tion.ro Web analytics

Tion

Tion

  • Ştiri
    • Ştiri Timiș
    • Lugoj
    • Știri naționale
    • Stiri internaţionale
    • Eveniment
    • Sănătate
    • Dialoguri Sănătoase
    • Sport
    • Târg imobiliar
  • Timp liber
    • Cultură
    • Cinema
    • Horoscop
  • ANGAJĂRI
  • MICA PUBLICITATE
    • IMOBILIARE
      • Imobiliare Vanzari – Garsoniere
      • Imobiliare Vanzari – o camera
      • Imobiliare Vanzari – 2 camere
      • Imobiliare Vanzari – 3 camere
      • Imobiliare Vanzari – 4 camere
      • Imobiliare Vanzari – Case
      • Imobiliare Vanzari – Terenuri
      • Imobiliare Vanzari – Spatii comerciale
      • Imobiliare Inchirieri – Garsoniere
      • Imobiliare Inchirieri – o camera
      • Imobiliare Inchirieri – 2 camere
      • Imobiliare Inchirieri – 3 camere
      • Imobiliare Inchirieri – Case
      • Imobiliare Inchirieri – Spatii comerciale
    • PRESTĂRI SERVICII
    • CONSTRUCȚII
    • AUTO
    • DIVERSE
  • UTILE
  • VIDEO
  • Azi în Timișoara
  • Cariere de Poveste
  • Agenda
  • Lugoj
Select Page


Tion
TION Cele mai tari party-uri
Ca sa fii DJ si sa faci bani din treaba asta trebuie sa fii un entertainer, sa distrezi lumea, spune DJ Jo

Ca sa fii DJ si sa faci bani din treaba asta trebuie sa fii un entertainer, sa distrezi lumea, spune DJ Jo

la 28 June 2012 11:14
28 June 2012 11:14
DJ Jo e  una din figurile cunoscute pentru oamenii care au contact cu viaţa de noapte timişoreană, care activează în branşă de 15 ani şi şi-a început cariera mixând de pe casete...
Scris de Zoltan Varga - DJ Jo e  una din figurile cunoscute pentru oamenii care au contact cu viaţa de noapte timişoreană, care activează în branşă de 15 ani şi şi-a început cariera mixând de pe casete...

Trimite articolul

X

Adrian Jo Urian s-a născut la Târgu – Mureş, dar a trăit mulţi ani în Sibiu, loc unde de altfel a debutat în „breaslă“,  în 1997, oarecum „din greşeală“, având în vedere că lucra la un post de radio local şi a fost rugat să ţină o petrecere. De mai mulţi ani, DJ Jo a mixat în diverse locuri din Timişoara.

„Care este secretul unui bun DJ? Păi având în vedere zilele noastre, ca să fii DJ şi să faci bani din treaba asta trebuie să fii un entertainer, să distrezi lumea. Poţi fi DJ la chefuri, la aerobic, la piscină, la nunţi etc….ideea e că trebuie să distrezi lumea prin orice mijloace. Pentru fiecare artist există un anume tip de public, cu cât ai mai mult public, cu atât ai mai multă faimă“, spune DJ Jo, care actualmente este rezident în Scottish Pub, vinerea şi care recunoaşte că pune muzică comercială. „Şi Mozart a fost comercial, făcea muzică pentru rege, era comercial pentru vremea lui“, adaugă el. În ceea ce priveşte publicul care se perindă pe la petrecerile din oraşul nostru, DJ Jo crede că mulţi dintre aşa numiţii clubberi au prea mari pretenţii. „Am avut ocazia să pun muzică în multe cluburi studenţeşti, pub – uri şi locuri cu pretenţii, nu le zic fiţe fiindcă e o sintagmă prost înţeleasă în România. Publicul e pretenţios pentru banii care îi are. În comparaţie cu locurile din afară, la muzică nu e nicio diferenţă. Dar acolo, lumea se distrează, plăteşte zece euro la intrare şi tot atâta pe un drink. La noi, mulţi sunt prea pretenţioşi, ba muzica e nouă, ba e veche, ba sunetul nu e bun, ba servirea lasă de dorit. Aşa suntem noi românii, ne pricepem la toate, la mecanică, la fotbal şi la DJ“, spune DJ Jo.

DJ Jo şi-a început cariera pe vremea când CD playerele erau o raritate şi la radio reclamele erau realizate pe benzi de magnetofon, mixând de pe casete şi furând meserie de la alţii şi e de părere că un bun DJ nu e neapărat acela care mixează bine, ci acela care-şi croieşte un playlist adecvat locului în care se află.  Ca şi alţi DJ-ei şi el cochetează cu producţia muzicală şi consideră că ăsta e viitorul: „E o meserie în care câştigi bine, iar dacă ajungi mai sus poţi trăi foarte bine. Prin producţia muzicală e felul în care poţi să arăţi ce ştii, ce poţi“, spune el.

Scena DJ – ilor are parte de mai multe „paliere“. „Există aşa numiţii wannabies, care-şi doresc foarte mult să devină DJ, ăia bătrâni care-s de peste cinci ani în business şi care sunt DJ de mainstream în cluburi sau pub – uri şi aceia care îşi permit să pună exact muzica ce şi-o doresc, care fac petreceri mai underground, pe un anume gen sau stil şi care au gaşca lor. Mai sunt şi DJ-eii de nunţi, unii foarte buni, care reuşesc să distreze oamenii, îi fac să plece fericiţi de la un eveniment“, crede DJ Jo.

Alături de diversele invitaţii din ţară, DJ Jo a avut ocazia să pună muzică  şi-n Spania, în pub – uri mici iar la capitolul preferinţe personale este adept al diversităţii. „În general ascult noutăţi, fiindcă trebuie să ştii care-s trendurile actuale. Când ascult acasă muzică, zăpuiesc, trec în revistă piese, îmi pregătesc programul. Sunt genul de om care atunci când merge la un concert vrea să audă chitări, iar când merg în club vreau să ascult house. În maşină ascult însă muzică cu adevărat şi depinde de dispoziţie. Pot să ascult şi balade Kuschelrock sau diverse alte chestii de la Herbie Hancock la Wilco. Sau Bryan Adams, pe care vreau să-l prind în concert“, spune DJ Jo.

Revenind la public, DJ-ul crede că cei care circulă prin cluburile de pe la noi nu agreează diversitatea. „Se ascultă în linii mari aceeaşi muzică şi în pub – uri şi în cluburi mai pretenţioase. Nu neapărat aceleaşi melodii, ci aceeaşi zonă. Totul depinde de public, fiindcă dacă oamenii s-ar distra pe trance, s-ar pune numai acest gen muzical. Publicul din Timişoara e mai elevat decât în multe alte locuri din ţară, cu cât e mai mare oraşul, cu atât lumea e mai open – minded. Cred totuşi că lumea e prea pretenţioasă pentru banii pe care îi are. Dacă şi la noi s-ar plăti intrare în club, ar fi altceva, dar situaţia socială de la noi încă nu permite aşa ceva, astea-s timpurile“, spune DJ Jo.

Atunci când vine vorba de sfaturi pentru eventualii doritori care vor să îmbrăţişeze această meserie, DJ Jo pune accent pe cultura muzicală.  „Ce pot să spun? Trebuie să ai încredere multă în forţele proprii, să-ţi urmezi visul, să asculţi multă muzică. Un plus e să ştii să amesteci genuri. Cultura muzicală e foarte importantă, în zilele noastre nume ca Avicii sau Calvin Harris – care –s la modă – toţi ţtiu să lucreze cu diverse programe sau să cânte la vreun instrument. N-ai cum să fii DJ dacă nu ştii cine a fost ABBA sau ce muzică au cântat. Trebuie să ştii şi istorie, nu neapărat despre ABBA, dar să ştii de unde au plecat lucrurile“, spune el.

Peste cinci ani, DJ Jo se vede în aceeaşi „felie“, cu câteva producţii muzicale la activ. Şi fiindcă un DJ de mainstream trebuie întotdeaună să împace şi capra şi varza, pe final DJ Jo ne-a dezvăluit unul din secretele meseriei. „Ca DJ de mainstream niciodată nu pui muzica ce ţi-o doreşti, n-ai cum. E tricky, asta cu ce-ţi place. Îmi place mult ceea ce pun, dar sunt atent să îmbin ce-mi place mie cu ce le place lor. Nu pot să şochez, să mă duc în pub şi să pun muzică abstractă. Niciodată nu trebuie să uiţi că eşti plătit să distrezi lumea“, spune el.

 

Trimite articolul

X
Taguri:
DJ Jo ,
interviu ,
party ,
stiri ,
timis online ,
timisoara
0 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

    Cele mai citite știri

    1
    „Nu există nu se poate”. Spectacol caritabil cu muzică bănățeană, la inițiativa unui student din Timișoara
    2
    O polițistă aflată în timpul liber a salvat o femeie de 82 de ani dată dispărută în Timișoara de aproape două săptămâni
    3
    Ciprian Zaharie, președinte Retromobil Club România - Filiala Timiș: „E clubul celor cu mai mulți bani decât minte”
    4
    Un „blind date” literar la Timișoara. Clubul de carte InEdu sărbătorește Crăciunul
    5
    Două seri de distracție caritabilă. Charity Quiz Night revine la Timișoara cu un nou format special de Halloween
    6
    Șapte oferte la licitația de 100 de milioane de lei pentru Podul Solventul
    7
    Imunoterapia alergen-specifică: tratamentul care poate schimba cursul alergiei
    8
    Adolescent transportat la spital cu elicopterul SMURD după un accident la Chevereșu Mare
    9
    Un bărbat și-a omorât soția cu toporul și a aruncat-o într-o fântână, apoi s-a spânzurat
    10
    Fără finanțare, proiectul „Cu Bicicleta prin Vest” a atras oferte pentru numai patru din șapte loturi

    Cele mai noi știri

    Capitală Culturală

    Un „blind date” literar la Timișoara. Clubul de carte InEdu sărbătorește Crăciunul

    Eveniment

    Fără permis și băut la volan: bărbat reținut de polițiști în Timiș

    Ştiri din Timiș

    Viceprimarul Ruben Lațcău: „Timișoara este pregătită să extindă transportul public către Giroc și Chișoda"

    Ştiri din Timiș

    Cum să construiești o rutină sănătoasă când lucrezi de acasă - 5 sfaturi simple

    Eveniment

    Captură importantă de țigarete ilegale în Izvin. O femeie a fost amendată cu 20.000 de lei

    Lugoj

    FOTO. Performanțe de top pentru CSM și CSȘ Lugoj la concursul internațional de atletism din Serbia

    Sănătate

    Echipamente noi pentru medicii care se deplasează între pavilioanele Spitalului Clinic Municipal de Urgență Timișoara

    Ştiri din Timiș

    FOTO. Solidaritate și generozitate la Remetea Mare: 41.000 de lei strânși pentru familiile afectate de incendiul din noiembrie

    Ştiri din Timiș

    Energie verde pentru Ghiroda: investiție strategică într-o centrală fotovoltaică

    Ştiri din Timiș

    Interes ridicat pentru noua hală de mentenanță a tramvaielor din Timișoara: patru asocieri de firme în cursă
    • Servicii
      • Redactia
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Politica de confidentialitate
      • Regulament postare și moderare comentarii

    Timiș Online

    ISSN 3008-2323

    ISSN-L 3008-2323

    Tion.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.

    Pentru detalii apasati aici