Primaria Timisoara face angajari in mai. Se cauta asistenti medicali sau consilieri

De Roxana Deaconescu
Reactualizat la:
2Comentarii
Primaria Timisoara face angajari in mai. Se cauta asistenti medicali sau consilieri
Luna mai începe cu angajări la Primăria Timișoara. Vor fi două concursuri de angajare, fiind nevoie de consilieri, asistenți medicali, îngrijitori la Zoo și de un inspector de specialitate pentru Parcul Copiilor.

Primul concurs are loc în 10 mai, pentru posturile de asistent medical, îngrijitor animale și inspector de specialitate. Se caută doi asistenți medicali pentru Serviciul Asistență Medicală Școlară, care trebuie să aibă studii medii, absolvite cu diplomă, specializarea asistent medical, dar și cunoștințe de operare pe calculator MS Office, nivel mediu. La Grădina Zoologică este nevoie de doi îngrijitori de animale, care au nevoie doar de studii generale. Viitorul inspector de specialitate gradul II de la Compartimentul Parcul Copiilor are nevoie de studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă și de cunoștințe de operare pe calculator, Microsoft Office, nivel mediu, dar trebuie să aibă și o vechime de minimum un an.

Fiecare candidat trebuie să depună câte un dosar la primărie, până în 2 mai, la secretarul comisiei de concurs, de la camera 8. Proba scrisă are loc în 10 mai, de la ora 10, la sediul instituției de pe C.D. Loga, iar interviul în 15 mai, tot la ora 10. Aici găsiți informații despre concurs!

Cel de-al doilea concurs are loc în 17 mai, posturile vacante fiind mai multe: cinci de consilier clasa I, pentru Direcția Tehnică și Biroul Școli Spitale.

Viitorul consilier clasa I, grad profesional superior de la Direcția Tehnică, Biroul Drumuri și Poduri trebuie să aibă studii universitare de licență absolvite cu diplomă, studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă domeniul științe inginerești – specializarea căi ferate, drumuri, poduri. Vechimea cerută este de minimum nouă ani și trebuie să aibă și cunoștințe de operare pe calculator Word, Excel, nivel mediu.

Viitorul consilier clasa I, grad profesional principal de la Direcția Tehnică, Biroul Drumuri și Poduri are nevoie de studii universitare de licență absolvite cu diplomă, studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă domeniul științe inginerești – specializarea științe inginerești, de o vechime de minimum cinci ani și de cunoștințe de operare pe calculator Word, Excel, nivel mediu.

Mai este nevoie de un consilier clasa I, grad profesional asistent la Direcția Tehnică, Biroul Drumuri și Poduri, care trebuie să aibă studii universitare de licență absolvite cu diplomă, studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, o vechime de minimum un an și de cunoștințe de operare pe calculator Word, Excel, nivel mediu.

Mai este vacant un alt post de consilier clasa I, grad profesional debutant la Direcția Tehnică, Biroul Generare și Monitorizare Proiecte Drumuri. Acesta are nevoie de studii universitare de licență absolvite cu diplomă, studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, specializarea relații internaționale și studii europene și de cunoștințe de operare pe calculator Word, Excel, nivel mediu.

Ultimul post scos la concurs este tot unul de consilier clasa I, gradul superior pentru Biroul Școli Spitale. Trebuie să aibă studii universitare de licență absolvite cu diplomă, studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, inginerie civilă, o vechime de minimum nouă ani și cunoștințe de operare pe calculator Word, Excel, nivel mediu.

Cei care dau concursul pentru posturile de la Direcția Tehnică vor fi examinați de o comisie formată din Culiță Chiș, directorul executiv al direcției, și Ioan Ganciov, șeful serviciului Drumuri, Poduri și Utilități Hidrotehnice. Pentru postul de la Biroul Școli Spitale, din comisia de examinare vor face parte Adrian Faur, consilier la Biroul Școli Spitale, și Marius Duma, consilier la Biroul Tehnic.

Simona Drăgoi, șeful Serviciul Administrație Locală, și Rodica Aurelian, șeful Serviciului Resurse Umane, vor face parte din comisia de soluționare a contestațiilor.

Proba scrisă va avea loc în 17 mai, la ora 10, la sediul primăriei, iar dosarele trebuie depuse până în 4 mai. Aici găsiți mai multe detalii! 



2Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !

versiunea HTML a comentariilor