tion.ro Web analytics

Tion

Tion

  • Ştiri
    • Ştiri Timiș
    • Lugoj
    • Știri naționale
    • Stiri internaţionale
    • Eveniment
    • Sănătate
    • Dialoguri Sănătoase
    • Sport
    • Târg imobiliar
  • Timp liber
    • Cultură
    • Cinema
    • Horoscop
  • ANGAJĂRI
  • MICA PUBLICITATE
    • IMOBILIARE
      • Imobiliare Vanzari – Garsoniere
      • Imobiliare Vanzari – o camera
      • Imobiliare Vanzari – 2 camere
      • Imobiliare Vanzari – 3 camere
      • Imobiliare Vanzari – 4 camere
      • Imobiliare Vanzari – Case
      • Imobiliare Vanzari – Terenuri
      • Imobiliare Vanzari – Spatii comerciale
      • Imobiliare Inchirieri – Garsoniere
      • Imobiliare Inchirieri – o camera
      • Imobiliare Inchirieri – 2 camere
      • Imobiliare Inchirieri – 3 camere
      • Imobiliare Inchirieri – Case
      • Imobiliare Inchirieri – Spatii comerciale
    • PRESTĂRI SERVICII
    • CONSTRUCȚII
    • AUTO
    • DIVERSE
  • UTILE
  • VIDEO
  • Azi în Timișoara
  • Cariere de Poveste
  • Agenda
  • Lugoj
Select Page


Tion
Ştiri din Timiș
„Vom intra în curte cu elicopterul?” Locuitorii din Dumbrăvița, afectați de lucrările la DJ 691

„Vom intra în curte cu elicopterul?” Locuitorii din Dumbrăvița, afectați de lucrările la DJ 691

De Diana Lupulescu
la 10 January 2024 17:03
43 Comentarii

„Vom intra în curte cu elicopterul?” Locuitorii din Dumbrăvița, afectați de lucrările la DJ 691

Foto; cititor Tion
10 January 2024 17:03
Locuitorii din Dumbrăvița nu rămân fără acces auto după modernizarea DJ 691. Problema a fost pasată între Consiliul Județean Timiș, proprietarul șoselei și Primăria Dumbrăvița. În cele din urmă, firma Strabag, cea care a realizat modernizarea și extinderea la patru benzi, este cea care va rezolva și problema accesului la proprietăți.
Scris de Diana Lupulescu - Locuitorii din Dumbrăvița nu rămân fără acces auto după modernizarea DJ 691. Problema a fost pasată între Consiliul Județean Timiș, proprietarul șoselei și Primăria Dumbrăvița. În cele din urmă, firma Strabag, cea care a realizat modernizarea și extinderea la patru benzi, este cea care va rezolva și problema accesului la proprietăți.

Trimite articolul

X

Situația necorespunzătoare a accesurilor auto și pietonale, în urma reabilitării și extinderii la patru benzi a DJ 691, ne-a fost semnalată de către un cititor Tion care locuiește pe strada Petofi Sandor.

„Cum vom avea acces la casă? Vom intra în curte cu elicopterul? Se aude că noi vom plăti pentru acces”, a scris un cititor Tion pe adresa redactie@tion.ro.

Foto: cititor Tion

În replică, reprezentanții Consiliului Județean Timiș au declarat pentru Tion că accesurile la proprietăți nu sunt în sarcina instituției.

„Accesurile la proprietăți nu fac obiectul proiectului tehnic autorizat pentru lărgirea la patru benzi a drumului județean, ele căzând în atribuția partenerului, Primăria Dumbrăvița. Din păcate, administrația locală Dumbrăvița nu a cuprins sumă în buget pentru executarea de accese auto sau trotuare cu accese pietonale”, ne-au transmis, miercuri, reprezentanții CJ Timiș.

Foto: cititor Tion

Totuși, problema accesurilor auto va fi soluționată de către compania Strabag, care a executat lucrările cu fonduri europene.

„Astăzi am avut o ședință cu cei de la Strabag și ei trebuie să refacă la starea ințială. Trebuie să găsească o soluție să facă o coborâre de pe drum. În ultimă instanță, dacă nu rezolvă ei, vom rezolva noi”, a declarat pentru Tion Horia Bugarin, primarul comunei Dumbrăvița.

Vă reamintim că, la începutul anului 2022, CJT a reziliat contractul cu firma Tehnocer, cea care se ocupa de lărgirea și modernizarea drumului Dumbrăvița – A1, din cauza slabei mobilizări a constructorului. Contractul era semnat încă din martie 2018.

După ce Strabag a câștigat licitația pentru șosea, firma a demarat lucrările inițial pe tronsonul 2, între benzinăria Socar și autostrada A1, apoi pe tronsonul 1, care trece prin Dumbrăvița.

Termenul-limită pentru finalizarea ambelor tronsoane este 30 iunie 2024, însă CJT și Strabag își doresc să termine mai repede lucrările. Recepția va fi făcută pe ambele tronsoane simultan.

Imaginile ne-au fost transmise de către un cititor Tion, căruia îi mulțumim pe această cale. Dacă și tu ai surprins imagini care pot deveni o știre, le poți trimite pe pagina noastră de Facebook sau pe adresa redactie@tion.ro.

Pe aceeași temă:

VIDEO. Șoferii vor putea circula pe cele 4 benzi ale DJ691, între Timișoara și autostrada A1. Cel târziu în 15 decembrie

VIDEO. Lucrările pe tronsonul 2 al DJ691 sunt aproape gata

Trecerea la nivel cu calea ferată de pe DJ691, terminată la finalul lunii

CJT vrea să modernizeze DJ 691 și pe tronsonul dintre autostradă până la limita cu județul Arad

 

 

 

Trimite articolul

X
Taguri:
accese proprietăți ,
dj 691 ,
dumbravita
43 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. cetatdean contra prostiei says:
    January 10, 2024 at 5:24 pm

    Tembelii lui nicanimica au ridicat drumul aiurea fara sa se gandeasca la cladirile existente!

    In locul mormanului de pamant puneau o placa de beton armat de 20cm si nu apareau aceste probleme!

    Reply
  2. dap says:
    January 10, 2024 at 5:35 pm

    cu elicopterul daca nu ploua. ca daca ploua .. unde se sc.urge apa de pe drum, e ceva canalizare? (chiar nu stiu)

    Reply
  3. Pista says:
    January 10, 2024 at 6:12 pm

    Dumbrăvița e sat sau comuna ?
    La sat nu poate fi că la oraș!😁

    Reply
    • Dan says:
      January 10, 2024 at 9:42 pm

      E comună și e una dintre cele mai bogate comune din țară.

      Reply
      • Constantin says:
        January 11, 2024 at 9:03 pm

        Adevarat, case de 2 lei vandute cu 180.000 euro, canalizare nefuncionala, trotuare invisibile, luminat la lanterna telefonului samd, foate bogata dumbravita, da da

        Reply
        • Peter says:
          January 12, 2024 at 11:17 pm

          Care 180.000 EUR? Nici măcar un duplex nu mai costa atât. Casele individuale încep de la 280.000 EUR, prietene. Asta, asa mai entry-level, pt saraki.

          Reply
      • soferu says:
        May 7, 2024 at 4:47 pm

        Asa viseaza proprietarii :)))))

        Reply
  4. Dumbraviteanu' says:
    January 10, 2024 at 6:12 pm

    Un dezastru de proiect gestionat de CJT, prin marele marunt Nică de la Dudesti (lautar si bucatar). Drumul este inaltat mult peste strazile aferente, aici apare problema apei in urma precipitatilor. Bineinteles ca nici actuala administratie din Dumbravita nu e mai capabila, dar parca sa faci jumate de proiect si sa lasi problemele in bratele administratiei locale, asta doar guvernarea pesedisto-penelista putea sa faca. desigur, e prematur sa tragem concluziile finale dar vin alegerile si USL 2.0 trebuie sa arate si ei ceva.

    Reply
    • Florin says:
      January 10, 2024 at 8:18 pm

      O lucrare de tot rahatu. . Eu o sa țin masina in strada pana o sa se rezolve problema cu accesu și cu parcarea

      Reply
    • csm says:
      January 10, 2024 at 10:51 pm

      Nu CJT a făcut proiectul.
      Proiectantul a luat lucrarea la licitație, a făcut proiectul și acum se pune în aplicare.
      Vina e a proiectantului și a constructorului, că aici sunt persoanele tehnice.

      Reply
      • Amedeo says:
        January 11, 2024 at 9:48 am

        Proiectantul a factu ceea ce i s-a cerut de catre beneficiar – CJT.

        Acum stii cum sta problema?!?

        Reply
        • Dj 691 says:
          January 11, 2024 at 11:41 am

          Cota drumului ( linia rosie) s-a ridicat maxim 7-8 centimetrii fata de cota drumului existent. Solutia tehnica a fost sa se frezeze superficial ( 2-3 cm) din uzura existenta si s-au turnat 2 straturi de asfalt peste ( 10 cm).
          Doar la casetele de largire s-a facut structura rutiera noua.
          Problema este ca drumul s-a largit, s-a apropiat mai mult de proprietati si de aceea accesul catre proprietate este mai facil.
          Nu poti sa cobori si sa urci cu linia rosie dupa fiecare casa, in Dumbravita sunt zona unde cota drumului este mai jos ca si accelese la proprietate.
          Amenajarea de accese nu face obiect acestui contract, dar se va gasi o solutie pentru a nu obstructiona accesul la proprietate.

          Reply
          • cetatdean contra prostiei says:
            January 11, 2024 at 12:39 pm

            mai specialistu, cat este panta transversala a drumului ca sa creasca cotele la adaugarea unei benzi cu 50-70 cm, dupa cum se vede in poza?
            De ce nu se putea respecta linia rosie a drumului existent ( sau cu modificari nesesizabile)ca ala afost facut de INGINERI nu de politruci ratati!?

          • Pentru cetatdean contra prostiei says:
            January 11, 2024 at 10:21 pm

            #cetatdean contra prostiei
            Panta transversala este de 2.5%
            Crede-ma, drumul nu s-a inaltat cu mai mult de 7-8 centimetrii fata de cota drumului existent.
            Ce vezi tu in poze, este structura rutiera de la casetele de largire, unde s-a decopertat 60 de centimetrii si s-a facut umplutura din balastu + balastu stabilizat.
            Peste carosabilul existent nu s-a facut umplutura, s-au turnat direct 2 straturi de asfalt ( binder + uzura) dupa frezarea uzurii existente.
            Din contra, chiar s-a respectat linia rosie a drumului existent, nu s-a umblat la structura rutiera existenta.
            Daca nici acum nu intelegi….

        • csm says:
          January 13, 2024 at 5:01 pm

          Asta e bomba zilei.
          Dacă așa gândesc toți … e clar de ce suntem unde suntem.

          Reply
  5. Dede says:
    January 10, 2024 at 8:13 pm

    Poate dunca întra asa

    Reply
  6. Bubu says:
    January 10, 2024 at 8:34 pm

    Descarcarea de pe A3 prin Dumbrăvița este de la bun început o porcărie. Se putea face pe lângă aeroport. Și asa se zice ca se va lega la autostrada. Prin Dumbrăvița ar trebui ca locuitorii sa ceara limitare de viteza, adică sa pună limitatoare de viteza și sunt sigur ca se va reduce circulația. Acum lucrurile prost făcute vor rămâne asa Strabag si- a dat cu firma on cap.

    Reply
  7. gica chegargara says:
    January 10, 2024 at 8:36 pm

    Pai solutia este sa isi ridice casele propietarii ce atata se plang, din cauza lor a fost intarziat proiectul ani de zile sa circuli prin satula acela iti lua1 ora , acum sa sufere si ei cum au suferit Timisorenii.

    Reply
  8. Berlin says:
    January 10, 2024 at 9:16 pm

    Daca pana si aia de stau in Dumbravita au ajuns sa se planga e clar… Romanul nu poate fi multumit nici daca are tot ce-i trebuie.

    Reply
  9. Omologu* says:
    January 11, 2024 at 6:54 am

    … Înainte de a înjura actuala admin a CJ TIMIS (poate chiar merita), cereți detalii despre marii proiectanți care au relizat proiectul tehnic și detaliile de execuție!!! CEI CARE AU CÂȘTIGAT INIȚIAL LICITAȚIA ÎMPREUNĂ CU COMPANIA TEHNOCER..!!
    … CRED FF TARE CA ÎNJURĂTURILE TRE SA ÎNCEAPĂ CU ACEASTA ECHIPA, ADUSA ÎN SCENA DE un AFEMEIAT DISPERAT (vreo trei amante) secondat de un SECTANT UNSUROS

    Reply
  10. MIHAI says:
    January 11, 2024 at 7:21 am

    Din păcate, această situație nu singulară! În mod normal, orice astfel de construcție ar trebui finalizată începând cu accesul celor direct afectați!

    Reply
  11. Ioan Gugulan says:
    January 11, 2024 at 8:05 am

    Unde sunt cele 4 benzi???? voi le vedeti? in cel mai bun caz sunt 3 … 1,5 pe un sens, 1,5 pe celalalt…. dar pe majoritatea traseului sunt doar 2. lucrare facuta doar in scop electoral. adica PROASTA!

    Reply
    • NEW says:
      January 11, 2024 at 11:29 am

      Sa luam partea buna a lucrurilor – noroc ca e an electoral, altfel locuitorii chiar isi rezolvau accesul auto pe banii lor. Meserias CJT-ul – exista drum cu doua benzi amenajat bine cu acces, il largim la 4 benzi si facem praf accesul localnicilor. Adica cei care platesc taxe, inclusiv la judet. Nu vitezomanii care au nevoie de acces la autostrada.

      Reply
      • cetatdean contra prostiei says:
        January 11, 2024 at 12:41 pm

        Mai bine mai faceau o ocolire cu alte 2 benzi!
        Cred ca era si mai simplu si mai ieftin!

        Reply
      • Ioan Gugulan says:
        January 11, 2024 at 1:28 pm

        analiza ta este cat se poate de pertinenta. da, problema este mult mai profunda, da ai dreptate cand faci diferenta inte vitezomani si platitorii de taxe. da, ai dreptate cand spui de Meseriasul CJT care a vazut oportunitatea. eu, iti spun sincer ma simt furat. Financiar, politic si mai ales uman.

        Reply
  12. jean says:
    January 11, 2024 at 8:22 am

    Asa e viata la sat !!!!

    Reply
  13. Sergiu says:
    January 11, 2024 at 8:46 am

    Dacă n-au bani de elicopter ce caută la Dumbrăvița?

    Reply
  14. Axen says:
    January 11, 2024 at 8:50 am

    deci cum sa construiesti in asa bataie de joc ba. Parca vad ca pana repara sau fac trotuarul in zona mai trec ani, timp in care la fiecare ploaie o sa fie inundatii pt ca rigole vad ca nu exista, sau nu se stiu la noi in tara de asa ceva….jalnic

    Reply
  15. Pablo says:
    January 11, 2024 at 9:05 am

    Ma uit si ma crucesc la bravii descendenti din Szentes…batuti in cap cu paru’! Cand le faci de ce le faci…cand nu le faci de ce nu le faci! Bah meritati Siberia, sucitilor! Daca nu erati ass de dilai si nu va impotriveati acum multi ani la proiect, era gata de 10 ani! Dar voi “Batman”…”nu bagam traficul greu in comuna”! Nah vi l baga Nica in dos!

    Reply
  16. mirko says:
    January 11, 2024 at 9:24 am

    la faza ca rezolva Bugarin m-am oprit din citit ca m-am inecat de ras:)

    Reply
  17. Xxx says:
    January 11, 2024 at 9:27 am

    Drumul e in trepte si valuri pe portiunile unde au si marcat , daca le lasa asa de la inceput o sa fir “perfect”

    Reply
  18. Petarde_AUR says:
    January 11, 2024 at 9:36 am

    Mi-z zis mie Alin NImiCA cand era la tigara ca e simpla rezolvarea , Fritz e de vina !!
    O sa iasa oameni prin tunelurile dacice ce atata gargara ..ca si asa votati pe EX-seful de magazin de petarde Gigi Simion .

    Reply
  19. Dan Sandocan says:
    January 11, 2024 at 9:39 am

    sa mearga cu metroul lu Robu are statie pe partea stanga .
    Bravo Nica mare lucrarea ai realizat ..D-zeule cand te gandesti ca l-am si votat ca e timisorean de al nostru.

    Reply
  20. Cetatean says:
    January 11, 2024 at 9:42 am

    Oare Dorel a fost prezent la masuratori?

    Reply
    • Danidani says:
      January 11, 2024 at 2:25 pm

      Daniel e prezent peste tot! Doar Dumnezeu îl intrece

      Reply
  21. Suvita galbena says:
    January 11, 2024 at 9:52 am

    Aline , stai putin pai nu era de vina Fritz sau ???

    Reply
  22. Mihai says:
    January 11, 2024 at 11:14 am

    Proiectul a fost dezvoltat pe vremea când Dobra de la PSD era la conducerea consiliului. Nica doar a deblocat execuția proiectului.

    Reply
  23. ino says:
    January 11, 2024 at 11:44 am

    Indiferent de drum in oras sau in exterior proiectantul si constructorul nu respecte nimic din proiect! pe hartie se trece decapare, consolidare si refacere fundatie drum dar in realitate se toarna straturi de asfalt peste structura existenta. Astfel incat milioane de euro din lucrari fictive intra in buzunarele politrucilor si a patronilor. Cetateanul se alege cu un drum peste cota strazi astfel incat la orice ploaie apa intra in gospodarie. Romania lucrului … “bine” facut

    Reply
  24. mircea says:
    January 11, 2024 at 11:56 am

    Pai mno, acolo drumul s-a largit doar intr-o parte ca Primaria Timisoara a doar voie sa se mute doar 70 de stalpi
    Banzile inguste aceeasi cauza

    Razi razi, da tot Fritzache userache e de vina, root cause cum ar zice corporatistu’
    Pe de alta parte la cat au blocat proiectul aia de pe principala, o cam merita…

    Cheers

    Reply
    • Pe bune says:
      January 11, 2024 at 1:33 pm

      Da boss, bine că n-or mutat stâlpii în living room la oameni, împreună cu trotuarul. Proiectu nu-i modificat de hăhă, dar cumva tot Fritz îi de vină. L-a ținut pe Alin de mânecuță cu stâlpii, ca atunci când Strabag a mai uitat câte unul în drum

      Reply
    • Timisorean says:
      January 11, 2024 at 6:35 pm

      @mircea
      nabucodonosor tu esti?

      Reply
  25. Cosmin says:
    January 11, 2024 at 1:34 pm

    #Bugarinniciunplan

    Reply
  26. PasajRobu says:
    January 11, 2024 at 3:28 pm

    asa patesti cand votezi cu mentalitatea pe alti nu avem …
    Nica mai putin si faceai din drumul ala pasaj cat de inalt e .
    Penibila toata clasa politica din judet .
    Votez pe Fredy smecherul din Girocului decat pe taranul asta de NImiCA.

    Reply
  27. Cele mai citite știri

    1
    Actorul Jonathan Bailey, desemnat „cel mai sexy bărbat în viață” de revista People
    2
    Bărbat acroșat de mașină după ce trecea strada ilegal, pe strada Gheorghe Lazăr din Timișoara
    3
    Învață DiscoFox înainte de Revelion și sprijină animalele aflate în dificultate la FABER
    4
    Timișoara a primit 10 dintre cele 33 de troleibuze din Turcia. Vor începe să circule de la mijlocul lunii
    5
    Intervenții gratuite pentru corectarea pleoapelor căzute, la Spitalul CFR Timișoara
    6
    Sprijin emoțional și integrare socială pentru refugiați și migranți la Timișoara
    7
    FOTO. Firma Supercom, amendată de Garda de Mediu pentru mirosurile de la Stația de Sortare Deșeuri din Timișoara
    8
    Puteți dona produse de igienă pentru persoanele vulnerabile din Timișoara
    9
    Conflict în trafic escaladat în Izvin. Doi tineri reținuți după agresiuni și distrugeri
    10
    Cum e să fii superstar? Premieră de dans contemporan

    Cele mai noi știri

    Azi în Timișoara

    Ce facem astăzi, 6 decembrie 2025, în Timișoara?

    Ştiri din Timiș

    Învață DiscoFox înainte de Revelion și sprijină animalele aflate în dificultate la FABER

    Sănătate

    FOTO. Modernizări importante la Secția de Chirurgie Generală a Spitalului Municipal Timișoara

    Sănătate

    Sfaturi online care pot face rău. Ce trebuie să știe părinții despre alergii și astm

    Cinema

    Filmul săptămânii: „Eternity”, care ridică întrebarea: prima dragoste sau viața alături de cel iubit până la bătrânețe?

    Ştiri din Timiș

    Atelier caritabil pentru sprijinirea Ioanei Piroska în lupta cu cancerul, la Timișoara

    Eveniment

    Accident cu două persoane rănite în localitatea Bethausen

    Sănătate

    Ecografia aparatului urinar, metoda rapidă și neinvazivă de depistare a afecțiunilor renale

    Ştiri din Timiș

    Weekend magic la Iulius Town: Moș Nicolae, Moș Crăciun, Elsa, Ana, Olaf și multe alte personaje vor fi prezente

    Ştiri din Timiș

    Înot gratuit la Timișoara pentru seniori și timișoreni activi
    • Servicii
      • Redactia
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Politica de confidentialitate
      • Regulament postare și moderare comentarii

    Timiș Online

    ISSN 3008-2323

    ISSN-L 3008-2323

    Tion.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.

    Pentru detalii apasati aici