CFR construieste un sens giratoriu la 10 metri inaltime, in Timisoara

De Roxana Deaconescu
Reactualizat la:
35Comentarii
CFR construieste un sens giratoriu la 10 metri inaltime, in Timisoara
© Tion: CFR construieste un sens giratoriu la 10 metri inaltime, in Timisoara
Odată cu dublarea liniei de cale ferată pe teritoriul Timișoarei, reprezentanții Companiei Naționale Căile Ferate Române vor să construiască și un sens giratoriu la înălțime, pe Inelul II de circulație. Anunțul a fost făcut de primarul Nicolae Robu.

Așa cum tion.ro informa zilele trecute, CFR vrea să investească în infrastructura feroviară din Timișoara, dublând șinele pe teritoriul orașului. Primarul Nicolae Robu s-a întâlnit deja cu proiectanții contractați de CFR.

Marți, primarul Timișoarei a venit cu o planșă în care dezvăluie unele dintre planurile CFR.

„Vă prezint soluția convenită pentru Pasajul Baader. Acolo vor f schimbări importante. Noi vom realiza Inelul II de circulație, este una dintre prioritățile noastre, avem o înțelegere cu firma Timcon, ca această firmă să ne cedeze o parte din teren pentru a realiza Inelul II. De la Bd. Antenei vom avea un racord la str. Demetriade pe un traseu care este cel mai potrivit. La intersecția Enric Baader cu Calea Ferată va fi un sens giratoriu la 10 metri înălțime. Iată că vom avea așa ceva în Timișoara, CFR va face asta și ne bucurăm să facă. Vom avea trei căi de acces la sensul giratoriu. Pe de o parte, se va veni dinspre Divizia 9 Cavalerie, dinspre Baader și de pe Demetriade. Acea girație va fi suspendată la 10 metri înălțime deasupra căii ferate”, a explicat Robu, precizând că lucrarea va fi foarte funcțională și că investiția va fi făcută de către CFR.

Potrivit lui Robu, proiectanții care pun la punct detaliile au decis desființarea trecerii peste calea ferată de la strada Imbroane, urmând să fie amenajat un pasaj nou pe Inelul IV.

„Puteam să facem un simplu pasaj subteran sau suprateran, dar dacă tot facem acolo și Inelul II, e bine să gândim lucrurile în ansamblu. Dacă tot vom desființa acea trecere peste calea ferată la Imbroane, atunci trebuie să vedem tot ansamblul și să cheltuim un pic în plus. Sigur, va cheltui CFR”, a conchis Robu.

Articole pe aceeași temă:

Intai dublam calea ferata in Timisoara, iar apoi facem metrou. Planurile CFR



35Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

versiunea HTML a comentariilor