se digital. De asemenea, urmează ca în perioada imediat următoare, la aceste trei module de sesizări să fie introdusă o secțiune nouă, de urmărire a stadiului în care se află sesizarea transmisă. Tot pe site a fost introdusă o secțiune de Opinia Dumneavoastră, https://polcomtim.ro/opinia-dumneavoastra/, unde cetățenii își pot exprima părerea față de activitatea instituției și a polițiștilor locali”, transmit reprezentanții Direcției Poliției Locale Timișoara.
Conform acestora, activitatea a fost eficientizată prin eliminarea tipăririi pe hârtie a documentelor iar gestionarea sesizărilor mai ușoară.
„A fost eliminată posibilitatea ca sesizările să nu fie gestionate corespunzător, observându-se astfel o creștere a numărului acestora prin mijloace digitale de 128% față de anul anterior”, mai spun cei de la PLT.
În 2021, polițiștii locali au gestionat 16.506 sesizări de la cetățeni, dintre care 6282 telefonice, 5055 depuse în scris sau prin email, 4695 prin intermediul primăriei și 474 prin intermediul formularului de contact de pe site.
Trimite articolul
XAmenzi pentru cei care parcheaza pe trotuarul din fata sediului politiei locale au dat ?!….sau au dat amenda,vreodata !?…..ca in fiecare zi vad cate o masina parcata pe trotuarul cu latime de 1m………
P.S In piata marasti pe trotuar lat de 4-5 m dau amenzi pe banda rulanta beep de la politia locala
-
Biciclistule cască ochii !!!
Trotuarul este pe langa cladirea Politiei Locale nu in continuarea parcarii! Multi din voi traiti in “on line” ! Nu te-ai fi dus sa bati la geam sa iti explice vreun politist cum sta treaba inainte sa aberezi! Vezi ca a mai fost desbatut subiectul in presa !-
Aceeasi poveste cu tortuarul din fata Politiei Locale care de fapt e parcare …..beleste ochii mai bine trotuarul e strict pe langa cladire unde sunt maiinile este parare , ai scris si in anii trecuti desprea asta mai ogoaiete ….deja plictisesti lumea
-
Bravo lor! Dacă și alte instituții ar fi așa de prompte fi departe!