Mai precis, hotărârea luată de Consiliul Local Timișoara prevede gratuitate pe toate liniile de tramvai, autobuz și troleibuz, în perioada 8 – 10 decembrie 2023. De asemenea, sunt suplimentate liniile de transport în comun și se prelungește programul de circulație.
În weekend, programul de circulație se va prelungi cu o cursă suplimentară după ora 00: 00, pentru tramvaiele 1, 2 și 9, troleibuzele 11, 14, 15, 16 și 18 și autobuzele 33, 40, E1, E2, E3, E7. Tot pe acestea vor fi suplimentate cu o unitate, tocmai pentru a face față numărului mare de călători.
Au fost anunțate și restricții
„Timișoara 2023 la nesfârșit”, evenimentul de închidere a Capitalei Europene a Culturii, va avea loc în acest weekend. Cei mai importanți de artiști internaționali și naționali invitați ar fi Jessie J, Róisín Murphy, Katie Melua, Delia, EMAA și José González.
Pentru buna organizare a evenimentului au fost luate și câteva decizii, printre care ridicarea teraselor și impunerea unor restricții de trafic în zona centrală. Vorbim de străzi închise și locuri de parcare rezervate. Detalii AICI.
Trimite articolul
Xcine plateste motorina, cu.rentul electric, uzura mijloacelor de transport, cu.ratenia, soferii si vatmanii?
-
Sigur nu Cocheci
-
platesc eu, nici o problema
Din cauza gratuitatilor oferite inca de pe vremea lui roaba a ajuns transportul public o rusine in acest oras, trebuia sa fim locul 1 pe tara sau in cel mai rau caz locul 2 la capitolu transport in comun (asta ca sa nu zic ca locul e in Europa de E). Nu sunt bani de salarii decente, nu sunt bani nici de tichete de mancare, personalul “profesionist” care a mai ramas sa conduca aceste mijloace in comun te strang cu usile, te injura, urla la tine, gesticuleaza, se imbraca ca la circ, te lasa in statie iti inchide usa in nas si etc.
Iar biletul este valabil pe rice masina si linie folosesti timp de 1 ora… cum pisici sa mai faci bani astfel ??? Primul oras electrificat din EUROPA….
-
Schimbarea începe de la noi, când ne vom da seama să nu mai distrugem, să plătim bilet la urcare,etc .
-
STPT a fost pe profit in 2017, 2018, 2019 si “pe-acolo” in 2020. dupa care desi ‘s-a scumpit'(el si gur, bineinteles) biletul la modul porcesc, stpt a intrat pe pierdere din ce in ce mai mare a facut si roaba o roaba de greseli, da’ in groapa l-a bagat usereul.
astazi calatorii fara abonament continuau sa plateasca pentru ca gratuitatea nu este anuntata doar in presa online. pe ecranele din mtc nu se precizeaza nimic. macar niste coli a4 printate sa spuna ca in weekend este gratis
stpt ar fi mai profitabil daca transportul a fi complet gratuit. se platesc milioane de euro pentru sistemul de ticketing, a vinde bilete, abonamente si incerca sa prinzi pe cei fara bilet.
-
La deschiderea CCE2023, cand s-a anuntat gratuit, in acele seri au fost vazuti controlorii STPT pe trasee. Care era logica sa ii mai munceasca in weekend daca era gratuit?
Singura banuiala este ca nu au mai schimbat planificarea si au fost pontati si platiti sa nu le strice salariul, mai ales cu orele de weekend platite.-
Si vineri erau controlorii pe traseu, desi nu am vazut sa verifice biletele. Eterna si fascinanta Romanie.
-
si duminica erau pe traseu. mai exact la statia de la cimitir la Iuliu Maniu i-am vazut.nu stiu daca au dat amenzi.
-
-
Rușine STPT! La amărâții de studenți nu sunteți în stare să le dați reducerea de care beneficiază, conform legii! Îi puneți pe drumuri pt decontare și li se refuză din orice sau își primesc înapoi banii cu luni de zile întârziere! Abonamentele și biletele sunt destul de scumpe dar mijloacele de transport circulă extrem de prost!
Dar pentru chestii de campanie electorală se găsesc și bani și disponibilitate! Rușine!