Timișorenii au sunat în neștire la dispeceratul Aquatim, pentru a sesiza faptul că le-au înghețat contoarele. Potrivit reprezentanților societății, 48 de sesizări au fost înregistrate în Timișoara, în timp de 35 de timișeni au sunat din alte localități să se plângă de aceeași problemă.
Șase echipe ale Aquatim au ieșit sâmbătă pe teren. Specialiștii societății le recomandă timișorenilor să protejeze de îngheț contoarele montate în subsoluri sau robinetele din curți. În caz contrar, dacă se strică pentru că nu sunt protejate suficient, clienții Aquatim trebuie să scoată bani din buzunar pentru reparații.
Oficialii societății de apă și canal le transmit timișorenilor să pună materiale termoizolante pe contoarele de apă din subsoluri.
„Contoarele montate în cămine sunt, în principiu, ferite de îngheț. Totuși, este bine să verificați închiderea etanșă a capacului căminului și să protejați cu materiale textile contorul. În cazul în care contorul de apă a înghețat, nu trebuie folosită apă fierbinte sau flacără deschisă pentru dezghețarea sa. Clienților le revine responsabilitatea protejării de îngheț a contoarelor montate pe proprietatea lor și vor suporta cheltuielile aferente, când contorul s-a defectat nefiind protejat suficient”, a declarat Ilie Vlaicu, directorul Aquatim.
Dispeceratul Aquatim poate fi contactat non-stop, la numerele de telefon 0256.201.362 și 0756.119.528, pentru probleme legate de serviciile de alimentare cu apă şi de canalizare.
Citiți principiile noastre de moderare aici!