tion.ro Web analytics

Tion

Tion

  • Ştiri
    • Ştiri Timiș
    • Lugoj
    • Știri naționale
    • Stiri internaţionale
    • Eveniment
    • Sănătate
    • Dialoguri Sănătoase
    • Sport
    • Târg imobiliar
  • Timp liber
    • Cultură
    • Cinema
    • Horoscop
  • ANGAJĂRI
  • MICA PUBLICITATE
    • IMOBILIARE
      • Imobiliare Vanzari – Garsoniere
      • Imobiliare Vanzari – o camera
      • Imobiliare Vanzari – 2 camere
      • Imobiliare Vanzari – 3 camere
      • Imobiliare Vanzari – 4 camere
      • Imobiliare Vanzari – Case
      • Imobiliare Vanzari – Terenuri
      • Imobiliare Vanzari – Spatii comerciale
      • Imobiliare Inchirieri – Garsoniere
      • Imobiliare Inchirieri – o camera
      • Imobiliare Inchirieri – 2 camere
      • Imobiliare Inchirieri – 3 camere
      • Imobiliare Inchirieri – Case
      • Imobiliare Inchirieri – Spatii comerciale
    • PRESTĂRI SERVICII
    • CONSTRUCȚII
    • AUTO
    • DIVERSE
  • UTILE
  • VIDEO
  • Azi în Timișoara
  • Cariere de Poveste
  • Agenda
  • Lugoj
Select Page


Tion
Ştiri din Timiș
RATT nu moare, RATT se transforma. In societate comerciala, cu capital social de 3 milioane de lei

RATT nu moare, RATT se transforma. In societate comerciala, cu capital social de 3 milioane de lei

la 24 July 2017 12:04

RATT nu moare, RATT se transforma. In societate comerciala, cu capital social de 3 milioane de lei

<p>Foto: arhiva</p>
24 July 2017 12:04
Este cât se poate de serios, Regia Autonomă de Transport Timișoara se face, în curând, societate comercială. Scopul? Accesarea fondurilor europene. A apărut deja un proiect de hotărâre în acest sens, iar ultimul cuvânt îl vor avea consilierii locali.
Scris de Roxana Deaconescu - Este cât se poate de serios, Regia Autonomă de Transport Timișoara se face, în curând, societate comercială. Scopul? Accesarea fondurilor europene. A apărut deja un proiect de hotărâre în acest sens, iar ultimul cuvânt îl vor avea consilierii locali.

Trimite articolul

X

Se discută deja de ani buni despre transformarea RATT în societate comercială. Dorința primarului Nicolae Robu va fi în sfârșit împlinită, însă cei care iau decizia sunt consilierii locali.

RATT a fost înființată în ianuarie 1991, cu obiect principal de activitate conform cod CAEN 4931- Transporturi Cod F053-01, ver. 2 urbane, suburbane și metropolitane de călători, cât și alte obiecte secundare de activități de prestări de servicii către populație sau agenți economici.

Pentru a putea accesa fonduri europene, regia ar trebui să fie societate comercială. A apărut deja un proiect de hotărâre în acest sens, „privind reorganizarea Regiei Autonome de Transport Timișoara în Societate Comercială pe acțiuni”.

„Schimbarea formei juridice de organizare duce la posibilitatea accesării fondurilor europene pentru finanţarea diverselor programe de modernizare a infrastructurii serviciilor comunitare de utilităţi publice. Printre obiectivele principale ale Programului Operațional Regional (POR) 2014 – 2020 se numără şi crearea unui sistem de transport care să sprijine progresul economic, să consolideze competitivitatea și să ofere servicii de mobilitate de înaltă calitate”, se arată în referatul care însoțește proiectul de hotărâre.

Noua societate se va numit STPT – SC Societatea de Transport Public Timisoara SA, iar capitalul social pus de primărie este propus la 3 milioane de lei.

„Aportul municipiului Timişoara la constituirea capitalului social al societăţii este de 3 milioane de lei, după cum urmează: în numerar, subscris şi vărsat, este în cuantum de 150.000 lei; în natură bunuri imobile în valoare de,2.8 milioane lei (…) Domeniul de activitate principal al societății este transportul urban, suburban și metropolitan de călatori, conform COD CAEN 4931”, se mai arată în referat.

SPTP Timișoara va avea un consiliu de administrație format din șapte membri, atât cât spune legea, pe o perioadă de șase luni. Cine va face parte din consiliu? Culiță Chiș și Nastasia Pop de la Primăria Timișoara, Ioan Goia – directorul actual al regiei, Nicu Bitea – consilier județean PNL, Constantin Avram Stănușoiu, Florin Supuran și Ioan Alexandru Mateuț – care sunt și acum membri în CA al RATT.

Noua societate comercială va prelua tot personalul angajat al RATT, precum și drepturile și obligațiile ce decurg din raporturile juridice ale regiei.

Venituri de peste 100 de milioane de lei în 2017

Anul acesta, veniturile totale ale RATT sunt estimate la aproape 104 milioane de lei, din care 66,9 milioane de lei din subvențiile de la primărie. Anul trecut, regia avea un buget estimat la 92,7 milioane de lei, doar 56 de milioane de lei venind de la municipalitate, ca subvenții. În 2017, conform bugetului aprobat, RATT ar urma să vândă bilete și abonamente în valoare de 26,5 milioane de lei, iar alte 3,4 milioane de lei ar urma să fie încasate din alte servicii, ITP, închirieri spații reclamă, utilaje, avize sau alte lucrări. Tot anul acesta, mai-marii RATT plănuiau să investească 6 milioane de lei.

[related-post post_id=”1806894″]

În primăvara acestui an, consilierii locali au fost de acord ca Regia Autonomă de Transport Timișoara să întocmească un studiu de oportunitate pentru ridicarea unui cartier de locuințe de serviciu și servicii suport în regim S+P+10E+Er. Vorbim, de fapt, despre un cartier de șapte blocuri de câte zece etaje, cu parcare supraterană, spații verzi și loc de joacă, care ar urma să fie construit, dacă studiul arată că este potrivit, pe un teren de pe str. Stan Vidrighin nr. 2 ce aparține primăriei și este administrat de RATT. Construcția viitorului cartier RATT este estimată la 11 milioane de euro, din spusele șefului RATT. Regia s-ar putea ocupa în curând și de iluminatul public din oraș, dar pentru asta trebuie să fie transformată în societate comercială.

[related-post post_id=”1820862″]

Aici puteți vedea actul constitutiv, iar aici puteți afla mai multe detalii despre proiectul de hotărâre pentru transformarea RATT.

Trimite articolul

X
Taguri:
fonduri europene ratt ,
proiect de hotarare ratt ,
ratt societate comerciala ,
schimbari ratt
0 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

    Cele mai citite știri

    1
    LOGS aleargă #AlăturiDeRefugiați la Timișoara City Marathon. Vă puteți alătura voluntarilor!
    2
    Rezistență prin delicatețe: expoziție Călin Beloescu la Galeria Brăteanu
    3
    Continuă lucrările la calea ferată din zona Gării de Nord Timișoara
    4
    Hala de tramvaie din Timișoara ar putea deveni centru cultural cu bani europeni
    5
    Judecătorii de la Tribunalul Timiș nu mai protestează. Activitatea revine la normal
    6
    Copiii cu boli cronice pot continua școala în spital. Începe înscrierea profesorilor voluntari
    7
    FOTO. Un liceu „verde” cu cabinet stomatologic se va construi la Moșnița Nouă
    8
    Histamina nu e dușmanul: mituri și realități despre simptomele sale
    9
    Orgă și saxofon, klezmer și Piazzolla, în Biserica din Elisabetin
    10
    FITT premiază cele mai bune proiecte de tineret din Timiș

    Cele mai noi știri

    Azi în Timișoara

    Ce facem astăzi, 18 decembrie 2025, în Timișoara?

    Ştiri din Timiș

    Hala de tramvaie din Timișoara ar putea deveni centru cultural cu bani europeni

    Ştiri din Timiș

    FOTO. Grădiniță modernă pentru 360 de copii, construită cu fonduri europene la Moșnița Nouă

    Eveniment

    Accident la Belinț. Pasager rănit după ce mașina în care se afla s-a izbit de un copac

    Ştiri din Timiș

    Festivalul de Datini și Colinde transformă Giarmata într-o scenă a folclorului autentic

    Ştiri din Timiș

    Pișchia celebrează identitatea bănățeană la prima ediție a Festivalului de Cultură „Ionel Iacob-Bencei”

    Ştiri din Timiș

    Controale extinse la azilele de bătrâni din Timiș după neregulile descoperite la Cenad

    Ştiri din Timiș

    Rata șomajului din Timiș rămâne scăzută, în ciuda a aproximativ 600 de concedieri anunțate

    Eveniment

    Șoferiță de 16 ani, rănită după ce a trecut pe roșu și a intrat într-o altă mașină, la Timișoara

    Ştiri din Timiș

    Ginecologia oncologică, o luptă contra timpului. Prof. Marius Craina: „Femeile ajung la noi prea târziu, dar asta se poate schimba”
    • Servicii
      • Redactia
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Politica de confidentialitate
      • Regulament postare și moderare comentarii

    Timiș Online

    ISSN 3008-2323

    ISSN-L 3008-2323

    Tion.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.

    Pentru detalii apasati aici