tion.ro Web analytics

Semnele eronate de pe Autostrada Vestului, care derutau șoferii – corectate după articolul din Tion.ro

Semnele eronate de pe Autostrada Vestului, care derutau șoferii – corectate după articolul din Tion.ro

<p>Tion: Semnele eronate de pe Autostrada Vestului, care derutau șoferii – corectate după articolul din Tion.ro</p>
După cinci zile de la deschiderea circulației pe lotul 4 Lugoj-Deva, de la Ilia la Șoimuș, indicatoarele plasate pe șoseaua de mare viteză atunci când șoferii veneau din direcția Sibiu nu au fost actualizate. Mai precis, duminică, când șoferii veneau dinspre Sibiu, indicatoarele le „spuneau” să iasă de pe autostradă la Deva (Șoimuș), fiind „tăiate” localitățile Nădlac, Lugoj, Deva, Ilia, asta deși lotul 4 a fost dat în circulație miercuri, 14 august, iar șoferii puteau merge încă 22 de kilometri. Eroarea a fost corectată luni de reprezentanții CNAIR.
Scris de Adrian Panduru - După cinci zile de la deschiderea circulației pe lotul 4 Lugoj-Deva, de la Ilia la Șoimuș, indicatoarele plasate pe șoseaua de mare viteză atunci când șoferii veneau din direcția Sibiu nu au fost actualizate. Mai precis, duminică, când șoferii veneau dinspre Sibiu, indicatoarele le „spuneau” să iasă de pe autostradă la Deva (Șoimuș), fiind „tăiate” localitățile Nădlac, Lugoj, Deva, Ilia, asta deși lotul 4 a fost dat în circulație miercuri, 14 august, iar șoferii puteau merge încă 22 de kilometri. Eroarea a fost corectată luni de reprezentanții CNAIR.

Până duminică, unii dintre șoferii care veneau dinspre Sibiu au coborât la Deva, fără să beneficieze de kilometrii de autostradă dați în folosință de câteva zile, din cauză că următoarele localități erau „tăiate” pe panoul indicator, ca și cum drumul era închis.

Tion.ro a relatat duminică despre acest lucru, iar luni, 19 august, panourile au fost corectate. Liniile care ”tăiau” următoarele localități au fost îndepărtate.

Vă reamintim, luni, 12 august, reprezentanții Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) au poposit pe loturile 3 și 4 de autostradă pentru a recepționa lucrarea și a da drumul traficului pe cei 43 de kilometri – lotul 3 plus lotul 4. Lotul 3 nu a fost încă recepționat deoarece consultantul a cerut amânarea recepției, după ce ar fi descoperit disfuncționalități ale lucrărilor efectuate. Se circulă doar pe lotul 4 – 22 de kilometri. La rândul său, lotul 4, de 22 de kilometri, leagă Şoimuş de Ilia, pe Valea Mureșului. Lotul 3, de 21 de kilometri, se întinde între Ilia şi Holdea.

Pentru lotul 3, unde consultantul a descoperit lucrări neconforme, ministrul Transporturilor a dat termen zece pentru remedierea disfuncționalităților și a spus că tronsonul va fi dat în circulație până la finalul lunii în curs.

În ceea ce privește lotul 4, acesta a fost dat în circulație mai devreme, miercuri, 14 august, cu mențiunea că bretelele de acces pe lotul 4 aparțin de lotul 3, iar pentru acest lucru CNAIR a preluat prin proces-verbal de predare-primire, temporar, zona de 800 de metri care conține și bretelele de acces, pentru a putea face descărcarea.

Se lucrează încă din noiembrie 2013 pe șantierele de pe loturile 3 și 4 ale Autostrăzii Lugoj-Deva. Lucrările ar fi trebuit terminate în 2016.

Pe lotul 3 lucrează asocierea C Teloxim Con SRL – COMSA SA – Aldesa Construcciones SA – Arcadis Eurometudes SA, lucrările fiind contractate la o valoare de 579,92 milioane de lei fără TVA, din care 492,93 milioane lei Fonduri de Coeziune, iar diferența a venit din fonduri de la guvern.

La lotul 4 a lucrat asocierea Tehnostrade – Spedition UMB, valoarea contractului fiind de 419,39 milioane lei, fără TVA. Contractul a fost finanţat cu 356,48 milioane lei din Fonduri de Coeziune, diferența fiind asigurată din fonduri de la guvern.

Pe A1 mai există o problemă: cei 10 km dintre Holdea și Margina, unde trebuie amenajate tunelurile pentru urși. Lucrările pe acest tronson de autostradă au fost scoase la licitație abia în această vară. Din cauza acestei porțiuni de autostradă lipsă, șoferii trebuie să coboare de pe A1 la Margina și de acolo să circule spre Deva pe vechiul drum național.

Articole pe aceeași temă:

http://www.tion.ro/au-dat-drumul-la-circulatie-pe-autostrada-de-400-de-milioane-de-lei-dar-au-uitat-semnele-vechi-pe-ea-soferii-derutati-ies-inca-la-deva/2304811

http://www.tion.ro/ministrul-transporturilor-pe-autostrada-lugoj-deva-saptamana-viitoare-lotul-4-va-fi-dat-in-trafic/2302840

http://www.tion.ro/se-deschide-circulatia-pe-lotul-4-din-autostrada-lugoj-deva-22-de-kilometri-de-la-ilia-la-soimus/2303005

0 Comentarii

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

    Cele mai noi știri

    Angajari TION

    ANGAJĂM OPERATORI PRODUCŢIE

    Ştiri din Timiș

    Depozitul de cereale din Giera, cu un pas mai aproape de a fi pus în siguranță de voluntari

    Angajari TION

    Leman Industrie SRL, societate franceza din industria automotive, angajeaza personal

    Angajari TION

    Compania ZF Group angajează! Alătură-te echipei noastre!

    Ştiri din Timiș

    Călător printre rânduri către plajele unei veri de neuitat. Cărți despre soare, mare și valuri

    Ştiri din Timiș

    Prețurile apartamentelor s-au majorat în Timișoara, ca urmare a scumpirii materialelor de construcție

    Ştiri din Timiș

    UPDATE. Trenul Mangalia – Timișoara, întârziere de peste 13 ore. A schimbat două locomotive, ultima lângă Dr. T. Severin

    România

    Grecia intră în zona roșie, alături de Spania sau Marea Britanie. Nevaccinații intră în carantină

    Ştiri din Timiș

    Tramvaiul turcesc, în probe pe linia 9. Garniturile sunt înlocuite de autobuze, joi seară

    Ştiri din Timiș

    FOTO. Noul Terminal de Sosiri Externe de la Aeroportul Timișoara, deschis în sfârșit. Era gata din februarie

    Tion.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.

    Pentru detalii apasati aici